Vanaf dinsdag is ie wegquote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
die heb ik van de week op, smaakte best goed
kan deze in het standaard aanbod aub
Paar jaar terug hadden ze in Den Helder een actie dat je op vertoon van je parkeerkaartje de 2e Big Mac gratis kreeg. En laat er nou net een betaalpaal voor de Mac staan, dus 2 Big Mac's voor ¤3,10quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:29 schreef Battlefan het volgende:
[..]
3,35 is ie daarNiet toevallig frietsaus of extra saus bij de nuggets genomen?
Same herequote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef erniee het volgende:
Ik vind alles van de mac waar honingmosterdsaus op zit goddelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Trots op jequote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef mtchel112 het volgende:
Godver toen ik scrollde kreeg ik een tyfus zin in de mac, maar ik doe het niet! Ik ga een paar boterhammen smeren
smoothiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag bij McDonald's.. Smoothies!
Als vervanger voor de Side Salad. Verkrijgbaar bij een Happy Meal of los, kost €1,-.
De New York Crispy is ook weer terug in het assortiment, Cheese&Bacon is weg.
Die heb ik in duitsland ooit geproefd. Is idd erg lekker, net zoals die wraps met gegrilde kip enz.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag de American Classic geprobeerd, kennen ze in Duitsland en Belgie als de 1955 en wordt in Nederland oa in Bodegraven getest, en ik moet zeggen, lekkere burger, die mag best landelijk komen
is idd lekker! in Leiderdorp half jaar geleden gegetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag de American Classic geprobeerd, kennen ze in Duitsland en Belgie als de 1955 en wordt in Nederland oa in Bodegraven getest, en ik moet zeggen, lekkere burger, die mag best landelijk komen
die nog niet geproefdquote:
Als je bedoelt dat je zelf mag kiezen wat voor 'hartigs', wat voor 'saus' etc, ik denk dat je dan lang kan wachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef roos85 het volgende:
wanneer komt in Nederland Mcflurry yourself?
dat bedoelde ik inderdaad..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je zelf mag kiezen wat voor 'hartigs', wat voor 'saus' etc, ik denk dat je dan lang kan wachten.
Dan vraag je toch of je er 1 kunt krijgen zonder bacon? Heb je em nog verser ook..quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef RickoKun het volgende:
beetje spijtig dat ze O-VE-RAL bacon op gooien tegenwoordig.
Ik hou van vlees, maar bacon is nou net het enigste dat ik niet zo lekker vind (want zout)
Dat ze dat een keertje verbieden, al die mongolen met hun uitzonderingen. Geen wonder dat het originele product ligt uit te drogen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
Dan vraag je toch of je er 1 kunt krijgen zonder bacon? Heb je em nog verser ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |