Ze zuipen niet vaak maar als er alcohol is gaat het achter mekaar door. En ze krijgen alcohol als het in het script staat dat er weer ruzie moet komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo vaak zuipen ze daar niet, normaal gaat Aafke ook elk weekend stappen.
Plus het feit, dat Jo schijnbaar een heel ander mens was in de KVDW dan daarbuiten.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nomineren is iets wat je toch moet doen, zo'n geheim verklappen niet... Bovendien heeft Joanna het wel op zo'n manier gebracht dat het hem hoe dan ook een nominatie opgeleverd zou hebben...
Hij vindt haar leuk en heeft niet in de gaten dat ze hem achter zijn rug om afvalt.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom vertrouwd Karim Laura?
Ze maakt hem hartstikke zwart als die niet in de buurt is.
Was het maar waar, het leek er even op dat Maik weg was.quote:
ik vind dat eigenlijk iedereen dat doetquote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom vertrouwd Karim Laura?
Ze maakt hem hartstikke zwart als die niet in de buurt is.
jammerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het maar waar, het leek er even op dat Maik weg was.
Karma is a bitch. Uitkomen gaat dat sowieso.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vindt haar leuk en heeft niet in de gaten dat ze hem achter zijn rug om afvalt.
Laura
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het maar waar, het leek er even op dat Maik weg was.
mutequote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef Vinamp het volgende:
Ojee Karim zit met zijn gitaar in de aanslag...
Gerard niet! Die ontploft gewoon lekker recht in je gezichtquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk iedereen dat doet
ze kletsen wat af achter ieder zijn rug en ik vind laura maar een muts die is echt niet eerlijk al doet ze alsof ze eerlijk en lief is
Voor Jo vind ik het niet erg hoor .... daar niet van het liet goed zien hoe ze in elkaar steekt. Ik ben verre van fan van haar.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nomineren is iets wat je toch moet doen, zo'n geheim verklappen niet... Bovendien heeft Joanna het wel op zo'n manier gebracht dat het hem hoe dan ook een nominatie opgeleverd zou hebben...
Als dat getokkel iets is waar Laura en Joanna een hekel aan hebben... take it away, Karim!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef Vinamp het volgende:
Ojee Karim zit met zijn gitaar in de aanslag...
jij ging naar buitenquote:
Ja, dat is wel triest.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:48 schreef rilumaan4 het volgende:
das waar maar hij doet het wel een soort nu goedmaken of zie ik dat verkeerd
moet wachten tot de rest terug is voor ik naar buiten magquote:Op zondag 20 maart 2011 15:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij ging naar buiten
maar laat die eieren van SST nu een nieuwe snaar geven het schijnt dat hij meer kan!
Je merk dat het geheim van Jo en Philip en Aafke nog niet geraden mag worden van de stem. Gooi een paar goeie cleus het huis in Muziek van de reklame van ex Philip Oorbellen Aafke en Jo kan je niet verwachten de stem is haar minnaar dus geen cleus meer van haarquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef danilel het volgende:
Karim tegen laura; ik ga drukken op jo en flip dat ze samen een stel zijn.....(dom dom of is het afleidingsmanoevre?)
Maar daat wist Geer toch al ??? Hij verdenkt Jo ervan de minnares van de stem te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Plus het feit, dat Jo schijnbaar een heel ander mens was in de KVDW dan daarbuiten.
(althans dat is wat Flipje meteen doorkefferde aan Jo, nadat hij met Gerard gesproken had)
Ik stem voor een decoupeerzaag voor de gitaar!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet wachten tot de rest terug is voor ik naar buiten mag![]()
ik stem overigens tegen de nieuwe snaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |