Ik kijk wel hoe anderen opgelicht worden met het geld dat zij in sms en telefoon stekenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
tnx voor het streamen weer mensen
Hoe verrassend dat Gerard nu genomineerd staat... Zei toch dat ze hem op de bank zouden zetten om het stemmen een boost te geven... Wedden ook dat ze deze week een aantal tussenstanden met Gerard onderaan laten zien? En dan gaan we allemaal stemmen....
Dit is naar gezegd door iemand ik weet niet of het Huub of Erik was maar dit werd verteldquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
Hoe verrassend dat Gerard nu genomineerd staat... Zei toch dat ze hem op de bank zouden zetten om het stemmen een boost te geven... Wedden ook dat ze deze week een aantal tussenstanden met Gerard onderaan laten zien? En dan gaan we allemaal stemmen....
Het heldere licht, heeft zeker ook nooit belasting betaald.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef voxy317 het volgende:
euhhh Jo je werkt op dit moment ook voor een baas.
Misschien van Moesje geleerd?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
Het heldere licht, heeft zeker ook nooit belasting betaald.....
+1quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef MargrietV het volgende:
Joanna eigen roem stinkt, en die van jou ruikt naar een beerput
Moeten ze nu dan maar 1 naam geven of toch 2?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef flugeltje het volgende:
heb je ooit zo'n dom wicht meegemaakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef MargrietV het volgende:
ga lekker door met generaliseren Joanna, het laat zien hoe dom je bent.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Moeten ze nu dan maar 1 naam geven of toch 2?
Voor sommigen is het dan mooi kudt dat Geer al genomineerd staat, dan moeten ze een andere naam noemen bij 2, toch?
Nou volgens mij waren de vrouwen aan de beurt deze week, dus ik ben wel benieuwd hoe ze het op gaan lossen...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor sommigen is het dan mooi kudt dat Geer al genomineerd staat, dan moeten ze een andere naam noemen bij 2, toch?
Nee, die komen bij mij niet over de vloer en de deur voor zo een imitatie Paris Hilton open ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb je ooit zo'n dom wicht meegemaakt?
Ik weet niet in hoeverre de nominatieregels zijn veranderd, maar hij hoeft niet meer genoemd te worden..... Hij kan wel genoemd worden als je maar 1 iemand wilt nomineren, zodat je iemand die je op zeker niet wilt nomineren kunt sparen...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dan moeten de vriendjes er aan geloven .quote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er nu gemengd genomineerd gaat worden, zodat Gerard eerder het huis uit kan...quote:
Ze rekent op het geluk van de dommen.....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna gelooft niet in studie.. Ze vertrouwt niet op mensen die studeren.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna gelooft niet in studie.. Ze vertrouwt niet op mensen die studeren.
geen!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor en of Joanne een diploma heeft..
Strikdiploma van de kleuterschool?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
Dat zal er geen een zijn .quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Niki.P het volgende:
ze weet niet wat dat betekend maar vond de letters wel leukquote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Op haar hyves staat een filmpje van Stanford University... intressant.
Ook een vorm van studie, en als zodanig verwerpelijk voor Joanna....quote:
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijkerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook een vorm van studie, en als zodanig verwerpelijk voor Joanna....
Maar die heeft zij ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijker
Home schooling...... Mamma's indocterinatie is beter dan een behoorlijke opleidingquote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, een beetje algemene ontwikkeling is veel belangrijker
ja, en dan spreek ik me uit op een forum...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is een van je kinderen vervelend?
Ze praten weer volgens script.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef Ireth het volgende:
Zijn Geer en Jo trouwens weer on speaking terms samen of is het nog steeds een gespannen sfeertje bij die 2?
Oke dan weten we dat ook weerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja, en dan spreek ik me uit op een forum...
Welnee..... Die probeert weer dapper bij Lauwra in haar eenpersoons te kruipenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:12 schreef Niki.P het volgende:
Oeee Alex heeft vannacht tweepersoons bed voor zich alleen..
Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze rekent op het geluk van de dommen.....
Waaruit maar weer blijkt welke categorie er voor Joanna isquote:Op zondag 20 maart 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.
de kliko jaquote:Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waaruit maar weer blijkt welke categorie er voor Joanna is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |