Oeh, spannend!!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen een basisschool bezoeken.
Trusten all!
Wat? Jij reageert op een post van L-E over kids.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
Vanmiddag nog even gecamd met kids.en ze vonden het helemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet!
Ditoquote:Op maandag 21 maart 2011 06:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet!
Thuis zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.
Hoeveel bewijs wil je nog dat jullie echt voor elkaar zijn gemaakt?quote:
Ik heb een voorstel gedaan wat betreft bedrag, nu hopen of ze daarmee akkoord kan gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef Samzz het volgende:
CL, hoe is het met je ruziende opdrachtgeefster afgelopen?
Oke. Dan komt ze er nog goed mee weg, dunkt mequote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel gedaan wat betreft bedrag, nu hopen of ze daarmee akkoord kan gaan.
Ik kan er weinig aan veranderen, vind het al heel wat dat ik zover ben gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan komt ze er nog goed mee weg, dunkt me
Juist! Helaas komt er zo een schoorsteenmannetje langs dus ik heb toch maar kleren aangedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan veranderen, vind het al heel wat dat ik zover ben gekomen.
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.quote:
Oh zo. Jij kan het je ook niet veroorloven moeilijk te doen, denk ik. Maar vooralsnog sta je wel in je recht.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar een grapje om jullie luie kutstudenten wakker te maken.
beetje fris nogquote:
Bij een eventuele volgende opdracht kun je ook eisen dat ze 80% van te voren betalen, juist vanwege dit soort fratsen. Als het werk klaar is, hebben ze meestal wat minder haast om je te woord te staan. Zo niet, dan zoeken ze maar een ander. Dat werkte vrij goed bij mijn vorige werkgever.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.
Bij opdrachten zo op de korte termijn wordt dat erg lastig. Veel dingen moeten dezelfde dag of binnen twee, drie dagen af. Het geld komt uit het buitenland en doet er twee dagen over voor het op m'n rekening staatquote:Op maandag 21 maart 2011 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij een eventuele volgende opdracht kun je ook eisen dat ze 80% van te voren betalen, juist vanwege dit soort fratsen. Als het werk klaar is, hebben ze meestal wat minder haast om je te woord te staan. Zo niet, dan zoeken ze maar een ander. Dat werkte vrij goed bij mijn vorige werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |