In je brievenbusquote:
In je brievenbus? Staan ze in de krant ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In je brievenbus
En ik denk morgen op internet
Folderpakket...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In je brievenbus? Staan ze in de krant ofzo?
Jammer maar die lus ik niet. Voor de rest gewoon hetzelfde als altijd?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Deze keer zit de sundae voor ¤1,- er niet bij, maar krijg je een saladshaker naar keuze voor ¤2,50 ipv ¤3,25
Jepquote:Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Jammer maar die lus ik niet. Voor de rest gewoon hetzelfde als altijd?
hmm okequote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
JepDe kortingsbonnen staan nu ook online.
Ik moet een account hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf morgen (vanaf een uur of 12:00) staan ze ook hier gok ik zo. http://www.mcdonalds.nl/voordeelbonnen
Bij mij gaf hij dat ook aan toen ik de plaats aan klikte..quote:Op maandag 9 mei 2011 16:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Een account?Hier niet hoor.
http://mcdonalds.nl/voordeelbonnen.pdf - directe link
toch apart dat de ene plaats het wel doet en de andere het nietquote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef themole het volgende:
Als ik op alblasserdam klik krijg ik dit:
http://www.mcdonalds.nl/wps/portal#Alblasserdam
Op Einhoven bijvoorbeeld krijg ik idd een kaart te zien.
http://www.mcdonalds.nl:1(...)t/#Eindhoven%20Demer
Hij is lekker inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag de American Classic geprobeerd, kennen ze in Duitsland en Belgie als de 1955 en wordt in Nederland oa in Bodegraven getest, en ik moet zeggen, lekkere burger, die mag best landelijk komen
Neee! Dat mag nietquote:Op zondag 8 mei 2011 18:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Deze keer zit de sundae voor ¤1,- er niet bij, maar krijg je een saladshaker naar keuze voor ¤2,50 ipv ¤3,25
Hey bedankt! Komt me goed uit, wou morgen weer eens wat van de mac halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Een account?Hier niet hoor.
http://mcdonalds.nl/voordeelbonnen.pdf - directe link
En geen 2 kroketten voor 3.-...quote:Op zondag 8 mei 2011 18:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Lijkt me niet ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:43 schreef kort het volgende:
Je moet niet op de plaatsnamen klikken maar op de bruine logo
Als je op de plaatsnaam klikt zie je alleen waar die McD zit, er is maar 1 pagina met internetbonnen, die PDF die Yannick poste eerder in dit topicquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Lijkt me niet ?
want per omgeving heb je andere bonnen. En als je op het bruine logo klikt krijg je niet dezelfde bonnen te zien, dan als je in je omgeving wilt kijken.
Oke dan ligt het aan mij haha. Dacht dat je ook bonnen had per omgeving die je alleen in die plaats kon inleverenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:12 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Als je op de plaatsnaam klikt zie je alleen waar die McD zit, er is maar 1 pagina met internetbonnen, die PDF die Yannick poste eerder in dit topic
Appel/peer zou er vanaf morgen uitgaan, maar omdat deze succesvol is blijft deze ook. Vanaf morgen is Chocola eruit, en hebben we de smaken Aardbei, Framboos, Vanille en Appel-peer.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Appel/peer zou er vanaf morgen uitgaan, maar omdat deze succesvol is blijft deze ook. Vanaf morgen is Chocola eruit, en hebben we de smaken Aardbei, Framboos, Vanille en Appel-peer.
die was pas lekker idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef roos85 het volgende:
de mango passievrucht komt zeker niet meer terug?
gelukkig maar, dacht aardbei omdat dat op framboos lijktquote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
tja, schijnbaar verkoopt die landelijk het minst goed dus gaat die er uit
of geen shake nemenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef kort het volgende:
Ik bestel altijd chocolade en banaan... aardbei lijkt gewoon veel op framboos en appel-peer is ook niks
Dan is er nog alleen vanille over..
Over beeldvorming gesproken! Daar heb ik nog een verhaal van, maar die is meer voor het crew topicquote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]
nog even een plaatje voor de beeldvorming
mc rib!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
Over Chili Chicken gesproken. De chiliwrap komt terug, en er komt binnenkort iets leuks. Maar daar mag ik nog niet veel over zeggen
Wanneer je eindelijk zelf je mcflurry mag samenstellen ben ik blij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
Over Chili Chicken gesproken. De chiliwrap komt terug, en er komt binnenkort iets leuks. Maar daar mag ik nog niet veel over zeggen
Beter dit dan die dikke vette toestanden als in de USA.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Wanneer je eindelijk zelf je mcflurry mag samenstellen ben ik blij.
voor de rest is het eigenlijk gewoon weinig wat je krijgt. Een groot menu is echt mini vind ik. Een grote friet in de snackbar krijg je veel frietjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |