Wat is bekstepping? Iemand tegen zijn muil trappen?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En laura nu knuffelen met Gerard.. over bekstepping gesproken.
Codewoord; eieren staat voor de Stem/redactiequote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
wat is dat nu over eieren ? heb ik gemist
een stapje terug nemenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is bekstepping? Iemand tegen zijn muil trappen?
dat is joanna haar verspreking van backstabbenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
ik denk het niet...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex, Laura zit naast je, kom op, laat je handjes eens wapperen, je kan het!
Iemand een mes in de rug steken, maar dan op zijn Joanna's.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
te veel gekeken naar behang.... back en step en er meteen een spelletje van gemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is joanna haar verspreking van backstabbenen niemand die haar verbeterd
Ja maar ze pikken het allemaal wel van Servio wat hij zegt Sharon ook die knuffelde hem ook daarna de bewoners zijn vage lui.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toen lag ik al in bed, maar gisteren deed ik spontaan de streams uit want wat een muppet is die gst ging ook even Sharon een complex aanpraten
Je hebt gelijk, moet nog even wennen aan de nieuwe spellingquote:
vanochtend hoorde ik haar nog bekstekken zeggenquote:
Backstepping is een stapje terug doen.....quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand een mes in de rug steken, maar dan op zijn Joanna's.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef bazb het volgende:
Ik wil eigenlijk nog ff zeggen dat dit een leuk forum is!
Leuke mensen, ieder z'n mening, en ruimte voor alternatieve meningen!
Applaus voor jezelf!
Ah, okay. Die zegt wel meer verkeerd, geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is joanna haar verspreking van backstabbenen niemand die haar verbeterd
elke keer als ze het zei vroeg ik me af of ik het goed hoorde... bekstekking? neeee, ze zal wel back stabbing hebben gezegd toch? en twee minuten later weer 'bekstekking'...quote:
beksteppen is een dansquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vanochtend hoorde ik haar nog bekstekken zeggen
Ja schat, ik moet nog wennen!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Backstepping is een stapje terug doen.....
Hier is meer sprake van bekstekking..... (backstabbing)
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef bazb het volgende:
Ik wil eigenlijk nog ff zeggen dat dit een leuk forum is!
Leuke mensen, ieder z'n mening, en ruimte voor alternatieve meningen!
Applaus voor jezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |