die scheurlippen van die snol kan je toch ook op MP kopen voor een geeltje......quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat mag niet van de stem want dan wordt je gelijk genomineerd want hij kan niet zonder Jo haar diensten in de kvdw.
Ik zeg doen..!!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan gerard toch wel even doen dan? die is toch al genomineerd
Philip is gayquote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook niet eerlijk Philip ligt daar maar te wachten dat ze hem aftrekt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef Urb het volgende:
Noemde Joan de stem nou "schattie" toen hij haar de zoveelste waarschuwing gaf?![]()
![]()
![]()
Dat was een foutje van haar een verspreking dit mag ze alleen maar in de kvdw zeggen. Gerard zei al ze is in de kamer heel anders.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef Urb het volgende:
Noemde Joan de stem nou "schattie" toen hij haar de zoveelste waarschuwing gaf?![]()
![]()
![]()
en aafke heeft haar geZien op de castingdagen, ze zat toen al bij de TV- bonzen aan tafel, dus...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat was een foutje van haar een verspreking dit mag ze alleen maar in de kvdw zeggen. Gerard zei al ze is in de kamer heel anders.
Eieren, knag......quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
en aafke heeft haar geZien op de castingdagen, ze zat toen al bij de TV- bonzen aan tafel, dus...
Ze noemen elkaar constant schat enz. Sharon al helemaal. Ik vind het denigrerend somsquote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo noem je iemand waarvan je de smegma nog in je mondhoeken hebt...
En volgens mij komen ze allemaal van dat zelfde casting buro Harry Klotenboer ofzoiets, waar al die gtst figuranten ook vandaan komen...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
en aafke heeft haar geZien op de castingdagen, ze zat toen al bij de TV- bonzen aan tafel, dus...
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo noem je iemand waarvan je de smegma nog in je mondhoeken hebt...
We zullen zien als ze met d'r kut in de rimboe zit....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef delfse het volgende:
Amanda was erg maar ze hummie heeft er nog een gevonden die nog erger is JO. Amanda was bij Jensen donderdag op tv maar die is wel wat rustiger geworden viel me op.
Die heeft waarschijnlijk ook nog maar net begrepen wat die kritiek betekende.....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef delfse het volgende:
Amanda was erg maar ze hummie heeft er nog een gevonden die nog erger is JO. Amanda was bij Jensen donderdag op tv maar die is wel wat rustiger geworden viel me op.
Ga ik zeker kijken dat progamma is echt lachen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
We zullen zien als ze met d'r kut in de rimboe zit....
Flip is haar bitchquote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef Mylene het volgende:
Joanna vond het lief dat Philip het gisteren voor haar op nam. Ze maakt zoiets niet zo snel mee zei ze.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Niki.P het volgende:
Joanne klinkt heel trots op Flip dat hij heeft geleert dingen te zeggen inde plaats van smsen
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zeg:"Permanent onder obsevatie!"
Blijven schoppen tot ik zeg dat ut genoeg is aubquote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad naar t luie end schoppen!
Tja, tis toch wel weer ff een stap in de ontwikkeling, ik zweer utjuh.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Niki.P het volgende:
Joanne klinkt heel trots op Flip dat hij heeft geleert dingen te zeggen inde plaats van smsen
Jij komt uit Utreg, dat kan niet anders.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Inderdaad naar t luie end schoppen!
Komt er geen geluid meer uit, gewoon de weg over schoppen, dan liggen ze meteen op hun plek....quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
Blijven schoppen tot ik zeg dat ut genoeg is aub
Export, moet ik toegeven, maar ben er vlakbij opgegroeid, en heb er jaren gewoond iddquote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij komt uit Utreg, dat kan niet anders.
Ja ze is ook heel trots op haar dochter . Dan mag het wat kosten.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
mamaJo heeft flink betaald voor vandaag he, die hoer blijft maar in beeld
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja ze is ook heel trots op haar dochter . Dan mag het wat kosten.
eurootje of 3?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja ze is ook heel trots op haar dochter . Dan mag het wat kosten.
Toch kan ik me niet voorstellen dat je als bemiddelaar voor plastische chirurgie zoveel geld zou kunnen verdienen. Daar zit ook een luchie aan, en heel veel botox.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef knagsje het volgende:
mamaJo heeft flink betaald voor vandaag he, die hoer blijft maar in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |