met geen van beiden kun je wat. Joanna zo gelukkig nu met de Marktplaatsbril van Flip.quote:
Mo is er net naartoe geroepenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef Niki.P het volgende:
Er is nu toch niemand in de kamer van de waarheid, geef ons 1 en 2 terug!
Ik hoorde het helaas ook Yakkkkquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Gatver, Servio haalt zijn neus op / schraapte zijn keel / combinatie daarvan![]()
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Gerard denkt dat Aafke een bolletjesslikker was
Maar hij weet het écht zeker! echt echt echt!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!
daar was ik inmiddels al achterquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of hij doet alsof, om anderen op een dwaalspoor te brengen zodat zij verkeerd drukken..!
hoorde/zag het ook, bleeeeehquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Gatver, Servio haalt zijn neus op / schraapte zijn keel / combinatie daarvan![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:33 schreef mazaru het volgende:
De pizza zal een beetje flauw zijn denk ik. Hij pulkt eerst in zijn neus voor hij een hap neemt.
[ afbeelding ]
dat is weer wat anders dan altijd maar in die neus te graven, zie hem het vaak doen de ransmuppetquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ik vergelijk geen acties.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat die actie van gerard van gisteren net zo erg dan wel niet erger vind dan die actie van flip met mo? En even voor de goede orde .... ik reken géén van beiden hier op af want het is mijn ogen part of the game. Beiden hebben het gedaan omdat de ander hen had verraden. Mo had flip verraden door hem toch te nomineren en Jo door gisteren te vertellen wat er in de kamer van de waarheid gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |