Ik kijk wel hoe anderen opgelicht worden met het geld dat zij in sms en telefoon stekenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
tnx voor het streamen weer mensen
Hoe verrassend dat Gerard nu genomineerd staat... Zei toch dat ze hem op de bank zouden zetten om het stemmen een boost te geven... Wedden ook dat ze deze week een aantal tussenstanden met Gerard onderaan laten zien? En dan gaan we allemaal stemmen....
Dit is naar gezegd door iemand ik weet niet of het Huub of Erik was maar dit werd verteldquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
Hoe verrassend dat Gerard nu genomineerd staat... Zei toch dat ze hem op de bank zouden zetten om het stemmen een boost te geven... Wedden ook dat ze deze week een aantal tussenstanden met Gerard onderaan laten zien? En dan gaan we allemaal stemmen....
Het heldere licht, heeft zeker ook nooit belasting betaald.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef voxy317 het volgende:
euhhh Jo je werkt op dit moment ook voor een baas.
Misschien van Moesje geleerd?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
Het heldere licht, heeft zeker ook nooit belasting betaald.....
+1quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef MargrietV het volgende:
Joanna eigen roem stinkt, en die van jou ruikt naar een beerput
Moeten ze nu dan maar 1 naam geven of toch 2?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
heb je ooit zo'n dom wicht meegemaakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef MargrietV het volgende:
ga lekker door met generaliseren Joanna, het laat zien hoe dom je bent.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Moeten ze nu dan maar 1 naam geven of toch 2?
Voor sommigen is het dan mooi kudt dat Geer al genomineerd staat, dan moeten ze een andere naam noemen bij 2, toch?
Nou volgens mij waren de vrouwen aan de beurt deze week, dus ik ben wel benieuwd hoe ze het op gaan lossen...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor sommigen is het dan mooi kudt dat Geer al genomineerd staat, dan moeten ze een andere naam noemen bij 2, toch?
Nee, die komen bij mij niet over de vloer en de deur voor zo een imitatie Paris Hilton open ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb je ooit zo'n dom wicht meegemaakt?
Ik weet niet in hoeverre de nominatieregels zijn veranderd, maar hij hoeft niet meer genoemd te worden..... Hij kan wel genoemd worden als je maar 1 iemand wilt nomineren, zodat je iemand die je op zeker niet wilt nomineren kunt sparen...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan moeten de vriendjes er aan geloven .quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er nu gemengd genomineerd gaat worden, zodat Gerard eerder het huis uit kan...quote:
Ze rekent op het geluk van de dommen.....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna gelooft niet in studie.. Ze vertrouwt niet op mensen die studeren.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna gelooft niet in studie.. Ze vertrouwt niet op mensen die studeren.
geen!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor en of Joanne een diploma heeft..
Strikdiploma van de kleuterschool?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
Dat zal er geen een zijn .quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
ze weet niet wat dat betekend maar vond de letters wel leukquote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Op haar hyves staat een filmpje van Stanford University... intressant.
Ook een vorm van studie, en als zodanig verwerpelijk voor Joanna....quote:
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijkerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook een vorm van studie, en als zodanig verwerpelijk voor Joanna....
Maar die heeft zij ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijker
Home schooling...... Mamma's indocterinatie is beter dan een behoorlijke opleidingquote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijker
ja, en dan spreek ik me uit op een forum...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is een van je kinderen vervelend?
Ze praten weer volgens script.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef Ireth het volgende:
Zijn Geer en Jo trouwens weer on speaking terms samen of is het nog steeds een gespannen sfeertje bij die 2?
Oke dan weten we dat ook weerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja, en dan spreek ik me uit op een forum...
Welnee..... Die probeert weer dapper bij Lauwra in haar eenpersoons te kruipenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:12 schreef Niki.P het volgende:
Oeee Alex heeft vannacht tweepersoons bed voor zich alleen..
Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze rekent op het geluk van de dommen.....
Waaruit maar weer blijkt welke categorie er voor Joanna isquote:Op zondag 20 maart 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.
de kliko jaquote:Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waaruit maar weer blijkt welke categorie er voor Joanna is
Durft Laura haar tegen te spreken knap hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:16 schreef Ireth het volgende:
Jo: "We moeten op Ser letten, hij drinkt echt te veel!"
Lau: "Ja eeh.. hij is toch wel volwassen hoor??"
voor Lau!
Klieoe kloe balh blah floe floe.....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef suzi1 het volgende:
ooo lau heeft niets met kanker
als ze nou gewoon toegeeft dat ze over de rooie raakte van servio en dat uiterindelijk maar als reden had genomen is alles wer klaar
zal wel gefigureerd zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Sjalalamantha het volgende:
Even een vraag tussendoor, is het nu al duidelijk in welke film Karim heeft gespeeld?
Indoctrinatie...bang gemaakt voor een ziekte dat zijn we...gewoon over kunnen praen en lachen is al een hele stap voorwaarts...we kunnen immers ook lachen om de dood....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Flow3r het volgende:
Laura heeft niets met kanker, ze heeft er wel 2 mensen aan verloren maar die staan verder van haar af, geen naasten zeg maar. Ze is gewoon heel erg bang voor die ziekte en snapt zichzelf ook niet van gisteravond
heeft ze ook wel gelijk in , Servio was bloedirritantquote:Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef MargrietV het volgende:
Tijdens het dansen gister had Laura met Karim de show willen stelen, Servio.... danste iedereen konstant voor de voeten, dat was onverdraagzaam voor Laura.
dat zei ze hem dus niet, maar viel dus over het woordje kanker.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heeft ze ook wel gelijk in , Servio was bloedirritant
ja en ze snapt zichzelf nietquote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zei ze hem dus niet, maar viel dus over het woordje kanker.
Ze durfen daar Servio niet de waarheid te zeggen o zo bang voor een nominatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zei ze hem dus niet, maar viel dus over het woordje kanker.
maar al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem meestal wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze durfen daar Servio niet de waarheid te zeggen o zo bang voor een nominatie.
lekker laten wauwelenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef suzi1 het volgende:
dat zeg ik!, en dan lult wax hier dat ik wauwel ...
WAS???quote:Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heeft ze ook wel gelijk in , Servio was bloedirritant
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem meestal wel.
met geen van beiden kun je wat. Joanna zo gelukkig nu met de Marktplaatsbril van Flip.quote:
Mo is er net naartoe geroepenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef Niki.P het volgende:
Er is nu toch niemand in de kamer van de waarheid, geef ons 1 en 2 terug!
Ik hoorde het helaas ook Yakkkkquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Gatver, Servio haalt zijn neus op / schraapte zijn keel / combinatie daarvan![]()
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Gerard denkt dat Aafke een bolletjesslikker was
Maar hij weet het écht zeker! echt echt echt!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!
daar was ik inmiddels al achterquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!
hoorde/zag het ook, bleeeeehquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Gatver, Servio haalt zijn neus op / schraapte zijn keel / combinatie daarvan![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:33 schreef mazaru het volgende:
De pizza zal een beetje flauw zijn denk ik. Hij pulkt eerst in zijn neus voor hij een hap neemt.
[ afbeelding ]
dat is weer wat anders dan altijd maar in die neus te graven, zie hem het vaak doen de ransmuppetquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ik vergelijk geen acties.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat die actie van gerard van gisteren net zo erg dan wel niet erger vind dan die actie van flip met mo? En even voor de goede orde .... ik reken géén van beiden hier op af want het is mijn ogen part of the game. Beiden hebben het gedaan omdat de ander hen had verraden. Mo had flip verraden door hem toch te nomineren en Jo door gisteren te vertellen wat er in de kamer van de waarheid gebeurde.
Maar voor zover ik het begrepen heb, heeft Gerard het in zijn eentje gedaan, terwijl Philip het samen met Jo deed.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat die actie van gerard van gisteren net zo erg dan wel niet erger vind dan die actie van flip met mo? En even voor de goede orde .... ik reken géén van beiden hier op af want het is mijn ogen part of the game. Beiden hebben het gedaan omdat de ander hen had verraden. Mo had flip verraden door hem toch te nomineren en Jo door gisteren te vertellen wat er in de kamer van de waarheid gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |