Weet jij wel wie Hummie is?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef delfse het volgende:
[..]
Nou heel erg slecht dan ik zou zeg ontslaan die muts.
Hummie van de Tonnebeek, of hoe die muts mag heten?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet jij wel wie Hummie is?
Je bent een beetje nieuw in wereldje van de RLS he?
nee, helaas nietquote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef Flow3r het volgende:
iemand nog meegekregen dat Monique dacht dat Sharon jaloers was omdat Maik haar type zou zijn?
( pc crashde hier)
Modderworstelen achter de SL....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef Flow3r het volgende:
iemand nog meegekregen dat Monique dacht dat Sharon jaloers was omdat Maik haar type zou zijn?
( pc crashde hier)
Maik staat op het punt..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
morge![]()
valt wel een beetje tegen, nog steeds niemand naar huis gegaan
Niet meegekregen, maar volgens mij is/was zij meer op Flip.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef Flow3r het volgende:
( pc crashde hier)
Maik wil wel maar mag niet van Moquote:Op zondag 20 maart 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
morge![]()
maar Mo dacht dat Sharon op Maik vielquote:Op zondag 20 maart 2011 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar volgens mij is/was zij meer op Flip.
Vanaf dag één in de boeien bleef ze hem maar complimentjes geven over zijn ogen.
Naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
morge![]()
ja ik las zoiets in de updates, dat ie gesprekje met mo had en niet zo zeker is over doorzetten met hun relatiequote:
Dikke mensen zijn altijd easy...het is vaak andersom een probleem...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar Mo dacht dat Sharon op Maik viel
Of een leuke jongen....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:47 schreef Flow3r het volgende:
er wacht nog een leuk meisje op Maik buiten het huis
rij de kar met drank idd maar weer binnenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef bollokus het volgende:
ik zeg doen, een lounge party met veul drank!
Jij wilt gewoon Monique zien, die al kotsend volgeblaft wordt....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef bollokus het volgende:
Ach de wetenschap dat haar "VENT" haar alle hoeken van de kamer laat zien bij thuiskomst stemt mij gelukkig....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef knagsje het volgende:
Waarom kan ik die Jo niet meer luchten of zien?![]()
![]()
Ik kan hummie net als iedereen van de t.v. En nee ik ben niet nieuw in het wereldje van rls heb de goude kooi gevolgd tot het hokje door begon te draaien met het script. En weet ook dat je een grote fan van Jaap was .quote:Op zondag 20 maart 2011 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet jij wel wie Hummie is? Je bent een beetje nieuw in wereldje van de RLS he?
is idd een fijne gedachtequote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach de wetenschap dat haar "VENT" haar alle hoeken van de kamer laat zien bij thuiskomst stemt mij gelukkig....
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon Monique zien, die al kotsend volgeblaft wordt....
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze 2 dagen aan een stuk ligt te janken?
Weinig kans als ze voortijdig de boeien-missie afbreken.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef bollokus het volgende:
Welnee.... Hoe moet Flipje nou geindocterineerd worden door Jo als Sharon nog aan hem vastzit? Het plan was sowieso al tot vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Weinig kans als ze voortijdig de boeien-missie afbreken.
Servio beweerde gisteren dat het eigenlijk tot vanavond zou duren.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Welnee.... Hoe moet Flipje nou geindocterineerd worden door Jo als Sharon nog aan hem vastzit? Het plan was sowieso al tot vandaag
Waar heb je die info vandaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef delfse het volgende:
Maik zal wel net als Sylvia ui dgk weg moeten omdat die weinig t.v. maakt met Sylvia begon het ook zo. En Sylvia is een goede vriendin van Gerard.
me too en dat gaat gebeuren !quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach de wetenschap dat haar "VENT" haar alle hoeken van de kamer laat zien bij thuiskomst stemt mij gelukkig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |