nee maar een hamburger kost eigenlijk 1,65 he!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
cheeseburger is van EUR 1,75 (was al best prijzig) naar EUR 2,- gegaan
1 cheeseburger = 2 hamburgers
Nah, eigenlijk duurt het afrekenen (pinnen) stervens lang waardoor het lijkt alsof je bestelling snel klaar is, wanneer jij op Ja drukt dat je bestelling klaar is verschijnt hij pas bij de 'pakkers'quote:Op woensdag 27 april 2011 18:27 schreef themole het volgende:
Die bestelzuilen zijn ideaal. Terwijl ik nog aan het afrekenen was, was mijn bestelling al zowat klaar.Als informatici vind ik de userinterface ook duidelijk, alles wordt ook 3-dubbel gecheckt wat nooit kwaad kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Studiotje op 27-04-2011 22:51:23 ]
Volgens mij zijn de testresultaten nog steeds positief, ze zijn geloof ik bezig met een 2e testperiode in 4 restaurants. Weet verder niet hoe het gaat enzo, maar wie weet wordt het wel het zomerbroodje van 2011?quote:
Dat komt omdat de McFlurry Rolo de 5e McFlurry is, en er in de meeste restaurants maar ruimte is voor 4 dispensers. Daarom gaat de aardbeientopping eruit en doen ze daar de rolo inquote:Op donderdag 28 april 2011 10:31 schreef Krimpen het volgende:
Mc Flurry Rolo erin - Sundae Aarbei eruit; vreemde wisseling...
en het verhaal van de shakes heb ik nog niet echt meegekregen; Framboos komt er halverwege mei in!
aardbei was toch de best verkochte sundea?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de McFlurry Rolo de 5e McFlurry is, en er in de meeste restaurants maar ruimte is voor 4 dispensers. Daarom gaat de aardbeientopping eruit en doen ze daar de rolo in
Bij ons by far de slechtst verkopende, in de tijd dat je 20 sundae caramel hebt verkocht verkoop je hooguit 1 aardbeiquote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef Loll het volgende:
[..]
aardbei was toch de best verkochte sundea?
Dat dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bij ons by far de slechtst verkopende, in de tijd dat je 20 sundae caramel hebt verkocht verkoop je hooguit 1 aardbei
In die lege bak zitten bij ons de sundae lepelsquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Studiotje het volgende:
Wut? Sundae Aardbei er uit?Wij hebben bij ons 1 lege toppingbak...
Ja dat hebben wij ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Studiotje het volgende:
Wut? Sundae Aardbei er uit?Wij hebben bij ons 1 lege toppingbak...
Als ze komen zijn het waarschijnlijk de classic glazen vorig jaar uit Duitsland die ik hier thuis twee heb staan. Zijn supermooie glazen. En meestal is die actie ergens in de zomermaanden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef honeyblack het volgende:
Weet iemand misschien wat over die coca cola glazen.
Komen ze dit jaar weer met een nieuwe serie?
En wanneer dan ongeveer??
Hier nog niets bekend over coca cola glazen actie.. Wie weet. Even afwachten nog dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef honeyblack het volgende:
Weet iemand misschien wat over die coca cola glazen.
Komen ze dit jaar weer met een nieuwe serie?
En wanneer dan ongeveer??
hier ergens dacht ikquote:
Deze keer zit de sundae voor ¤1,- er niet bij, maar krijg je een saladshaker naar keuze voor ¤2,50 ipv ¤3,25quote:Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
hoop dat er ooit nog een boeiende kortingsbonnen komen.
het is altijd het zelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |