Karim heeft dan ook een penetratiewaarde van een zak tofu.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Karim deed vanmiddag een poging (per ongeluk) Liep kompleet tegen de glazen deur aan, die wel heel bleef.
Zo groot is ie toch nietquote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Een kleine Nissan.....
[ afbeelding ]
Het is een stuk frisser in huisquote:Op zondag 20 maart 2011 19:14 schreef mazaru het volgende:
Bijdehandje merkt echt dat Guido weg is.
Hoe dan!???
Door het lege bed???
Penetratiewaarde WOEHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 maart 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Karim heeft dan ook een penetratiewaarde van een zak tofu.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Karim heeft dan ook een penetratiewaarde van een zak tofu.
Eh ik doelde op bodymass om een ruit eruit te lopen hč.. Verder zal hij voor de dames en gays hier best penetratiewaardig zijn zo lelijk is ie toch niet?quote:
Ja sleutelbewaarder aan mn hoelaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Zou wat zijn als Servio nu zou vragen waarom iedereen los is...
Ik doelde idd op zn uiterlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eh ik doelde op bodymass om een ruit eruit te lopen hč.. Verder zal hij voor de dames en gays hier best penetratiewaardig zijn zo lelijk is ie toch niet?
Lijkt me grappig dat Lauwra hem als antwoord tegen de parketvloer slaat.....quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Zou wat zijn als Servio nu zou vragen waarom iedereen los is...
Het was toch HDNKKK?quote:
echt wel komt er niet eens bij in de beurt, gewoon een aftreksel vanwedoenmaarwatalswemaaroptvkomenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tja, sst is echt knudde vergeleken dgk hoor
Waar stond dat voor? Hij die niet? klaar kan komen? Ik dacht aan hij die niet genoemd mag worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was toch HDNKKK?
Wat is Jo aan het opruimen? De kleding van haar slaafje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |