Ik ben helemaal geen taalpurist.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n taalpurist geworden?
Ik heb alle tijd van de wereldquote:
Eeeuh, hoi, hopeloos gevalquote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen taalpurist.
Ik vind gewoon dat iedereen die van de basisschool afkomt fatsoenlijk Nederlands moet kunnen.
Was me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel dus: Have you met him? Hij is echt taalpuritein in hart en nieren
Hierbij vind ik je laatste zin dan wel lichtelijk jammerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen taalpurist.
Ik vind gewoon dat iedereen die van de basisschool afkomt fatsoenlijk Nederlands moet kunnen.
Potverdorie. Ik ga bijna naar bed.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
aah joh, maar 7min vertraging in de DM@yuki, ik krijg geen reactie verstuurd naar je via DM
Altijd de lach en de traan in balans.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hierbij vind ik je laatste zin dan wel lichtelijk jammer
Laat me eens goed lachen dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd de lach en de traan in balans.
Teleurstellendquote:Op zondag 20 maart 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
Ja, nu vraag je gelijk wel weer heel veel hè!
Hier zul je het mee moeten doen.
Ja, jij ja!quote:
*H-J tje geeftquote:
Myrtje!quote:
Wat heb je gedaan dit weekend? Hier alles goed, nog even lekker aan de zondagavonddrank.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
Tof weekend gehad.Maar verder alles veel te rustig. En daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |