Nog niet gehoord dat de lijn met De Baas al dicht is dus je kunt bellen...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat die actie van gerard van gisteren net zo erg dan wel niet erger vind dan die actie van flip met mo? En even voor de goede orde .... ik reken géén van beiden hier op af want het is mijn ogen part of the game. Beiden hebben het gedaan omdat de ander hen had verraden. Mo had flip verraden door hem toch te nomineren en Jo door gisteren te vertellen wat er in de kamer van de waarheid gebeurde.
ja / waarschijnlijk nietquote:Op zondag 20 maart 2011 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Sharon maar één halflange korte broek meegenomen? En zo ja, was er geen lelijkere?
Okay .... dat had hij alleen moeten doen MAAR .... ze hebben Mo niet uitgescholden en vlak voor haar gezicht staan gaan schreeuwen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar voor zover ik het begrepen heb, heeft Gerard het in zijn eentje gedaan, terwijl Philip het samen met Jo deed.
Ik zie toch echt een verschil tussen iemand nomineren en een geheim verklappen....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Okay .... dat had hij alleen moeten doen MAAR .... ze hebben Mo niet uitgescholden en vlak voor haar gezicht staan gaan schreeuwen.
Ik kan er echt weinig zinnigs over zeggen, ik heb het niet gezien. Bovendien ben ik heel partijdigquote:Op zondag 20 maart 2011 15:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Okay .... dat had hij alleen moeten doen MAAR .... ze hebben Mo niet uitgescholden en vlak voor haar gezicht staan gaan schreeuwen.
Nee die gast waar ze al jaren mee knuffelt bij haar thuis en heel de familie zich afvraagt of ze iets hebben, maar nee ze zijn alleen vrienden...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:37 schreef Vinamp het volgende:
Ik zou die ex van Laura wel eens willen spreken, waar ze het altijd over heeft. Wat bezielde die man?
Ja bekstekken hoor je achter iemands rug te doen en niet recht in iemands gezicht. Foei Geer.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ze vergeet als die alcohol die ze zuipt daar kom je ook wel van aan. En ze eten daar de hele dag door dag en in het weekend in de nacht.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke is 5 kilo aangekomen en omdat ze denkt dat als je stopt met roken je ook 5 kilo aankomt, wil ze nu 5 kilo gaan afvallen.
Het voelt toch echt als stilte voor de stormquote:Op zondag 20 maart 2011 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
Heerlijk genoten van de streams vannacht
Nu lijkt het weer pais en vree te zijn in het huis der geheimen?
Met nomineren kun je eruit liggen lijkt mij erger dan 'n geheim verklappen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een verschil tussen iemand nomineren en een geheim verklappen....
Ik had voor de actie van Gerard nog wel begrip, gezien de situatie. Dat met Flip/Mo was gewoon onsportief...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
gekgekriebeldquote:Op zondag 20 maart 2011 15:37 schreef Vinamp het volgende:
Ik zou die ex van Laura wel eens willen spreken, waar ze het altijd over heeft. Wat bezielde die man?
Zo vaak zuipen ze daar niet, normaal gaat Aafke ook elk weekend stappen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:41 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze vergeet als die alcohol die ze zuipt daar kom je ook wel van aan. En ze eten daar de hele dag door dag en in het weekend in de nacht.
Nomineren is iets wat je toch moet doen, zo'n geheim verklappen niet... Bovendien heeft Joanna het wel op zo'n manier gebracht dat het hem hoe dan ook een nominatie opgeleverd zou hebben...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Met nomineren kun je eruit liggen lijkt mij erger dan 'n geheim verklappen.
Indeed.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Overigens is er ook wel een verschil tussen heel boos zijn wat Gerard was of het psychologische spelletje wat Jo en Philip speelden... Die waren gewoon aan het doordreinen om Mo onderuit te halen, Gerard uitte gewoon z'n woede...
Lijkt me meer zo'n brak/day after dagje waarin weinig gaat gebeuren en de bewoners om 22:00uur pt. tijd al op bed liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het voelt toch echt als stilte voor de storm
ik hoop het, kan ik ook eens op tijd naar bedquote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me meer zo'n brak/day after dagje waarin weinig gaat gebeuren en de bewoners om 22:00uur pt. tijd al op bed liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |