Goed showen, zodat ze na thuis te zijn gekomen meteen naar de rooie brug geschopt kan wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
mamaJo heeft flink betaald voor vandaag he, die hoer blijft maar in beeld
rooie brug?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Goed showen, zodat ze na thuis te zijn gekomen meteen naar de rooie brug geschopt kan worden
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
Je mist Palma wel die ze even met beide benen op de grond zet. Daar was ze heel goed in .
Ik ben er geboren en getogen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:45 schreef Capt1caveman het volgende:
Export, moet ik toegeven, maar ben er vlakbij opgegroeid, en heb er jaren gewoond idd
Ik heb haar op Mute staan. Kan dat wijf niet meer horen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
mamaJo heeft flink betaald voor vandaag he, die hoer blijft maar in beeld
Ronselen noem ik het, je helemaal afbreken en dan een oplossing aanbieden...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet voorstellen dat je als bemiddelaar voor plastische chirurgie zoveel geld zou kunnen verdienen. Daar zit ook een luchie aan, en heel veel botox.
Wel eens naar de stadsomroep geluisterd?quote:
en natuurlijk lokken met een lage prijs en dan een stuk meer in rekening brengenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ronselen noem ik het, je helemaal afbreken en dan een oplossing aanbieden...
LOL ik heb nog 'n leuke foto van palma met die kleine jongen van mequote:
Ja dit was een geweldige vrouw voor dit soort rls zet ze gelijk weer met beide benen op de grond. Wat wel weer een nadeel zal zijn ze kan Servio .quote:
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Wel eens naar de stadsomroep geluisterd?
dat zijn speciale snijkunsten veel interesanter dan een gesprek tochquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.
OnTopic: Lekkere switch, van pratende Geer naar een snijdende Sharon.
para-brother erin lijkt me ook wel vermakelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef Anneloortje het volgende:
Ja palma erin of natasia!!!! Of beide!
Nee, de stadsomroep :pquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.
OnTopic: Lekkere switch, van pratende Geer naar een snijdende Sharon.
Geweldige streams waren dat. Wat kon die van leer trekken. Van boven bont, van onderen stront.quote:
Dan moet Aafke zo uitkijken, hij valt op paarden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
para-brother erin lijkt me ook wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |