En nummer 2 met 5%quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat Gerard maar met fakking 94 procent van de stemmen dat huis weer in mag ofzo![]()
Dát zal ze leren.
Heeft een goeie reden..... zo kan ze in de spiegel haar botox uit meerdere hoeken bekijken......quote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo wil ook eens iets doen. Spiegels poetsen, omdat ze dan meer in beeld komt.
Die van Joanna?quote:
Die geniet alleen als ze aan het woord is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:25 schreef Nobodies het volgende:
Joanna hou toch je mond en geniet van je rust...
Stom van me.... Was vergeten dat 109 de nieuwe maat is Tssssssss...quote:
Ik zweer het jequote:Op zondag 20 maart 2011 17:28 schreef suzi1 het volgende:
nog even en het gaat om fakking 200.000% stemmen ja
Ja, tis net een teletubbie..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef akveor het volgende:
Joanna scheldt altijd wel lief... Tering tietuh...
Mwoa, hij is alleen genomineerd door dat gezuig van die snol.quote:
Dus zo goed als geen sanctie dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mwoa, hij is alleen genomineerd door dat gezuig van die snol.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Ifa het volgende:
Mo verteld over een vroeger vriendje dat na hun relatie zei: " door jou had ik bijna geen zin meer in vrouwen" . Dat effect heeft ze vermoedelijk nu ook op sommige streamers
die gebruik Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html werkt ook voor alle streams
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus zo goed als geen sanctie dus.![]()
Die stemmen die sms-losers er toch nog niet uit.
Maar als het net zo eerlijk gaat als afgelopen donderdag kan het weleens afgelopen zijn voor hem.
en morgen kippensoepquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef Coos het volgende:
Zie dat de boeien af zijn. Hoe laat gingen die af en waarom??![]()
Het leek bij mij in de tuin wel Portugal. In m'n blote bassie in de tuin gezeten.
Als ik moest kiezen tussen Mo en Servio zou ik geloof ik voor Servio gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Ifa het volgende:
Mo verteld over een vroeger vriendje dat na hun relatie zei: " door jou had ik bijna geen zin meer in vrouwen" . Dat effect heeft ze vermoedelijk nu ook op sommige streamers
qf fakking tquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een irritant mokkel is die Jo zeg, echt alles wat er uit dat strotje komt
kom je er nu pas achterquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Niet alles!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
nee hoor maar zit nu langere tijd te luisteren, niks normaals komt eruit, niet 1 keer. Alles beter, mooier, duurder....quote:
Jammer dat er zoals bij DGK en alle BB's geen Fake-topic meer is op Fok. (hint hint hint)quote:
me too !!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef Coos het volgende:
Ik heb wel ongelofelijk hard moet lachen vannacht met de streams. Ging ook pas om half zes naar bed en per ongeluk ook nog teveel gezopen daardoor.
ik hoop voor haar dat ze snelste, duurste kist in het diepste gat krijgt.....quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee hoor maar zit nu langere tijd te luisteren, niks normaals komt eruit, niet 1 keer. Alles beter, mooier, duurder....
echt he, zal ook nooit mijn vriendin worden verwend maar ondertussen staat ze te graaien in de bak met broeken van 5 euro.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee hoor maar zit nu langere tijd te luisteren, niks normaals komt eruit, niet 1 keer. Alles beter, mooier, duurder....
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Ifa het volgende:
Jammer dat er zoals bij DGK en alle BB's geen Fake-topic meer is op Fok. (hint hint hint)
Ah, dank je!quote:
YW.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:51 schreef Ifa het volgende:
Ah, dank je!
Toch opvallend dat het daar vrij rustig is.
al een paar uur alweerquote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Laura is weer aan het kriebelen, eng mens.
Ja die heeft voor mij totaal afgedaan. Toen ze vastgeketend zat aan karim gaf ik haar nog een kans, maar dat gejank om dat woord kanker, dat gekriebel en gezeik nu.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Laura is weer aan het kriebelen, eng mens.
Is er welquote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jammer dat er zoals bij DGK en alle BB's geen Fake-topic meer is op Fok. (hint hint hint)
Ik ben niet in dat fake-gelach van haar getrapt, het blijft een engerd en waait met alle winden mee.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:55 schreef TimeJumper het volgende:
Ja die heeft voor mij totaal afgedaan. Toen ze vastgeketend zat aan karim gaf ik haar nog een kans, maar dat gejank om dat woord kanker, dat gekriebel en gezeik nu.
Dat meisje is gewoon inhoudsloos, het leek effe wat meer omdat Karim haar meetrok, maar ja die kan ze moeilijk heel haar leven meenemen
Ja ik werd effe misleid, toen ze aan Karim vastzat.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben niet in dat fake-gelach van haar getrapt, het blijft een engerd en waait met alle winden mee.
Dat had ik na een dag of 3 al in de gaten.
Geen idee psies, zij mag fluisteren dus lastig te verstaan maar ik denk dat ze zei K en M, niet G en M.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Ifa het volgende:
Zegt Jo nu echt tegen Mo dat ze niet op Maik gestemd heeft?
Dat meent ze te kunnen vanwege de vele pionnen op het schaakbord :0quote:
Nee, Mo dacht dat ze op Maik en Geer had gestemd. Maar ze heeft niet op Geer gestemd maar op Karim en Maik.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Ifa het volgende:
Zegt Jo nu echt tegen Mo dat ze niet op Maik gestemd heeft?
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Papiergeld het volgende:
En nu opnieuw handboeien maar dan met z'n 3en aan elkaar, zodat de persoon in het midden helemaal de zak is
denk niet dat het slecht is voor de kijkcijfers als jo verder afgedekt blijftquote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef Papiergeld het volgende:
Joanna, die deken over je heen trekt niet genoeg kijkcijfers, dus foei je dekt je microfoon af!
Ik zweeer het je zo fakking irritant..quote:Op zondag 20 maart 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
Je komt gewoon niet op die fakking bekstekking fluisterhoer heen hè? Je hoort haar op elke stream.
100.000 fakking procent.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Anneloortje het volgende:
Als Joanne een man zou zijn zou ze echt een fakking pleejur zijn.
Ik zweer het juh!
hoi hoi ja je hebt wat gemistquote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Heerlijk gelezen,filmpjes gekeken en zelfs Cossen doorgespit. Wat een rellen wat een feestje.
Nu toch een anticlimax, ze liggen als onschuldige engeltjes in de tuin.
En Joanne kan een Player herkennen aan zijn geur???
Hallo Fok.
Dan is haar neus nu verstopt want ze blijft naast Philip liggen en die zal behoorlijk stinken dan die playerquote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Heerlijk gelezen,filmpjes gekeken en zelfs Cossen doorgespit. Wat een rellen wat een feestje.
Hallo Fok.
Raak me aan.....ik was erbij......quote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok.
Dat hoop ik ook want de mannen zouden in principe maandag moeten nomineren.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef delfse het volgende:
Iemand zei vanmiddag nu moeten ze nog een keer 2 namen noemen om te nomineren want Gerard is al genomineerd. Wel leuk want dan moeten ze toch hun vriendjes gaan nomineren de vrouwen. Al hoop ik dat het nu net als bb gewoon mannen en vrouwen tegelijk dan wordt het leuk daaaaaaaaaaaaaag Jo.
Hij moet dit wel zeggen anders beland hij nooit bij haar in bed hij moet doen wat op de sst side stond van de week.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef mangalie het volgende:
Flip is trots op Jo..Die kerel is zo 20000000% dom fokking irritant..
die ligt stiekum onder zijn dekbedje te trekken ondertussen aan Joanna denkendquote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef mangalie het volgende:
Flip is trots op Jo..Die kerel is zo 20000000% dom fokking irritant..
Die eikel van een Guido moet eens zijn volle lading komen nemen op FOK!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef Flow3r het volgende:
wat een saaie dag, zelfs Alex is van ellende maar op de hometrainer gesprongen
Pusaafke geeft hem een compliment:"goed bezig Alex".quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef Flow3r het volgende:
wat een saaie dag, zelfs Alex is van ellende maar op de hometrainer gesprongen
+1. Geer is EINDBAAS.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne zegt dat bepaalde domme spierbundels altijd een bepaal type vrouw bij zich hebben.....Ja, dat noemen we en Joanna....doos.
(nog even; diep respect voor gerard, weliswaar een nominatie aan zijn kont maar hij hield het nog lang vol met Joanne aan zijn polsVolgens mij visie had Servio die moeten krijgen)
Guido is geen eikel!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die eikel van een Guido moet eens zijn volle lading komen nemen op FOK!
Sst die ligt nog te slapenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die eikel van een Guido moet eens zijn volle lading komen nemen op FOK!
geleasd op de naam van mamaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Anneloortje het volgende:
De vriend van Joanne rijdt in een dikke b & w uit de 5 serie.
Nes dikkie dik!
Lol echt bedoelt ze niet een plee'erquote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Anneloortje het volgende:
De vriend van Joanne rijdt in een dikke b & w uit de 5 serie.
Nes dikkie dik!
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En toen zette Dikkie Dik zo'n dikke spuit in zijn pootje.......
Ik dacht hetzelfde, maar de brance waar Joanne haar vriend in zat, ja daar rijden ze allemaal in zulke auto's........oooh Maffia.
Was die kapot dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:21 schreef Vultarian het volgende:
hebben ze die telefoon nog niet gemaakt?
denk het wel want hij gaat niet meerquote:
Haar vriend moest van de week haar nieuwe auto ophalen ze wilde niet zeggen wat voor auto want op de streams luistert iedereen meequote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon had een lease-auto,die heeft ze ingeleverd. Ze moet sparen voor een nieuwe auto.
Philiip vraagt wat rij jij Geer?
Mwoah zegt Geer, dat durf ik niet te zeggen....het liefst heb ik een Range Rover...
(die heeft die voor de Geer maagden)
Dat mag niet van de stem want dan wordt je gelijk genomineerd want hij kan niet zonder Jo haar diensten in de kvdw.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef knagsje het volgende:
kan iemand een kussen drukken op die smoel van die snol please?
het is in ieder geval wel de duurste, mooiste, vetste en blablabla....gewoon een qasqai dusquote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef delfse het volgende:
[..]
Haar vriend moest van de week haar nieuwe auto ophalen ze wilde niet zeggen wat voor auto want op de streams luistert iedereen mee
kan gerard toch wel even doen dan? die is toch al genomineerdquote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat mag niet van de stem want dan wordt je gelijk genomineerd want hij kan niet zonder Jo haar diensten in de kvdw.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan gerard toch wel even doen dan? die is toch al genomineerd
die scheurlippen van die snol kan je toch ook op MP kopen voor een geeltje......quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat mag niet van de stem want dan wordt je gelijk genomineerd want hij kan niet zonder Jo haar diensten in de kvdw.
Ik zeg doen..!!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan gerard toch wel even doen dan? die is toch al genomineerd
Philip is gayquote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook niet eerlijk Philip ligt daar maar te wachten dat ze hem aftrekt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef Urb het volgende:
Noemde Joan de stem nou "schattie" toen hij haar de zoveelste waarschuwing gaf?![]()
![]()
![]()
Dat was een foutje van haar een verspreking dit mag ze alleen maar in de kvdw zeggen. Gerard zei al ze is in de kamer heel anders.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef Urb het volgende:
Noemde Joan de stem nou "schattie" toen hij haar de zoveelste waarschuwing gaf?![]()
![]()
![]()
en aafke heeft haar geZien op de castingdagen, ze zat toen al bij de TV- bonzen aan tafel, dus...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat was een foutje van haar een verspreking dit mag ze alleen maar in de kvdw zeggen. Gerard zei al ze is in de kamer heel anders.
Eieren, knag......quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
en aafke heeft haar geZien op de castingdagen, ze zat toen al bij de TV- bonzen aan tafel, dus...
Ze noemen elkaar constant schat enz. Sharon al helemaal. Ik vind het denigrerend somsquote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo noem je iemand waarvan je de smegma nog in je mondhoeken hebt...
En volgens mij komen ze allemaal van dat zelfde casting buro Harry Klotenboer ofzoiets, waar al die gtst figuranten ook vandaan komen...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
en aafke heeft haar geZien op de castingdagen, ze zat toen al bij de TV- bonzen aan tafel, dus...
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo noem je iemand waarvan je de smegma nog in je mondhoeken hebt...
We zullen zien als ze met d'r kut in de rimboe zit....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef delfse het volgende:
Amanda was erg maar ze hummie heeft er nog een gevonden die nog erger is JO. Amanda was bij Jensen donderdag op tv maar die is wel wat rustiger geworden viel me op.
Die heeft waarschijnlijk ook nog maar net begrepen wat die kritiek betekende.....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef delfse het volgende:
Amanda was erg maar ze hummie heeft er nog een gevonden die nog erger is JO. Amanda was bij Jensen donderdag op tv maar die is wel wat rustiger geworden viel me op.
Ga ik zeker kijken dat progamma is echt lachen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
We zullen zien als ze met d'r kut in de rimboe zit....
Flip is haar bitchquote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef Mylene het volgende:
Joanna vond het lief dat Philip het gisteren voor haar op nam. Ze maakt zoiets niet zo snel mee zei ze.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Niki.P het volgende:
Joanne klinkt heel trots op Flip dat hij heeft geleert dingen te zeggen inde plaats van smsen
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zeg:"Permanent onder obsevatie!"
Blijven schoppen tot ik zeg dat ut genoeg is aubquote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad naar t luie end schoppen!
Tja, tis toch wel weer ff een stap in de ontwikkeling, ik zweer utjuh.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Niki.P het volgende:
Joanne klinkt heel trots op Flip dat hij heeft geleert dingen te zeggen inde plaats van smsen
Jij komt uit Utreg, dat kan niet anders.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Inderdaad naar t luie end schoppen!
Komt er geen geluid meer uit, gewoon de weg over schoppen, dan liggen ze meteen op hun plek....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
Blijven schoppen tot ik zeg dat ut genoeg is aub
Export, moet ik toegeven, maar ben er vlakbij opgegroeid, en heb er jaren gewoond iddquote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij komt uit Utreg, dat kan niet anders.
Ja ze is ook heel trots op haar dochter . Dan mag het wat kosten.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
mamaJo heeft flink betaald voor vandaag he, die hoer blijft maar in beeld
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja ze is ook heel trots op haar dochter . Dan mag het wat kosten.
eurootje of 3?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja ze is ook heel trots op haar dochter . Dan mag het wat kosten.
Toch kan ik me niet voorstellen dat je als bemiddelaar voor plastische chirurgie zoveel geld zou kunnen verdienen. Daar zit ook een luchie aan, en heel veel botox.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
Goed showen, zodat ze na thuis te zijn gekomen meteen naar de rooie brug geschopt kan wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
rooie brug?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Goed showen, zodat ze na thuis te zijn gekomen meteen naar de rooie brug geschopt kan worden
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
Je mist Palma wel die ze even met beide benen op de grond zet. Daar was ze heel goed in .
Ik ben er geboren en getogen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:45 schreef Capt1caveman het volgende:
Export, moet ik toegeven, maar ben er vlakbij opgegroeid, en heb er jaren gewoond idd
Ik heb haar op Mute staan. Kan dat wijf niet meer horen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
Ronselen noem ik het, je helemaal afbreken en dan een oplossing aanbieden...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet voorstellen dat je als bemiddelaar voor plastische chirurgie zoveel geld zou kunnen verdienen. Daar zit ook een luchie aan, en heel veel botox.
Wel eens naar de stadsomroep geluisterd?quote:
en natuurlijk lokken met een lage prijs en dan een stuk meer in rekening brengenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ronselen noem ik het, je helemaal afbreken en dan een oplossing aanbieden...
LOL ik heb nog 'n leuke foto van palma met die kleine jongen van mequote:
Ja dit was een geweldige vrouw voor dit soort rls zet ze gelijk weer met beide benen op de grond. Wat wel weer een nadeel zal zijn ze kan Servio .quote:
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Wel eens naar de stadsomroep geluisterd?
dat zijn speciale snijkunsten veel interesanter dan een gesprek tochquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.
OnTopic: Lekkere switch, van pratende Geer naar een snijdende Sharon.
para-brother erin lijkt me ook wel vermakelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef Anneloortje het volgende:
Ja palma erin of natasia!!!! Of beide!
Nee, de stadsomroep :pquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.
OnTopic: Lekkere switch, van pratende Geer naar een snijdende Sharon.
Geweldige streams waren dat. Wat kon die van leer trekken. Van boven bont, van onderen stront.quote:
Dan moet Aafke zo uitkijken, hij valt op paarden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
para-brother erin lijkt me ook wel vermakelijk.
Nog snel..... Heeft ze binnen 25 jaar doorgekregen!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef pepper_961 het volgende:
joan net; "ik ben eigenlijk best irritant"zelfkennis.
Ze? Ik weet nog hoe ziek ik er van werd dat ze het juist alleen bij Huub en zijn vrienden deed en nooit bij de rat en zijn sloeriequote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
Je mist Palma wel die ze even met beide benen op de grond zet. Daar was ze heel goed in .
Zo zie je dat elke RLS een bitch nodig heeft en een pisnichtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze? Ik weet nog hoe ziek ik er van werd dat ze het juist alleen bij Huub en zijn vrienden deed en nooit bij de rat en zijn sloerie
Heb hem al bij gerard in zijn topic gezetquote:
robin, zn neefjequote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard heeft toch geen kinderen?Wie is dit dan?
http://www.youtube.com/user/gpkoster123#p/a/u/1/r6mX8BtBgaM
Zo te zien is het het neefje van zn vrouw. Haar zus heeft 2 kinderen gelooof ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Op de troonquote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef MissJ.24 het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar waar zit het serpent eigenlijk?Servio neergestort?
Die houdt zich verdekt opgesteld tot hij denkt dat ze hem niet meer gaan pesten.....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef MissJ.24 het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar waar zit het serpent eigenlijk?Servio neergestort?
Leuk afgelopen zomer ook nog met de boot gelegenquote:
Wie?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef MissJ.24 het volgende:
Robin Joenje staat er. In ieder geval een andere achternaam dus, lijkt me geen kind van hem.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan me toch leukere haventjes herinneren uit de tijd dat ik nog wel eens met een jachtje weg ging.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk afgelopen zomer ook nog met de boot gelegen
Dat doen jullie nog steeds? Mooi!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk afgelopen zomer ook nog met de boot gelegen
Jaaa echt hé .... ze heeft het ook zooooo gezellig met flipquote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef MargrietV het volgende:
stompzinnig lachje van Joanna, klinkt zo onecht.
Ook Palma had een script maar haar beste vriend in dgk was Erik. Huub en Lieke konden het bloed onder haar nagels vandaan halen. Leuke streams waren dat. Als je dat gevolgd heb is sst zo saai maar wel leuk om hier mee te lezen en fimpjes te kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat doen jullie nog steeds? Mooi!![]()
Ik weet nog hoe schijtziek iedereen werd van Palma omdat ze altijd zo lief deed tegen Brian en co en nu is het opeens ach die leuke Palma.
Titel van het filmpje: kuierenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
De kindjes van God worden weer lekker positief neergezet.quote:De lijfwacht
20 maart om 18.54
Joanna blij met bescherming Philip
De twee liggen nog steeds in de tuin. Joanna zegt tegen Philip dat ze het waardeert dat hij gisteren voor haar opkwam tijdens de verhitte discussie met Gerard. Joanna: Je beschermde me wel goed hoor en ik vind het heel lief hoe je deed. Philip reageert dat hij deed wat logisch voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |