En nummer 2 met 5%quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat Gerard maar met fakking 94 procent van de stemmen dat huis weer in mag ofzo![]()
Dát zal ze leren.
Heeft een goeie reden..... zo kan ze in de spiegel haar botox uit meerdere hoeken bekijken......quote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo wil ook eens iets doen. Spiegels poetsen, omdat ze dan meer in beeld komt.
Die van Joanna?quote:
Die geniet alleen als ze aan het woord is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:25 schreef Nobodies het volgende:
Joanna hou toch je mond en geniet van je rust...
Stom van me.... Was vergeten dat 109 de nieuwe maat is Tssssssss...quote:
Ik zweer het jequote:Op zondag 20 maart 2011 17:28 schreef suzi1 het volgende:
nog even en het gaat om fakking 200.000% stemmen ja
Ja, tis net een teletubbie..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef akveor het volgende:
Joanna scheldt altijd wel lief... Tering tietuh...
Mwoa, hij is alleen genomineerd door dat gezuig van die snol.quote:
Dus zo goed als geen sanctie dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mwoa, hij is alleen genomineerd door dat gezuig van die snol.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Ifa het volgende:
Mo verteld over een vroeger vriendje dat na hun relatie zei: " door jou had ik bijna geen zin meer in vrouwen" . Dat effect heeft ze vermoedelijk nu ook op sommige streamers
die gebruik Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html werkt ook voor alle streams
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus zo goed als geen sanctie dus.![]()
Die stemmen die sms-losers er toch nog niet uit.
Maar als het net zo eerlijk gaat als afgelopen donderdag kan het weleens afgelopen zijn voor hem.
en morgen kippensoepquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef Coos het volgende:
Zie dat de boeien af zijn. Hoe laat gingen die af en waarom??![]()
Het leek bij mij in de tuin wel Portugal. In m'n blote bassie in de tuin gezeten.
Als ik moest kiezen tussen Mo en Servio zou ik geloof ik voor Servio gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Ifa het volgende:
Mo verteld over een vroeger vriendje dat na hun relatie zei: " door jou had ik bijna geen zin meer in vrouwen" . Dat effect heeft ze vermoedelijk nu ook op sommige streamers
qf fakking tquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een irritant mokkel is die Jo zeg, echt alles wat er uit dat strotje komt
kom je er nu pas achterquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Niet alles!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
nee hoor maar zit nu langere tijd te luisteren, niks normaals komt eruit, niet 1 keer. Alles beter, mooier, duurder....quote:
Jammer dat er zoals bij DGK en alle BB's geen Fake-topic meer is op Fok. (hint hint hint)quote:
me too !!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef Coos het volgende:
Ik heb wel ongelofelijk hard moet lachen vannacht met de streams. Ging ook pas om half zes naar bed en per ongeluk ook nog teveel gezopen daardoor.
ik hoop voor haar dat ze snelste, duurste kist in het diepste gat krijgt.....quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee hoor maar zit nu langere tijd te luisteren, niks normaals komt eruit, niet 1 keer. Alles beter, mooier, duurder....
echt he, zal ook nooit mijn vriendin worden verwend maar ondertussen staat ze te graaien in de bak met broeken van 5 euro.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee hoor maar zit nu langere tijd te luisteren, niks normaals komt eruit, niet 1 keer. Alles beter, mooier, duurder....
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Ifa het volgende:
Jammer dat er zoals bij DGK en alle BB's geen Fake-topic meer is op Fok. (hint hint hint)
Ah, dank je!quote:
YW.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:51 schreef Ifa het volgende:
Ah, dank je!
Toch opvallend dat het daar vrij rustig is.
al een paar uur alweerquote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Laura is weer aan het kriebelen, eng mens.
Ja die heeft voor mij totaal afgedaan. Toen ze vastgeketend zat aan karim gaf ik haar nog een kans, maar dat gejank om dat woord kanker, dat gekriebel en gezeik nu.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Laura is weer aan het kriebelen, eng mens.
Is er welquote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jammer dat er zoals bij DGK en alle BB's geen Fake-topic meer is op Fok. (hint hint hint)
Ik ben niet in dat fake-gelach van haar getrapt, het blijft een engerd en waait met alle winden mee.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:55 schreef TimeJumper het volgende:
Ja die heeft voor mij totaal afgedaan. Toen ze vastgeketend zat aan karim gaf ik haar nog een kans, maar dat gejank om dat woord kanker, dat gekriebel en gezeik nu.
Dat meisje is gewoon inhoudsloos, het leek effe wat meer omdat Karim haar meetrok, maar ja die kan ze moeilijk heel haar leven meenemen
Ja ik werd effe misleid, toen ze aan Karim vastzat.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben niet in dat fake-gelach van haar getrapt, het blijft een engerd en waait met alle winden mee.
Dat had ik na een dag of 3 al in de gaten.
Geen idee psies, zij mag fluisteren dus lastig te verstaan maar ik denk dat ze zei K en M, niet G en M.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Ifa het volgende:
Zegt Jo nu echt tegen Mo dat ze niet op Maik gestemd heeft?
Dat meent ze te kunnen vanwege de vele pionnen op het schaakbord :0quote:
Nee, Mo dacht dat ze op Maik en Geer had gestemd. Maar ze heeft niet op Geer gestemd maar op Karim en Maik.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Ifa het volgende:
Zegt Jo nu echt tegen Mo dat ze niet op Maik gestemd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |