Goed showen, zodat ze na thuis te zijn gekomen meteen naar de rooie brug geschopt kan wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
mamaJo heeft flink betaald voor vandaag he, die hoer blijft maar in beeld
rooie brug?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Goed showen, zodat ze na thuis te zijn gekomen meteen naar de rooie brug geschopt kan worden
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
Je mist Palma wel die ze even met beide benen op de grond zet. Daar was ze heel goed in .
Ik ben er geboren en getogen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:45 schreef Capt1caveman het volgende:
Export, moet ik toegeven, maar ben er vlakbij opgegroeid, en heb er jaren gewoond idd
Ik heb haar op Mute staan. Kan dat wijf niet meer horen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
mamaJo heeft flink betaald voor vandaag he, die hoer blijft maar in beeld
Ronselen noem ik het, je helemaal afbreken en dan een oplossing aanbieden...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet voorstellen dat je als bemiddelaar voor plastische chirurgie zoveel geld zou kunnen verdienen. Daar zit ook een luchie aan, en heel veel botox.
Wel eens naar de stadsomroep geluisterd?quote:
en natuurlijk lokken met een lage prijs en dan een stuk meer in rekening brengenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ronselen noem ik het, je helemaal afbreken en dan een oplossing aanbieden...
LOL ik heb nog 'n leuke foto van palma met die kleine jongen van mequote:
Ja dit was een geweldige vrouw voor dit soort rls zet ze gelijk weer met beide benen op de grond. Wat wel weer een nadeel zal zijn ze kan Servio .quote:
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Wel eens naar de stadsomroep geluisterd?
dat zijn speciale snijkunsten veel interesanter dan een gesprek tochquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.
OnTopic: Lekkere switch, van pratende Geer naar een snijdende Sharon.
para-brother erin lijkt me ook wel vermakelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef Anneloortje het volgende:
Ja palma erin of natasia!!!! Of beide!
Nee, de stadsomroep :pquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt van RTV Utrecht? Zekers.
OnTopic: Lekkere switch, van pratende Geer naar een snijdende Sharon.
Geweldige streams waren dat. Wat kon die van leer trekken. Van boven bont, van onderen stront.quote:
Dan moet Aafke zo uitkijken, hij valt op paarden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
para-brother erin lijkt me ook wel vermakelijk.
Nog snel..... Heeft ze binnen 25 jaar doorgekregen!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef pepper_961 het volgende:
joan net; "ik ben eigenlijk best irritant"zelfkennis.
Ze? Ik weet nog hoe ziek ik er van werd dat ze het juist alleen bij Huub en zijn vrienden deed en nooit bij de rat en zijn sloeriequote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
Je mist Palma wel die ze even met beide benen op de grond zet. Daar was ze heel goed in .
Zo zie je dat elke RLS een bitch nodig heeft en een pisnichtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze? Ik weet nog hoe ziek ik er van werd dat ze het juist alleen bij Huub en zijn vrienden deed en nooit bij de rat en zijn sloerie
Heb hem al bij gerard in zijn topic gezetquote:
robin, zn neefjequote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard heeft toch geen kinderen?Wie is dit dan?
http://www.youtube.com/user/gpkoster123#p/a/u/1/r6mX8BtBgaM
Zo te zien is het het neefje van zn vrouw. Haar zus heeft 2 kinderen gelooof ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Op de troonquote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef MissJ.24 het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar waar zit het serpent eigenlijk?Servio neergestort?
Die houdt zich verdekt opgesteld tot hij denkt dat ze hem niet meer gaan pesten.....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef MissJ.24 het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar waar zit het serpent eigenlijk?Servio neergestort?
Leuk afgelopen zomer ook nog met de boot gelegenquote:
Wie?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef MissJ.24 het volgende:
Robin Joenje staat er. In ieder geval een andere achternaam dus, lijkt me geen kind van hem.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan me toch leukere haventjes herinneren uit de tijd dat ik nog wel eens met een jachtje weg ging.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk afgelopen zomer ook nog met de boot gelegen
Dat doen jullie nog steeds? Mooi!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk afgelopen zomer ook nog met de boot gelegen
Jaaa echt hé .... ze heeft het ook zooooo gezellig met flipquote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef MargrietV het volgende:
stompzinnig lachje van Joanna, klinkt zo onecht.
Ook Palma had een script maar haar beste vriend in dgk was Erik. Huub en Lieke konden het bloed onder haar nagels vandaan halen. Leuke streams waren dat. Als je dat gevolgd heb is sst zo saai maar wel leuk om hier mee te lezen en fimpjes te kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat doen jullie nog steeds? Mooi!![]()
Ik weet nog hoe schijtziek iedereen werd van Palma omdat ze altijd zo lief deed tegen Brian en co en nu is het opeens ach die leuke Palma.
Titel van het filmpje: kuierenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
De kindjes van God worden weer lekker positief neergezet.quote:De lijfwacht
20 maart om 18.54
Joanna blij met bescherming Philip
De twee liggen nog steeds in de tuin. Joanna zegt tegen Philip dat ze het waardeert dat hij gisteren voor haar opkwam tijdens de verhitte discussie met Gerard. Joanna: Je beschermde me wel goed hoor en ik vind het heel lief hoe je deed. Philip reageert dat hij deed wat logisch voelde.
Iemand zoals Brian zouden ze nooit in dat huis moeten stoppen. Veel te veel ramen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:03 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook Palma had een script maar haar beste vriend in dgk was Erik. Huub en Lieke konden het bloed onder haar nagels vandaan halen. Leuke streams waren dat. Als je dat gevolgd heb is sst zo saai maar wel leuk om hier mee te lezen en fimpjes te kijken.
Tja, dattie aan de piel van Fries zatquote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet Aafke zo uitkijken, hij valt op paarden.
Ja meer als dgk maar wel mooie beelden .quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iemand zoals Brian zouden ze nooit in dat huis moeten stoppen. Veel te veel ramen.
[ afbeelding ]
Pure promotie zodat Philipje in huis gehouden kan worden in geval van nominatie.quote:
En daar ging ie deken en naakte Huub tegelijk op de grond...epic...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Tja, dattie aan de piel van Fries zatGoeie ouwe tijd.
En die "Zit je haar te neuken jongen!!" tegen huub
OT: heb je mss een link voor mij met een simpele uitleg hoe die gifjes te makenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iemand zoals Brian zouden ze nooit in dat huis moeten stoppen. Veel te veel ramen.
[ afbeelding ]
X6 zei ze....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef delfse het volgende:
[..]
Haar vriend moest van de week haar nieuwe auto ophalen ze wilde niet zeggen wat voor auto want op de streams luistert iedereen mee
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Tja, dattie aan de piel van Fries zatGoeie ouwe tijd.
En die "Zit je haar te neuken jongen!!" tegen huub
Waarvoor ik hem zeer dankbaar ben.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
Servio heeft een megakater en ligt al de hele dag op bed.
Bevestiging: Ik heb ook gehoord dat het een kleine Nissan moest zijn....quote:
Huh ja idd tegen Gerard, ze deed er nog zo moeilijk over :squote:
Karim deed vanmiddag een poging (per ongeluk) Liep kompleet tegen de glazen deur aan, die wel heel bleef.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind em vandaag idd een stuk beter te pruimen...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
Servio heeft een megakater en ligt al de hele dag op bed.
Denk dat Brian dan ook wel de sterkste deelnemer aan een RLS in Nederland is...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Karim deed vanmiddag een poging (per ongeluk) Liep kompleet tegen de glazen deur aan, die wel heel bleef.
Karim heeft dan ook een penetratiewaarde van een zak tofu.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Karim deed vanmiddag een poging (per ongeluk) Liep kompleet tegen de glazen deur aan, die wel heel bleef.
Zo groot is ie toch nietquote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Een kleine Nissan.....
[ afbeelding ]
Het is een stuk frisser in huisquote:Op zondag 20 maart 2011 19:14 schreef mazaru het volgende:
Bijdehandje merkt echt dat Guido weg is.
Hoe dan!???
Door het lege bed???
Penetratiewaarde WOEHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 maart 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Karim heeft dan ook een penetratiewaarde van een zak tofu.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Karim heeft dan ook een penetratiewaarde van een zak tofu.
Eh ik doelde op bodymass om een ruit eruit te lopen hè.. Verder zal hij voor de dames en gays hier best penetratiewaardig zijn zo lelijk is ie toch niet?quote:
Ja sleutelbewaarder aan mn hoelaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Zou wat zijn als Servio nu zou vragen waarom iedereen los is...
Ik doelde idd op zn uiterlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eh ik doelde op bodymass om een ruit eruit te lopen hè.. Verder zal hij voor de dames en gays hier best penetratiewaardig zijn zo lelijk is ie toch niet?
Lijkt me grappig dat Lauwra hem als antwoord tegen de parketvloer slaat.....quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Zou wat zijn als Servio nu zou vragen waarom iedereen los is...
Het was toch HDNKKK?quote:
echt wel komt er niet eens bij in de beurt, gewoon een aftreksel vanwedoenmaarwatalswemaaroptvkomenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tja, sst is echt knudde vergeleken dgk hoor
Waar stond dat voor? Hij die niet? klaar kan komen? Ik dacht aan hij die niet genoemd mag worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was toch HDNKKK?
Wat is Jo aan het opruimen? De kleding van haar slaafje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |