Ja, tis net een teletubbie..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef akveor het volgende:
Joanna scheldt altijd wel lief... Tering tietuh...
Mwoa, hij is alleen genomineerd door dat gezuig van die snol.quote:
Dus zo goed als geen sanctie dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mwoa, hij is alleen genomineerd door dat gezuig van die snol.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Ifa het volgende:
Mo verteld over een vroeger vriendje dat na hun relatie zei: " door jou had ik bijna geen zin meer in vrouwen" . Dat effect heeft ze vermoedelijk nu ook op sommige streamers
die gebruik Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef 08gnoT. het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html werkt ook voor alle streams
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus zo goed als geen sanctie dus.![]()
Die stemmen die sms-losers er toch nog niet uit.
Maar als het net zo eerlijk gaat als afgelopen donderdag kan het weleens afgelopen zijn voor hem.
en morgen kippensoepquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef Coos het volgende:
Zie dat de boeien af zijn. Hoe laat gingen die af en waarom??![]()
Het leek bij mij in de tuin wel Portugal. In m'n blote bassie in de tuin gezeten.
Als ik moest kiezen tussen Mo en Servio zou ik geloof ik voor Servio gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Ifa het volgende:
Mo verteld over een vroeger vriendje dat na hun relatie zei: " door jou had ik bijna geen zin meer in vrouwen" . Dat effect heeft ze vermoedelijk nu ook op sommige streamers
qf fakking tquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een irritant mokkel is die Jo zeg, echt alles wat er uit dat strotje komt
kom je er nu pas achterquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een irritant mokkel is die Jo zeg, echt alles wat er uit dat strotje komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |