Dat vraag ik mij al langer afquote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
Jezus. De TV-show over Justin Bieber.
Waar gaat het heen met de wereld?_!
Ik heb de afgelopen 5 minuten wel 300 keer Justin Bieber gehoord.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Justin Bieber herkennen, waar gaat het heen met jou?
Tegen de tijd dat ze weer kan herinneren wie ze is heeft ze al weer Alzheimer!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan keert zij jouw haar andere wang toe.
Moet ik je misschien temmen?quote:
Dan was je 4min45sec te laat met zappenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 minuten wel 300 keer Justin Bieber gehoord.
Ik kan niet bij de afstandsbedieningquote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan was je 4min45sec te laat met zappen
Waarom sla jij bejaarden?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze weer kan herinneren wie ze is heeft ze al weer Alzheimer!
Zie je wel, je tolereert hem gewoon in je hoofdquote:
Omdat ik niet discrimineer qua leeftijd.quote:
niks wat een slaapmiddel niet kan oplossenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks wat een slaapmiddel niet kan oplossen
Inmiddels is de TV helemaal uit. De combinatie Justin Bieber en Ivo Niehe werd me echt te veelquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie je wel, je tolereert hem gewoon in je hoofd
Tsja, je moet altijd voor de simpelste oplossing gaan, kan wel moeilijk gaan doen en mezelf en jou afmatten, terwijl iets in je eten/drinken stoppen een stuk makkelijker isquote:
Ivo Niehe kan ik dan nog wel hebben, soms. Wel balen dat ik de Reunie heb gemistquote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Inmiddels is de TV helemaal uit. De combinatie Justin Bieber en Ivo Niehe werd me echt te veel
Nu ga ik toch niks meer eten/drinken wat jij aan me geeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, je moet altijd voor de simpelste oplossing gaan, kan wel moeilijk gaan doen en mezelf en jou afmatten, terwijl iets in je eten/drinken stoppen een stuk makkelijker is
Altijd eerst even glazen ruilen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nu ga ik toch niks meer eten/drinken wat jij aan me geeft.
Nu weet hij al dat ik dat ga doen en rekent hij erop.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd eerst even glazen ruilen.
Dan baal je, ik schijn redelijk te koken.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nu ga ik toch niks meer eten/drinken wat jij aan me geeft.
Doet me denken aan de finale scene van "Confessions of a dangerous mind"quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd eerst even glazen ruilen.
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nu weet hij al dat ik dat ga doen en rekent hij erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |