daarom de TT, ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef danilel het volgende:
neen, ik snap er geen ene raeet meer van......
Man, stop toch met spammen met je justintv......quote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef PeterNB het volgende:
Er ligt een CLUE op de SecretSolartoy stream !!!!!
De eerste die het raadt krijgt een virtuele knuffel van mij
www.justin.tv/peternb
Kun je ook geen virutele knuffel winnen !!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef danilel het volgende:
[..]
Man, stop toch met spammen met je justintv......
Ik ga echt nie kijken nie...
en die serie is echt om te huilenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef waxmask het volgende:
Zelfs de schrijvers van "Kinderen geen bezwaar"schrijven beter dan deze prut scripters...wat een aanfluiting dit...
Dat keek ik eerst altijd!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef waxmask het volgende:
Zelfs de schrijvers van "Kinderen geen bezwaar"schrijven beter dan deze prut scripters...wat een aanfluiting dit...
Ik kan er hier genoeg irl krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kun je ook geen virutele knuffel winnen !!
Niets is wat het lijkt iddquote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik zou het wel het einde vinden als het allemaal in scene is gezet.
Maar dat zal wel niet
aafke mist toch allemaal oorbellen, die draagt hij nu bij zichquote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
Wat was dat nou met de clue die Gerard zelf heeft gemaakt in het huis omdat de geplaatste clue niet te begrijpen was.........
Is dat er een van hem zelf of van Aafke?
Ik denk dat het niet zozeer gescript is, maar wel geregisseerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt idd
Kans is dus groot dat het gescript is, ik neem aan van wel
Ik denk dat dat die clue is die hij zogenaamd in zijn zak zou hebben zitten. Het lijkt me sterk dat hij dat met Jo zou delen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
Wat was dat nou met de clue die Gerard zelf heeft gemaakt in het huis omdat de geplaatste clue niet te begrijpen was.........
Is dat er een van hem zelf of van Aafke?
You tokkin bout A to the Lex eeh...so beware..or k to the Arim is gonne get you....SPH je weet toch....mensenkennis....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef versabommie het volgende:
Haaaaaa Alex is erbij in ons meest geliefde outfit...
dan doen ze het prima dat scrippenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dus hij heeft die oorbellen verstopt!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
aafke mist toch allemaal oorbellen, die draagt hij nu bij zich
Vandaar de voortdurende gang naar de kvdw door Joanna....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer gescript is, maar wel geregisseerd.
Voor een vooraf gemaakt script heb je teveel variabelen die roet in het eten kunnen gooien.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef versabommie het volgende:
Haaaaaa Alex is erbij in ons meest geliefde outfit...
of het waar is weet ik niet hoor, dat speelt zich af in mijn breinquote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Dus hij heeft die oorbellen verstopt!
Ik dacht gisteren al dat iemand oorbellen verstopt om de clue van Aafke te verduidelijken, dacht dat het een missie was.
Heeft Gerard dus zelf gedaan!
Cool!
Dan zitten we op hetzelfde spoor.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of het waar is weet ik niet hoor, dat speelt zich af in mijn brein
Zo moeilijk is het niet:quote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef danilel het volgende:
neen, ik snap er geen ene raeet meer van......
Gatverdamme. Dat zei Huub toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee da's wat hij verzon in de KvdW om de rest op een verkeerd been te brengen....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Gerard denkt dat Aafke een bolletjesslikker was
Alex vergeet dat er geen waarde aan een verklaring van goed gedrag wordt gehecht....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex; een verklaring van goed gedrag moet je aanvragen, ik werk in die sector, anders kun je niet in die sector werken.
Gelul, hoeveel pedo's hebben geen verklaring van goed gedrag. Lees je beter in Alex.
Dat weet jij, dat weet ik... maar A to the Lex komt van een andere planeet..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alex vergeet dat er geen waarde aan een verklaring van goed gedrag wordt geaccepteerd....
Een screening is daarvoor nodig
Laten we hopen dat hij die bewoners beter weet in te schattenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik... maar A to the Lex komt van een andere planeet..
Nee, dat heeft ie toch al laten zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij die bewoners beter weet in te schatten
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En laura nu knuffelen met Gerard.. over bekstepping gesproken.
Nee hoor hij sloot af met een Bassie & Adriaan act samen met Geer....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef Toverheks het volgende:
Muppet Servio ligt dus in Comaja ach die had een one man sjow vannacht
Inderdaad en wat ik gezien heb was alleen maar irritant gegil van hem en geslijm met iedereenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef Toverheks het volgende:
Muppet Servio ligt dus in Comaja ach die had een one man sjow vannacht
ja toen lag ik al in bed, maar gisteren deed ik spontaan de streams uit want wat een muppet is die gst ging ook even Sharon een complex aanpratenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor hij sloot af met een Bassie & Adriaan act samen met Geer....
Wat is bekstepping? Iemand tegen zijn muil trappen?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En laura nu knuffelen met Gerard.. over bekstepping gesproken.
Codewoord; eieren staat voor de Stem/redactiequote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
wat is dat nu over eieren ? heb ik gemist
een stapje terug nemenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is bekstepping? Iemand tegen zijn muil trappen?
dat is joanna haar verspreking van backstabbenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
ik denk het niet...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex, Laura zit naast je, kom op, laat je handjes eens wapperen, je kan het!
Iemand een mes in de rug steken, maar dan op zijn Joanna's.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
te veel gekeken naar behang.... back en step en er meteen een spelletje van gemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is joanna haar verspreking van backstabbenen niemand die haar verbeterd
Ja maar ze pikken het allemaal wel van Servio wat hij zegt Sharon ook die knuffelde hem ook daarna de bewoners zijn vage lui.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toen lag ik al in bed, maar gisteren deed ik spontaan de streams uit want wat een muppet is die gst ging ook even Sharon een complex aanpraten
Je hebt gelijk, moet nog even wennen aan de nieuwe spellingquote:
vanochtend hoorde ik haar nog bekstekken zeggenquote:
Backstepping is een stapje terug doen.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand een mes in de rug steken, maar dan op zijn Joanna's.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef bazb het volgende:
Ik wil eigenlijk nog ff zeggen dat dit een leuk forum is!
Leuke mensen, ieder z'n mening, en ruimte voor alternatieve meningen!
Applaus voor jezelf!
Ah, okay. Die zegt wel meer verkeerd, geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is joanna haar verspreking van backstabbenen niemand die haar verbeterd
elke keer als ze het zei vroeg ik me af of ik het goed hoorde... bekstekking? neeee, ze zal wel back stabbing hebben gezegd toch? en twee minuten later weer 'bekstekking'...quote:
beksteppen is een dansquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vanochtend hoorde ik haar nog bekstekken zeggen
Ja schat, ik moet nog wennen!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Backstepping is een stapje terug doen.....
Hier is meer sprake van bekstekking..... (backstabbing)
Applaus voor jezelf!
Heb je nog nazorg nodig? (Indien je van Now-Live gekicked bent....)quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef bazb het volgende:
Applaus voor jezelf!
Ehm..... Tijd voor een Maikiequote:
maar geer staat al genomineerd vandaar, ser ligt ook niet super in het huisquote:Op zondag 20 maart 2011 14:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beksteppen is een dansgeboeid dansen
snap niet dat geer zo over de tong gaat. stervio is vele malen erger maar dat wordt geaccepteerd![]()
kwor gek !
Applaus voor jezelf!
Op Nowlive.eu worden mensen niet gekicked!!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je nog nazorg nodig? (Indien je van Now-Live gekicked bent....)
Is 'een maikie' wat ik denk dat het is?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ehm..... Tijd voor een Maikie![]()
Sorry mop
Als je met Sly meelult dan wordt je niet gekicked dat kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op Nowlive.eu worden mensen niet gekicked!!
Een Maikie is bij mij terugkrabbellen.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is 'een maikie' wat ik denk dat het is?
jij viespeuk!
backsteppenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een Maikie is bij mij terugkrabbellen.....
Goede eigenschapquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Ceetje.. het volgende:
laura wil door iedereen liev gevonden worden, dus ze lult gewoon met iedereen mee
Sly is juist een heel aimabel persoon.... Een soort Jezus......maar dan levendquote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Als je met Sly meelult dan wordt je niet gekicked dat klopt
Dat deed Sophia ook iedere dag maar ging ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef bambino82 het volgende:
Nou loopt maik weer te zeiken dat ie naar huis wil. Zo'n hekel aan dat soort zaken had ik van hem niet verwacht. Als je iets roept moet je het ook doen en niet alleen roepen om maar aandacht te krijgen.
Als je echt wilt gaan weet je waar de deur is..wat heeft het dan voor zin om de godganze dag te gaan klagen dat je weg wil. Weg is weg en anders gewoon niets zeggen
Oh..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Soof heeft ook weken lopen roepen en 72 uur bedenktijd aangevraagd....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef bambino82 het volgende:
Nou loopt maik weer te zeiken dat ie naar huis wil. Zo'n hekel aan dat soort zaken had ik van hem niet verwacht. Als je iets roept moet je het ook doen en niet alleen roepen om maar aandacht te krijgen.
Als je echt wilt gaan weet je waar de deur is..wat heeft het dan voor zin om de godganze dag te gaan klagen dat je weg wil. Weg is weg en anders gewoon niets zeggen
Laura, je bent straatmeubilairquote:Een lantaarnpaal of lichtmast is een publieke voorziening die de verkeersveiligheid en de veiligheid op straat verhoogt. Het woord lantaarnpaal is afgeleid van de woorden lantaarn en paal. Deze woorden omschrijven precies wat een lantaarnpaal is: een lichtpunt op een mast. De mast geeft het lichtpunt een zekere hoogte boven de straat, waardoor een groter gebied per lichtpunt wordt verlicht. Lantaarnpalen behoren tot het zogenaamde straatmeubilair.
Iemand heeft wat goed te makenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly is juist een heel aimabel persoon.... Een soort Jezus......maar dan levend![]()
of hij aan Gerard nou gaat zeggen waarvoor hij heeft gedrukt........ en zegt het toch maar ff zonder te overleggenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh..![]()
Alex moet eerst met Laura en Karim overleggen. Geen idee wat, maar hij heeft weer een excuus om laura te stalken.
ze lullen daar allemaal alles door. en zou een zwaktebod van lex zijn het niet tre zeggen aangezien hij tocxh samenwerkt met gerard (al lijkt dat er niet echtop)quote:Op zondag 20 maart 2011 14:26 schreef angeljacky het volgende:
En Alex zegt toch weer tegen geer, ondanks dat hij beloofd heeft aan karim en laura dat hij dat niet zou doen, waarvoor heeft hij gedrukt heeft bij geer. Wel ff nog zeggen : zeg het niet tegen lau en Karim.
Dat kan je ook een karimpie doen noemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ben jij Sly soms????????????????quote:Op zondag 20 maart 2011 14:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zonder Sly had heul Fok! ook niet bestaan !!!
Krijgt Sly nou niet teveel krediet?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zonder Sly had heul Fok! ook niet bestaan !!!
Omdat je hem wel erg veel verdedigd en einde discussie we zitten opFOK.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Waarom denkt toch iedereen altijd dat ik Sly zelluf ben?
Ohw!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is ook een oplossing voor Net 5. Dan kunnen ze het programma inkorten.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef bambino82 het volgende:
omdat je loopt te kwijlenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
hij is genomineerdquote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Een piepklein vraagje (of staat dat in de streamverslagen?)
Wat was nou de sanctie van Gerard?
Nominatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Nominatiequote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Nominatiequote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Volgens mij ; nominatie en geldboetequote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Volgende keer genomineerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
het was gezellig daar,,, maar het is nuw el weer tu rustig nog niet eens een beetje natrappen of zoquote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
goedemiddag (net wakker)mag ik even zeggen dat ik gister een topavond heb gehad !! ben benieuwd hoe het nu verder gaat ,o,ja GEER = EINDBAAS![]()
![]()
![]()
![]()
Ah... nou dat overleeft hij welquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah... nou dat overleeft hij wel
Belachelijke sanctie, dat dan weer wel.
Dan had Jo al 16 keer genomineerd moeten zijn
Eensch!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat kan niet dat is de minnares van de stem en mama de sponsor .quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geef het op, word duizeligquote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef PeterNB het volgende:
Er ligt een CLUE op de SecretSolartoy stream !!!!!
De eerste die het raadt krijgt een virtuele knuffel van mij
www.justin.tv/peternb
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die teller staat buiten spel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:33 schreef sam_the_man het volgende:
Vlgs mij maakt Gerard zich geen enkele zorgen: z'n vrouw en vrienden rammen waarschijnlijk die sms-server op tilt: geld speelt geen rol!
Ja Hummie dat zou best kunnen die is ook zo gek als een deur als je haar in intervieuws zag. Maar dan is het de 2de stem die haar minnaar is want er zijn 2 stemmen te horen. Maar haar moeder gaat dan zelf niet naar de kliniek want Hummie is niet moeders mooiste.quote:
Ahummmmmm, Hummie heeft alleen de casting gedaan..;)quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja Hummie dat zou best kunnen die is ook zo gek als een deur als je haar in intervieuws zag. Maar dan is het de 2de stem die haar minnaar is want er zijn 2 stemmen te horen. Maar haar moeder gaat dan zelf niet naar de kliniek want Hummie is niet moeders mooiste.
Nou heel erg slecht dan ik zou zeg ontslaan die muts.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Ahummmmmm, Hummie heeft alleen de casting gedaan..;)
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef MargrietV het volgende:
Dietiste Joanna geeft weer voedingsadviezen, Ze is net Haarlemmerolie, werkzaam voor elke kwaal
Ja, DE STEM.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:38 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand phil 2 weken zijn eten ontnemen?
quote:
Geen idee......... is daar nog behoefte aan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt er nog een radioshow tijdens de COS?
What The Hell Is Wrong With You Boy????quote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen idee......... is daar nog behoefte aan dan?
[ afbeelding ]
(cap van de 2 clues van SecretSolartoy)
Volgens mijn huisarts is het dismorfe persoonlijkheidsstoornis, volgens mijn psycholoog gewoon borderline en mijn psychiater is er nog niet helemaal uit..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
What The Hell Is Wrong With You Boy????
Vraag het Jo?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens mijn huisarts is het dismorfe persoonlijkheidsstoornis, volgens mijn psycholoog gewoon borderline en mijn psychiater is er nog niet helemaal uit..
Weet jij wel wie Hummie is?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef delfse het volgende:
[..]
Nou heel erg slecht dan ik zou zeg ontslaan die muts.
Hummie van de Tonnebeek, of hoe die muts mag heten?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet jij wel wie Hummie is?
Je bent een beetje nieuw in wereldje van de RLS he?
nee, helaas nietquote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef Flow3r het volgende:
iemand nog meegekregen dat Monique dacht dat Sharon jaloers was omdat Maik haar type zou zijn?
( pc crashde hier)
Modderworstelen achter de SL....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef Flow3r het volgende:
iemand nog meegekregen dat Monique dacht dat Sharon jaloers was omdat Maik haar type zou zijn?
( pc crashde hier)
Maik staat op het punt..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
morge![]()
valt wel een beetje tegen, nog steeds niemand naar huis gegaan
Niet meegekregen, maar volgens mij is/was zij meer op Flip.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef Flow3r het volgende:
( pc crashde hier)
Maik wil wel maar mag niet van Moquote:Op zondag 20 maart 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
morge![]()
maar Mo dacht dat Sharon op Maik vielquote:Op zondag 20 maart 2011 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar volgens mij is/was zij meer op Flip.
Vanaf dag één in de boeien bleef ze hem maar complimentjes geven over zijn ogen.
Naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
morge![]()
ja ik las zoiets in de updates, dat ie gesprekje met mo had en niet zo zeker is over doorzetten met hun relatiequote:
Dikke mensen zijn altijd easy...het is vaak andersom een probleem...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar Mo dacht dat Sharon op Maik viel
Of een leuke jongen....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:47 schreef Flow3r het volgende:
er wacht nog een leuk meisje op Maik buiten het huis
rij de kar met drank idd maar weer binnenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef bollokus het volgende:
ik zeg doen, een lounge party met veul drank!
Jij wilt gewoon Monique zien, die al kotsend volgeblaft wordt....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef bollokus het volgende:
Ach de wetenschap dat haar "VENT" haar alle hoeken van de kamer laat zien bij thuiskomst stemt mij gelukkig....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef knagsje het volgende:
Waarom kan ik die Jo niet meer luchten of zien?![]()
![]()
Ik kan hummie net als iedereen van de t.v. En nee ik ben niet nieuw in het wereldje van rls heb de goude kooi gevolgd tot het hokje door begon te draaien met het script. En weet ook dat je een grote fan van Jaap was .quote:Op zondag 20 maart 2011 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet jij wel wie Hummie is? Je bent een beetje nieuw in wereldje van de RLS he?
is idd een fijne gedachtequote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach de wetenschap dat haar "VENT" haar alle hoeken van de kamer laat zien bij thuiskomst stemt mij gelukkig....
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon Monique zien, die al kotsend volgeblaft wordt....
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze 2 dagen aan een stuk ligt te janken?
Weinig kans als ze voortijdig de boeien-missie afbreken.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef bollokus het volgende:
Welnee.... Hoe moet Flipje nou geindocterineerd worden door Jo als Sharon nog aan hem vastzit? Het plan was sowieso al tot vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Weinig kans als ze voortijdig de boeien-missie afbreken.
Servio beweerde gisteren dat het eigenlijk tot vanavond zou duren.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Welnee.... Hoe moet Flipje nou geindocterineerd worden door Jo als Sharon nog aan hem vastzit? Het plan was sowieso al tot vandaag
Waar heb je die info vandaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef delfse het volgende:
Maik zal wel net als Sylvia ui dgk weg moeten omdat die weinig t.v. maakt met Sylvia begon het ook zo. En Sylvia is een goede vriendin van Gerard.
me too en dat gaat gebeuren !quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach de wetenschap dat haar "VENT" haar alle hoeken van de kamer laat zien bij thuiskomst stemt mij gelukkig....
Ik kijk wel hoe anderen opgelicht worden met het geld dat zij in sms en telefoon stekenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
tnx voor het streamen weer mensen
Hoe verrassend dat Gerard nu genomineerd staat... Zei toch dat ze hem op de bank zouden zetten om het stemmen een boost te geven... Wedden ook dat ze deze week een aantal tussenstanden met Gerard onderaan laten zien? En dan gaan we allemaal stemmen....
Dit is naar gezegd door iemand ik weet niet of het Huub of Erik was maar dit werd verteldquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
Hoe verrassend dat Gerard nu genomineerd staat... Zei toch dat ze hem op de bank zouden zetten om het stemmen een boost te geven... Wedden ook dat ze deze week een aantal tussenstanden met Gerard onderaan laten zien? En dan gaan we allemaal stemmen....
Het heldere licht, heeft zeker ook nooit belasting betaald.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef voxy317 het volgende:
euhhh Jo je werkt op dit moment ook voor een baas.
Misschien van Moesje geleerd?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
Het heldere licht, heeft zeker ook nooit belasting betaald.....
+1quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef MargrietV het volgende:
Joanna eigen roem stinkt, en die van jou ruikt naar een beerput
Moeten ze nu dan maar 1 naam geven of toch 2?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
heb je ooit zo'n dom wicht meegemaakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef MargrietV het volgende:
ga lekker door met generaliseren Joanna, het laat zien hoe dom je bent.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Moeten ze nu dan maar 1 naam geven of toch 2?
Voor sommigen is het dan mooi kudt dat Geer al genomineerd staat, dan moeten ze een andere naam noemen bij 2, toch?
Nou volgens mij waren de vrouwen aan de beurt deze week, dus ik ben wel benieuwd hoe ze het op gaan lossen...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor sommigen is het dan mooi kudt dat Geer al genomineerd staat, dan moeten ze een andere naam noemen bij 2, toch?
Nee, die komen bij mij niet over de vloer en de deur voor zo een imitatie Paris Hilton open ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb je ooit zo'n dom wicht meegemaakt?
Ik weet niet in hoeverre de nominatieregels zijn veranderd, maar hij hoeft niet meer genoemd te worden..... Hij kan wel genoemd worden als je maar 1 iemand wilt nomineren, zodat je iemand die je op zeker niet wilt nomineren kunt sparen...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan moeten de vriendjes er aan geloven .quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er nu gemengd genomineerd gaat worden, zodat Gerard eerder het huis uit kan...quote:
Ze rekent op het geluk van de dommen.....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna gelooft niet in studie.. Ze vertrouwt niet op mensen die studeren.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna gelooft niet in studie.. Ze vertrouwt niet op mensen die studeren.
geen!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor en of Joanne een diploma heeft..
Strikdiploma van de kleuterschool?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
Dat zal er geen een zijn .quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
ze weet niet wat dat betekend maar vond de letters wel leukquote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Op haar hyves staat een filmpje van Stanford University... intressant.
Ook een vorm van studie, en als zodanig verwerpelijk voor Joanna....quote:
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijkerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook een vorm van studie, en als zodanig verwerpelijk voor Joanna....
Maar die heeft zij ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijker
Home schooling...... Mamma's indocterinatie is beter dan een behoorlijke opleidingquote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijker
ja, en dan spreek ik me uit op een forum...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is een van je kinderen vervelend?
Ze praten weer volgens script.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef Ireth het volgende:
Zijn Geer en Jo trouwens weer on speaking terms samen of is het nog steeds een gespannen sfeertje bij die 2?
Oke dan weten we dat ook weerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja, en dan spreek ik me uit op een forum...
Welnee..... Die probeert weer dapper bij Lauwra in haar eenpersoons te kruipenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:12 schreef Niki.P het volgende:
Oeee Alex heeft vannacht tweepersoons bed voor zich alleen..
Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze rekent op het geluk van de dommen.....
Waaruit maar weer blijkt welke categorie er voor Joanna isquote:Op zondag 20 maart 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.
de kliko jaquote:Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waaruit maar weer blijkt welke categorie er voor Joanna is
Durft Laura haar tegen te spreken knap hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:16 schreef Ireth het volgende:
Jo: "We moeten op Ser letten, hij drinkt echt te veel!"
Lau: "Ja eeh.. hij is toch wel volwassen hoor??"
voor Lau!
Klieoe kloe balh blah floe floe.....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef suzi1 het volgende:
ooo lau heeft niets met kanker
als ze nou gewoon toegeeft dat ze over de rooie raakte van servio en dat uiterindelijk maar als reden had genomen is alles wer klaar
zal wel gefigureerd zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Sjalalamantha het volgende:
Even een vraag tussendoor, is het nu al duidelijk in welke film Karim heeft gespeeld?
Indoctrinatie...bang gemaakt voor een ziekte dat zijn we...gewoon over kunnen praen en lachen is al een hele stap voorwaarts...we kunnen immers ook lachen om de dood....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Flow3r het volgende:
Laura heeft niets met kanker, ze heeft er wel 2 mensen aan verloren maar die staan verder van haar af, geen naasten zeg maar. Ze is gewoon heel erg bang voor die ziekte en snapt zichzelf ook niet van gisteravond
heeft ze ook wel gelijk in , Servio was bloedirritantquote:Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef MargrietV het volgende:
Tijdens het dansen gister had Laura met Karim de show willen stelen, Servio.... danste iedereen konstant voor de voeten, dat was onverdraagzaam voor Laura.
dat zei ze hem dus niet, maar viel dus over het woordje kanker.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heeft ze ook wel gelijk in , Servio was bloedirritant
ja en ze snapt zichzelf nietquote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zei ze hem dus niet, maar viel dus over het woordje kanker.
Ze durfen daar Servio niet de waarheid te zeggen o zo bang voor een nominatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zei ze hem dus niet, maar viel dus over het woordje kanker.
maar al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem meestal wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze durfen daar Servio niet de waarheid te zeggen o zo bang voor een nominatie.
lekker laten wauwelenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef suzi1 het volgende:
dat zeg ik!, en dan lult wax hier dat ik wauwel ...
WAS???quote:Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heeft ze ook wel gelijk in , Servio was bloedirritant
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem meestal wel.
met geen van beiden kun je wat. Joanna zo gelukkig nu met de Marktplaatsbril van Flip.quote:
Mo is er net naartoe geroepenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef Niki.P het volgende:
Er is nu toch niemand in de kamer van de waarheid, geef ons 1 en 2 terug!
Ik hoorde het helaas ook Yakkkkquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Gatver, Servio haalt zijn neus op / schraapte zijn keel / combinatie daarvan![]()
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Gerard denkt dat Aafke een bolletjesslikker was
Maar hij weet het écht zeker! echt echt echt!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!
daar was ik inmiddels al achterquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!
hoorde/zag het ook, bleeeeehquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Gatver, Servio haalt zijn neus op / schraapte zijn keel / combinatie daarvan![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:33 schreef mazaru het volgende:
De pizza zal een beetje flauw zijn denk ik. Hij pulkt eerst in zijn neus voor hij een hap neemt.
[ afbeelding ]
dat is weer wat anders dan altijd maar in die neus te graven, zie hem het vaak doen de ransmuppetquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ik vergelijk geen acties.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat die actie van gerard van gisteren net zo erg dan wel niet erger vind dan die actie van flip met mo? En even voor de goede orde .... ik reken géén van beiden hier op af want het is mijn ogen part of the game. Beiden hebben het gedaan omdat de ander hen had verraden. Mo had flip verraden door hem toch te nomineren en Jo door gisteren te vertellen wat er in de kamer van de waarheid gebeurde.
Maar voor zover ik het begrepen heb, heeft Gerard het in zijn eentje gedaan, terwijl Philip het samen met Jo deed.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat die actie van gerard van gisteren net zo erg dan wel niet erger vind dan die actie van flip met mo? En even voor de goede orde .... ik reken géén van beiden hier op af want het is mijn ogen part of the game. Beiden hebben het gedaan omdat de ander hen had verraden. Mo had flip verraden door hem toch te nomineren en Jo door gisteren te vertellen wat er in de kamer van de waarheid gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |