daarom de TT, ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef danilel het volgende:
neen, ik snap er geen ene raeet meer van......
Man, stop toch met spammen met je justintv......quote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef PeterNB het volgende:
Er ligt een CLUE op de SecretSolartoy stream !!!!!
De eerste die het raadt krijgt een virtuele knuffel van mij
www.justin.tv/peternb
Kun je ook geen virutele knuffel winnen !!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef danilel het volgende:
[..]
Man, stop toch met spammen met je justintv......
Ik ga echt nie kijken nie...
en die serie is echt om te huilenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef waxmask het volgende:
Zelfs de schrijvers van "Kinderen geen bezwaar"schrijven beter dan deze prut scripters...wat een aanfluiting dit...
Dat keek ik eerst altijd!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef waxmask het volgende:
Zelfs de schrijvers van "Kinderen geen bezwaar"schrijven beter dan deze prut scripters...wat een aanfluiting dit...
Ik kan er hier genoeg irl krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kun je ook geen virutele knuffel winnen !!
Niets is wat het lijkt iddquote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik zou het wel het einde vinden als het allemaal in scene is gezet.
Maar dat zal wel niet
aafke mist toch allemaal oorbellen, die draagt hij nu bij zichquote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
Wat was dat nou met de clue die Gerard zelf heeft gemaakt in het huis omdat de geplaatste clue niet te begrijpen was.........
Is dat er een van hem zelf of van Aafke?
Ik denk dat het niet zozeer gescript is, maar wel geregisseerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt idd
Kans is dus groot dat het gescript is, ik neem aan van wel
Ik denk dat dat die clue is die hij zogenaamd in zijn zak zou hebben zitten. Het lijkt me sterk dat hij dat met Jo zou delen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
Wat was dat nou met de clue die Gerard zelf heeft gemaakt in het huis omdat de geplaatste clue niet te begrijpen was.........
Is dat er een van hem zelf of van Aafke?
You tokkin bout A to the Lex eeh...so beware..or k to the Arim is gonne get you....SPH je weet toch....mensenkennis....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef versabommie het volgende:
Haaaaaa Alex is erbij in ons meest geliefde outfit...
dan doen ze het prima dat scrippenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dus hij heeft die oorbellen verstopt!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
aafke mist toch allemaal oorbellen, die draagt hij nu bij zich
Vandaar de voortdurende gang naar de kvdw door Joanna....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer gescript is, maar wel geregisseerd.
Voor een vooraf gemaakt script heb je teveel variabelen die roet in het eten kunnen gooien.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef versabommie het volgende:
Haaaaaa Alex is erbij in ons meest geliefde outfit...
of het waar is weet ik niet hoor, dat speelt zich af in mijn breinquote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Dus hij heeft die oorbellen verstopt!
Ik dacht gisteren al dat iemand oorbellen verstopt om de clue van Aafke te verduidelijken, dacht dat het een missie was.
Heeft Gerard dus zelf gedaan!
Cool!
Dan zitten we op hetzelfde spoor.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of het waar is weet ik niet hoor, dat speelt zich af in mijn brein
Zo moeilijk is het niet:quote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef danilel het volgende:
neen, ik snap er geen ene raeet meer van......
Gatverdamme. Dat zei Huub toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee da's wat hij verzon in de KvdW om de rest op een verkeerd been te brengen....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Gerard denkt dat Aafke een bolletjesslikker was
Alex vergeet dat er geen waarde aan een verklaring van goed gedrag wordt gehecht....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex; een verklaring van goed gedrag moet je aanvragen, ik werk in die sector, anders kun je niet in die sector werken.
Gelul, hoeveel pedo's hebben geen verklaring van goed gedrag. Lees je beter in Alex.
Dat weet jij, dat weet ik... maar A to the Lex komt van een andere planeet..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alex vergeet dat er geen waarde aan een verklaring van goed gedrag wordt geaccepteerd....
Een screening is daarvoor nodig
Laten we hopen dat hij die bewoners beter weet in te schattenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik... maar A to the Lex komt van een andere planeet..
Nee, dat heeft ie toch al laten zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij die bewoners beter weet in te schatten
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En laura nu knuffelen met Gerard.. over bekstepping gesproken.
Nee hoor hij sloot af met een Bassie & Adriaan act samen met Geer....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef Toverheks het volgende:
Muppet Servio ligt dus in Comaja ach die had een one man sjow vannacht
Inderdaad en wat ik gezien heb was alleen maar irritant gegil van hem en geslijm met iedereenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef Toverheks het volgende:
Muppet Servio ligt dus in Comaja ach die had een one man sjow vannacht
ja toen lag ik al in bed, maar gisteren deed ik spontaan de streams uit want wat een muppet is die gst ging ook even Sharon een complex aanpratenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor hij sloot af met een Bassie & Adriaan act samen met Geer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |