smoothiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag bij McDonald's.. Smoothies!
Als vervanger voor de Side Salad. Verkrijgbaar bij een Happy Meal of los, kost €1,-.
De New York Crispy is ook weer terug in het assortiment, Cheese&Bacon is weg.
Die heb ik in duitsland ooit geproefd. Is idd erg lekker, net zoals die wraps met gegrilde kip enz.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag de American Classic geprobeerd, kennen ze in Duitsland en Belgie als de 1955 en wordt in Nederland oa in Bodegraven getest, en ik moet zeggen, lekkere burger, die mag best landelijk komen
is idd lekker! in Leiderdorp half jaar geleden gegetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag de American Classic geprobeerd, kennen ze in Duitsland en Belgie als de 1955 en wordt in Nederland oa in Bodegraven getest, en ik moet zeggen, lekkere burger, die mag best landelijk komen
die nog niet geproefdquote:
Als je bedoelt dat je zelf mag kiezen wat voor 'hartigs', wat voor 'saus' etc, ik denk dat je dan lang kan wachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef roos85 het volgende:
wanneer komt in Nederland Mcflurry yourself?
dat bedoelde ik inderdaad..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je zelf mag kiezen wat voor 'hartigs', wat voor 'saus' etc, ik denk dat je dan lang kan wachten.
Dan vraag je toch of je er 1 kunt krijgen zonder bacon? Heb je em nog verser ook..quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef RickoKun het volgende:
beetje spijtig dat ze O-VE-RAL bacon op gooien tegenwoordig.
Ik hou van vlees, maar bacon is nou net het enigste dat ik niet zo lekker vind (want zout)
Dat ze dat een keertje verbieden, al die mongolen met hun uitzonderingen. Geen wonder dat het originele product ligt uit te drogen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
Dan vraag je toch of je er 1 kunt krijgen zonder bacon? Heb je em nog verser ook..
nee maar een hamburger kost eigenlijk 1,65 he!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
cheeseburger is van EUR 1,75 (was al best prijzig) naar EUR 2,- gegaan
1 cheeseburger = 2 hamburgers
Nah, eigenlijk duurt het afrekenen (pinnen) stervens lang waardoor het lijkt alsof je bestelling snel klaar is, wanneer jij op Ja drukt dat je bestelling klaar is verschijnt hij pas bij de 'pakkers'quote:Op woensdag 27 april 2011 18:27 schreef themole het volgende:
Die bestelzuilen zijn ideaal. Terwijl ik nog aan het afrekenen was, was mijn bestelling al zowat klaar.Als informatici vind ik de userinterface ook duidelijk, alles wordt ook 3-dubbel gecheckt wat nooit kwaad kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Studiotje op 27-04-2011 22:51:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |