Was met een vriendin en een kennis van die vriendin, zouden eigenlijk uit gaan, maar dat ging niet meer door omdat iets anders te erg uitliep en het te laat werd, dus maar gewoon gezellig gemaakt. Maar teveel gedronken of iets, want mijn hoofd is nog steeds wazig.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dit weekend? Hier alles goed, nog even lekker aan de zondagavonddrank.
Niks mis met teveel drinken op z'n tijd.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Was met een vriendin en een kennis van die vriendin, zouden eigenlijk uit gaan, maar dat ging niet meer door omdat iets anders te erg uitliep en het te laat werd, dus maar gewoon gezellig gemaakt. Maar teveel gedronken of iets, want mijn hoofd is nog steeds wazig.
Ik heb spierpijn van het kotsen gek.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met teveel drinken op z'n tijd.
wtf heb je gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn van het kotsen gek.Was helemaal weggevallen, was echt weird. maar was misschien niet alleen de drank.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb spierpijn van het kotsen gek.Was helemaal weggevallen, was echt weird. maar was misschien niet alleen de drank.
Had je ook Scopolamine in je drankje? Dat wordt vermoed dat ik vorige week in Rio gehad heb...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ken t niet, wat is dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had je ook Scopolamine in je drankje? Dat wordt vermoed dat ik vorige week in Rio gehad heb...
Het was ook niet echt gezond, ik schijn de heletijd gezegd te hebben dat ik dood wilde, en zweten als een gek. Gingen ze koude doekjes op me voorhoofd leggen en zorgen dat ik niet van de bank af viel. Echt onwijs lief overigens. Vriendinnen zijn doorgegaan op speed zodat ze mij in de gaten konden houden en ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd voelde het als een soort kater.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf heb je gedaanklinkt niet echt gezond.
Eeuh, ik kan je vrijwel zeker zeggen dat er iets in je drankje zatquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was ook niet echt gezond, ik schijn de heletijd gezegd te hebben dat ik dood wilde, en zweten als een gek. Gingen ze koude doekjes op me voorhoofd leggen en zorgen dat ik niet van de bank af viel. Echt onwijs lief overigens. En toen in slaap gevallen, vriendinnen zijn doorgegaan op speed zodat ze mij in de gaten konden houden en ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd voelde het als een soort kater.en dat gevoel heb ik nu nog steeds.
Maar ik weet niet hoe het kwam, had niet belachelijk veel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hoe was je weekend in Bogota trouwens? Morgen weer serieus aan de slag?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had je ook Scopolamine in je drankje? Dat wordt vermoed dat ik vorige week in Rio gehad heb...
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
zo, weer ff hier na de online held te hebben uitgehangen
haha, je wapens neergelegd en nu met woorden vechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
1e is goed ja, 2e nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, je wapens neergelegd en nu met woorden vechten
Hmm nee, dr wordt niet echt gereld inderdaad.quote:
Dat duurde ffquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scopolaminequote:
altijd leuk..datquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scopolamine
Een soort atropine-achtig middel. Schijnt vaak gebruikt te worden hier.
Mijn weekend is lekker; gisteren goed gestapt en met een stel Colombianen meegegaan naar hun huis achteraf. Supergezellig. En vandaag uitbrakken en een beetje werken. Morgen vrij en dan naar de zoutgrot als ik tijd heb. En dinsdag en woensdag werken.
Maar mijn pinpas is geblokkeerd. In Rio geskimd en te vaak foute code ingetoetst... Mijn credit card heeft bijna geen limiet meer...
Al contact gehad met je bank? Het probleem is, dat je een nieuwe pinpas krijgt dan, dus je oude heb je niks meer aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scopolamine
Een soort atropine-achtig middel. Schijnt vaak gebruikt te worden hier.
Mijn weekend is lekker; gisteren goed gestapt en met een stel Colombianen meegegaan naar hun huis achteraf. Supergezellig. En vandaag uitbrakken en een beetje werken. Morgen vrij en dan naar de zoutgrot als ik tijd heb. En dinsdag en woensdag werken.
Maar mijn pinpas is geblokkeerd. In Rio geskimd en te vaak foute code ingetoetst... Mijn credit card heeft bijna geen limiet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |