Appel/peer zou er vanaf morgen uitgaan, maar omdat deze succesvol is blijft deze ook. Vanaf morgen is Chocola eruit, en hebben we de smaken Aardbei, Framboos, Vanille en Appel-peer.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Appel/peer zou er vanaf morgen uitgaan, maar omdat deze succesvol is blijft deze ook. Vanaf morgen is Chocola eruit, en hebben we de smaken Aardbei, Framboos, Vanille en Appel-peer.
die was pas lekker idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef roos85 het volgende:
de mango passievrucht komt zeker niet meer terug?
gelukkig maar, dacht aardbei omdat dat op framboos lijktquote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
tja, schijnbaar verkoopt die landelijk het minst goed dus gaat die er uit
of geen shake nemenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef kort het volgende:
Ik bestel altijd chocolade en banaan... aardbei lijkt gewoon veel op framboos en appel-peer is ook niks
Dan is er nog alleen vanille over..
Over beeldvorming gesproken! Daar heb ik nog een verhaal van, maar die is meer voor het crew topicquote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]
nog even een plaatje voor de beeldvorming
mc rib!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
Over Chili Chicken gesproken. De chiliwrap komt terug, en er komt binnenkort iets leuks. Maar daar mag ik nog niet veel over zeggen
Wanneer je eindelijk zelf je mcflurry mag samenstellen ben ik blij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
Over Chili Chicken gesproken. De chiliwrap komt terug, en er komt binnenkort iets leuks. Maar daar mag ik nog niet veel over zeggen
Beter dit dan die dikke vette toestanden als in de USA.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Wanneer je eindelijk zelf je mcflurry mag samenstellen ben ik blij.
voor de rest is het eigenlijk gewoon weinig wat je krijgt. Een groot menu is echt mini vind ik. Een grote friet in de snackbar krijg je veel frietjes voor.
Ja maar het mag wel wat meer voor die prijzenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter dit dan die dikke vette toestanden als in de USA.
Dit. Mac is gewoon duur.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ja maar het mag wel wat meer voor die prijzen
BK heeft wel weer een snelle trek oplossing: Kingdeals van ¤1,95 en ¤2,95 (je betaalt een euro meer voor een extra burgerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd nog goedkoper dan de BK en KFC.
eh..andersom. die van de BK zijn niet te drinken, Mac heeft nog best dikke shakesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maar de BK heeft veel beter spul! Milkshake's hebben ze alleen bij BK, die van de mac is net water met smaakstof.
Water met smaakstofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maar de BK heeft veel beter spul! Milkshake's hebben ze alleen bij BK, die van de mac is net water met smaakstof.
Hier kan ik het alleen maar eens mee zijn. Ik ben absoluut geen milkshake-liefhebber, maar die van de mac..quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh..andersom. die van de BK zijn niet te drinken, Mac heeft nog best dikke shakes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |