Nee, Mo dacht dat ze op Maik en Geer had gestemd. Maar ze heeft niet op Geer gestemd maar op Karim en Maik.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Ifa het volgende:
Zegt Jo nu echt tegen Mo dat ze niet op Maik gestemd heeft?
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Papiergeld het volgende:
En nu opnieuw handboeien maar dan met z'n 3en aan elkaar, zodat de persoon in het midden helemaal de zak is
denk niet dat het slecht is voor de kijkcijfers als jo verder afgedekt blijftquote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef Papiergeld het volgende:
Joanna, die deken over je heen trekt niet genoeg kijkcijfers, dus foei je dekt je microfoon af!
Ik zweeer het je zo fakking irritant..quote:Op zondag 20 maart 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
Je komt gewoon niet op die fakking bekstekking fluisterhoer heen hè? Je hoort haar op elke stream.
100.000 fakking procent.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Anneloortje het volgende:
Als Joanne een man zou zijn zou ze echt een fakking pleejur zijn.
Ik zweer het juh!
hoi hoi ja je hebt wat gemistquote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Heerlijk gelezen,filmpjes gekeken en zelfs Cossen doorgespit. Wat een rellen wat een feestje.
Nu toch een anticlimax, ze liggen als onschuldige engeltjes in de tuin.
En Joanne kan een Player herkennen aan zijn geur???
Hallo Fok.
Dan is haar neus nu verstopt want ze blijft naast Philip liggen en die zal behoorlijk stinken dan die playerquote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Heerlijk gelezen,filmpjes gekeken en zelfs Cossen doorgespit. Wat een rellen wat een feestje.
Hallo Fok.
Raak me aan.....ik was erbij......quote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok.
Dat hoop ik ook want de mannen zouden in principe maandag moeten nomineren.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef delfse het volgende:
Iemand zei vanmiddag nu moeten ze nog een keer 2 namen noemen om te nomineren want Gerard is al genomineerd. Wel leuk want dan moeten ze toch hun vriendjes gaan nomineren de vrouwen. Al hoop ik dat het nu net als bb gewoon mannen en vrouwen tegelijk dan wordt het leuk daaaaaaaaaaaaaag Jo.
Hij moet dit wel zeggen anders beland hij nooit bij haar in bed hij moet doen wat op de sst side stond van de week.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef mangalie het volgende:
Flip is trots op Jo..Die kerel is zo 20000000% dom fokking irritant..
die ligt stiekum onder zijn dekbedje te trekken ondertussen aan Joanna denkendquote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef mangalie het volgende:
Flip is trots op Jo..Die kerel is zo 20000000% dom fokking irritant..
Die eikel van een Guido moet eens zijn volle lading komen nemen op FOK!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef Flow3r het volgende:
wat een saaie dag, zelfs Alex is van ellende maar op de hometrainer gesprongen
Pusaafke geeft hem een compliment:"goed bezig Alex".quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef Flow3r het volgende:
wat een saaie dag, zelfs Alex is van ellende maar op de hometrainer gesprongen
+1. Geer is EINDBAAS.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne zegt dat bepaalde domme spierbundels altijd een bepaal type vrouw bij zich hebben.....Ja, dat noemen we en Joanna....doos.
(nog even; diep respect voor gerard, weliswaar een nominatie aan zijn kont maar hij hield het nog lang vol met Joanne aan zijn polsVolgens mij visie had Servio die moeten krijgen)
Guido is geen eikel!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die eikel van een Guido moet eens zijn volle lading komen nemen op FOK!
Sst die ligt nog te slapenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die eikel van een Guido moet eens zijn volle lading komen nemen op FOK!
geleasd op de naam van mamaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Anneloortje het volgende:
De vriend van Joanne rijdt in een dikke b & w uit de 5 serie.
Nes dikkie dik!
Lol echt bedoelt ze niet een plee'erquote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Anneloortje het volgende:
De vriend van Joanne rijdt in een dikke b & w uit de 5 serie.
Nes dikkie dik!
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En toen zette Dikkie Dik zo'n dikke spuit in zijn pootje.......
Ik dacht hetzelfde, maar de brance waar Joanne haar vriend in zat, ja daar rijden ze allemaal in zulke auto's........oooh Maffia.
Was die kapot dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:21 schreef Vultarian het volgende:
hebben ze die telefoon nog niet gemaakt?
denk het wel want hij gaat niet meerquote:
Haar vriend moest van de week haar nieuwe auto ophalen ze wilde niet zeggen wat voor auto want op de streams luistert iedereen meequote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon had een lease-auto,die heeft ze ingeleverd. Ze moet sparen voor een nieuwe auto.
Philiip vraagt wat rij jij Geer?
Mwoah zegt Geer, dat durf ik niet te zeggen....het liefst heb ik een Range Rover...
(die heeft die voor de Geer maagden)
Dat mag niet van de stem want dan wordt je gelijk genomineerd want hij kan niet zonder Jo haar diensten in de kvdw.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef knagsje het volgende:
kan iemand een kussen drukken op die smoel van die snol please?
het is in ieder geval wel de duurste, mooiste, vetste en blablabla....gewoon een qasqai dusquote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef delfse het volgende:
[..]
Haar vriend moest van de week haar nieuwe auto ophalen ze wilde niet zeggen wat voor auto want op de streams luistert iedereen mee
kan gerard toch wel even doen dan? die is toch al genomineerdquote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat mag niet van de stem want dan wordt je gelijk genomineerd want hij kan niet zonder Jo haar diensten in de kvdw.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan gerard toch wel even doen dan? die is toch al genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |