Herkenbaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij komt dan opeens 1) de zin terug of 2) het idee van "ik moet nu", en dan lukt het wel
Zolang ik a) geen zin heb en/of b) geen druk heb, dan gaat het niets worden
[SOG SC #12] Waar sommige geen zin hebben....
Dat had ik op het HBO ookquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ben er ook weer bij!
Zo dicht bij het einde van mijn opleiding, en zo weinig zin...
Nee, inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Blok is net begonnen dus dan heb je ook helemaal geen druk.
Ja misschien ligt het aan het HBO. Ik heb altijd opgezien tegen afstuderen, en nu heb ik er dus ook totaal geen zin in.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had ik op het HBO ook![]()
[..]
Nee, inderdaad
Het heeft voor mij ook altijd weinig zin om al 3 weken van tevoren te gaan leren ofzo :s
In het hoeveelste jaar zit je nu?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:04 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was het eigenlijk van alles bij elkaar waarom ik er geen zin in had, haha. Ik hoop alleen dat ik dat nu bij WO niet krijg, maar ik vrees het ergste
Oooh dat schiet al op! Einde is in elk geval een beetje in zicht.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef automatic_ het volgende:
3eDus als het goed is heb ik in juli (ofzo) mijn Bachelor diploma en dan nog één jaar mijn Master...
Tis dat nou weer voor dag voor een tentamen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef sanger het volgende:
Zaterdag tentamen. Ben nu bezig met boek 1 van 3
Deeltijdstudiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor dag voor een tentamen.
Je hebt iig een hele dag om er naartoe te levenquote:Morgenavond herkansingIk heb nog nooit 's avonds een tentamen hoeven maken en ik schat ook niet dat dit een groot succes gaat worden
Okee ik hopelijk ook niet danquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb best vaak een tentamen 's avonds, haha. Ik heb er nooit zoveel last van....
Ah oke ja dat kan ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Deeltijdstudie
[..]
Je hebt iig een hele dag om er naartoe te leven![]()
Veel succes iig.
Goed excuusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef fh101 het volgende:
Excuus voor vandaag: Phineas and Ferb marathon...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:24 schreef themole het volgende:
Vandaag heb ik nog een pretdag, vanaf morgen ga ik beginnen.
ofzo.
Dat soort dingen blijven je bezig houden. Ik ben ook bezig met het regelen van mijn stageplaats en dat belemmert toch wel een beetje je studie zo nu en dan. Formulieren die je tussendoor even moet invullen, een gesprek dat een hele middag van je tijd opeist, een motivatiebrief die je moet schrijven, etc. Je blijft lekker bezig door die verrekte bureaucratie.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Ooo echt hè
Vandaag moet ik gewoon echt iets gaan doen, nou, prima!
Open ik mijn mailbox, zie ik een mailtje van een ander stageplek dat ik wel mag komen praten / kennis maken. Nu zit ik daar de hele tijd mee in mijn hoofd.
Ik heb sinds vorige week al een plaats, maar dan ga ik toch weer twijfelen of ik niet moet gaan praten bladiebla.
Oo, dat is ook irritantquote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Groepsgenoten belemmeren ook je studie, ik blijf maar wachten op e-mails en antwoorden etc. Stom Hbo-onderwijs
Wat toevalligquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Potver, morgen hebben we van een vak presentaties, maar er is tijdens de les loting welke groepen de presentaties moeten doen. Dus moet het nu wel voorbereiden, maar niet zeker of ik presentatie moet houden. (Ik ja, want m'n groepsgenoten laten het afweten vanwege wintersport en autopech)
Nee is alleen morgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat toevalligAls je morgen niet hoeft, moet je dan een andere keer?
Jaarbeurs Utrecht, over (fysieke en virtuele) netwerken etc.quote:
Hehe, mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Gelukkig werd ik niet uit de kerstmuts () geloot
Ik zie aan je status dat je er nu ook bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:27 schreef Blossom86 het volgende:
Hm. Vandaag en morgen vrijgenomen van mijn werk om te leren voor mijn allerlaatste toets van mijn opleiding, morgenavond.
Is het een slecht teken dat ik nu al hier rondhang?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, mooi
[..]
Ik zie aan je status dat je er nu ook bent
Zit nu al een uur de verleiding van de zon te weerstaan, maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Joosterd het volgende:
Te mooi weer om binnen zitten te leren.!
Dag boeken![]()
Hallo zon
De zon is nu op zijn hoogtepunt.! En mijn motivatie om te leren op zijn dieptepunt.!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:51 schreef themole het volgende:
[..]
Zit nu al een uur de verleiding van de zon te weerstaan, maar het lukt niet.
Why so sadquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Joosterd het volgende:
Te mooi weer om binnen zitten te leren.!
Dag boeken![]()
Hallo zon
De dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Zou vandaag beginnen met leren.
Ja.
Niet gelukt
Ik weet dus ook echt niet wat ik moet leren voor het tentamen van vrijdag. Eigenlijk weet ik al best veel, volgens mij moet ik die toets nog kunnen halen zonder iets te doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb vrijdag een herkansing en bij alles wat ik lees denk ik 'logisch, wist ik al..', dat kan geen goed teken zijn
Verrassend genoeg maak ik mijn tentamens soms beter als ik minder ervoor doe.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef luckass het volgende:
Gisteren twee tentamens binnengekopt, even SOGgen en morgen nummer 3 proberen.
Hangt een beetje van 't moment af. Tijdens een diehard beta tentamen kan ik soms in een zo'n mood komen dat alles lukt, zoals gisteren. Als het niet lukt ga ik ook wel hard afquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Verrassend genoeg maak ik mijn tentamens soms beter als ik minder ervoor doe.
Dat lijkt me echt lekker! Wij krijgen de uitslag meestal pas na 4 weken (20 werkdagen), heel af en toe is er een vakgroep die ietsje sneller is, maar dan wacht je er alsnog 3,5 week op..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
tentamen van gisteren was vanmiddag al nagekeken en verwerkt bij de administratie![]()
retesnel!
6,5, niet heel tevreden, vond dat 't beter ging, en met mij nog veel mensen die rond dit cijfer hebben gescoord en dachten wat hoger (rond de 7,5/8) te hebben... ach ja.. weer 'n herkansing minder
Balenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef luckass het volgende:
Vandaag 34% gehaald. Bachelor maar een kwartaal uitstellen, 24 ECTS in het laatste kwartaal lijkt me wat te hoog gegrepen
.
We hadden ook totaal geen oefenmateriaal voor het vak, niemand had echt een idee van wat we konden verwachten. En dan blijkt het niveau ineens veel hoger te liggen als bij de colleges.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Balen
Anyway, ben nu een college aan het doornemen van 180 (!) slides.Er komt gewoon geen einde aan, en ik moet nog een paar andere colleges en artikelen doornemen voor morgenvroeg. Te veel uitgesteld dus...
Dat hebben wij ook wel vaker, dat je totaal niet weet wat je kan verwachten in het tentamen. Voor het tentamen van morgen weet ik dat eigenlijk ook niet. Dus ben benieuwd hoe het gaat... alles leren is in ieder geval echt niet te doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef luckass het volgende:
[..]
We hadden ook totaal geen oefenmateriaal voor het vak, niemand had echt een idee van wat we konden verwachten. En dan blijkt het niveau ineens veel hoger te liggen als bij de colleges.
En 180 slides in één college?
Ik had er vorig blok 1 van 313 slide's, allemaal stampvol tekst, dan denk je de avond voor het tentamen 'oh, nog 1 powerpoint doornemen!'quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook wel vaker, dat je totaal niet weet wat je kan verwachten in het tentamen. Voor het tentamen van morgen weet ik dat eigenlijk ook niet. Dus ben benieuwd hoe het gaat... alles leren is in ieder geval echt niet te doen.
En ja, serieus 180 slides in één college.Bijna 90 pagina's PDF met 2 dia's per pagina.
Maar goed, de andere colleges waren gelukkig niet zo lang...
Ben dus nog wel even bezig, helaas.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had er vorig blok 1 van 313 slide's, allemaal stampvol tekst, dan denk je de avond voor het tentamen 'oh, nog 1 powerpoint doornemen!'
Dus jij moet ook nog veel leren nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Californium het volgende:
Zo! tentamen 1 van de 4 gehad! weet niet hoe het ging, 1 van de 6 vragen iig volledig verkloot, op de andere 5 vragen ook wat puntjes misgelopen, maar het kan niet heel erg slecht zijn! Morgen nummer 2: geen idee wat ik moet verwachten...Vorige keer had ik echter zonder te leren 20 punten van de 80...En heb 40 punten nodig...Dus met een beetje geluk kan ik dat halen!
Maar snel weer even ophouden met SOGgen!
Yep...Nog tot morgenvroeg half 10... Ben nog aan het twijfelen hoeveel uur slaap ik mezelf gun..quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dus jij moet ook nog veel leren nu?Dan ben ik in ieder geval niet alleen.
Ik mag na het tentamen meteen verslagen gaan schrijven, dus heb ook nog veel werk.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Yep...Nog tot morgenvroeg half 10... Ben nog aan het twijfelen hoeveel uur slaap ik mezelf gun..En zodra ik morgen klaar ben mag ik gelijk door voor mijn tentamens maandag en dinsdag...
Ik mag dinsdag na mijn laatste tentamen nog 2 verslagen gaan schrijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik mag na het tentamen meteen verslagen gaan schrijven, dus heb ook nog veel werk.
Laat maar weten hoe laat je gaat slapen, dat motiveert mij om ook door te werken. Anders stop ik misschien te vroeg.
Weet niet of zoiets bij mij gaat werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag dinsdag na mijn laatste tentamen nog 2 verslagen gaan schrijven![]()
![]()
Ik zal wel even laten weten hoelaat ik ga slapen.. denk dat ik 23.30 aanhoudt en dan morgenvroeg op half 7 ofzo de wekker zet
Oh getsiequote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Marurk het volgende:
Blegh, nog 110 slides in totaal en dan heb ik alle colleges doorgenomen. En dan moet ik eigenlijk nog wat artikelen doorscannen.
Gecondoleerd, bij mij is vandaag alles vrij goed gegaan. Weinig gesogd veel gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Marurk het volgende:
Blegh, nog 110 slides in totaal en dan heb ik alle colleges doorgenomen. En dan moet ik eigenlijk nog wat artikelen doorscannen.
Dank u wel voor dit motiverend en oppeppend bericht.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef themole het volgende:
[..]
Gecondoleerd, bij mij is vandaag alles vrij goed gegaan. Weinig gesogd veel gedaan.
Welterusten!quote:
succes morgen.. Heb de wekker maar om 7 uur gezet... gun ik mezelf nog 30 min extra rust!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Welterusten!
Ik maak dit college nog even af en dan ga ik ook pitten. En dan om half 7 op, jippie!
Je hebt de hele zondag nog + vanmiddag!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:14 schreef luckass het volgende:
Nog niks gedaan voor maandag en vanaf vandaag 17:00 tot morgenavond geen minuut tijd.
Ja maar het is veelquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je hebt de hele zondag nog + vanmiddag!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef Marurk het volgende:
Tentamen net gemaakt. Duurde drie uur in totaal, ruim 10 pagina's a4 volgeschreven.![]()
Maar het ging best goed heb ik het idee. Volgende keer dus op dezelfde manier doen. Blijkt maar weer eens dat langer studeren niet altijd zinvol is.
Netjes!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Avondherkansing heeft toch zijn vruchten afgeworpen, heb er een 9 voor
Tevens Engels mondeling gehaald met een mooie 7
Proficiat!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Avondherkansing heeft toch zijn vruchten afgeworpen, heb er een 9 voor
Tevens Engels mondeling gehaald met een mooie 7
Valt wel mee.quote:
Medische biologie...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Wat voor studie doe je?
Verslag duurt langer dan ik had gedacht. Ben nog steeds bezig met data analyseren, heb nog niets getypt...
Ik heb sinds vrijdagmiddag ook als een kluizenaar binnenshuis gezeten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef luckass het volgende:
Ik ben thuis.. vanaf nu tot en met maandag 9 uur kom ik de deur niet uit!
Nee tenzij je bewust voor een kater hebt gezorgd zodat je vandaag niet voldoende geconcentreerd aan je studie kon werken.quote:
Same here.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Hallo, ben ik ook weer. Morgen take-home tentamens inleveren, 3 stuks. 1 op 90%, 2 op 50% en 3 net aan 50%. Zal wel weer nachtwerk worden, maar ik kan nu niet eens de motivatie vinden om bezig te zijn, mondjesmaat doe ik wat. Frustrerend
quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef luckass het volgende:
Veel te laat begonnen natuurlijk. Door tot een uurtje of 2 4/5 en dan om 9 uur knallen.
Jezus, dat jij 's nachts kan werkenquote:Op maandag 11 april 2011 03:36 schreef Marurk het volgende:
Nog bezig en nog steeds niet klaar. En moet over 4 uurtjes al weer op.
En done, ging wel goed. Nu nog volgende tentamens.quote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef themole het volgende:
Straks 1 tentamen dat wel moet gaan lukken.Vervolgens nog wat lastigere tentamens.
ja, ben al helemaal rood aan 't worden: zit op balkon te studerenquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En, gelukt? Ik ga even koffie zetten en dan echt beginnen.
Hier om mij heen is het ook een grote bende aan papier en afwas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Californium het volgende:
voor mijn zijn tentamenweken slecht voor huishouden en nachtrust! Tis 1 grote teringbende qua afwas en moet nodig weer stofzuigen en dweilen! overal liggen papieren en overal in de slaapkamer ligt was... Tijdens dit soort weken is dat niet prioriteit..
En qua nachtrust ook niet! Ga ik alleen maar liggen piekeren over wat ik allemaal nog moet kennen enzo
Ga lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Help! Ik heb gewoon zin om iets te gaan doen, maar ik weet niet wat
Is dat triest of niet?
Wat doe je hier, ga genieten van je vrijheid!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Mijn tentamens beginnen "pas" eind mei... Als ik dan nu ga leren, dan is het dan weer weg
Mijn prioriteiten liggen ook niet bij het huishouden, maar dat is mijn manier van SOGen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Californium het volgende:
voor mijn zijn tentamenweken slecht voor huishouden en nachtrust! Tis 1 grote teringbende qua afwas en moet nodig weer stofzuigen en dweilen! overal liggen papieren en overal in de slaapkamer ligt was... Tijdens dit soort weken is dat niet prioriteit..
En qua nachtrust ook niet! Ga ik alleen maar liggen piekeren over wat ik allemaal nog moet kennen enzo
Ik wel & ik heb nog helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
geniet ervan
ik beloon mezelf niet, heb niet zo goed geleerd![]()
Ik krijg net te horen dat de tentamenresultaten van een vak pas over 6 weken i.p.v. 4 bekend zullen zijn door het groot aantal deelnemers (260)quote:
Bij ons moet je je vaak al inschrijven voor de her als het normale tentamen nog moet komenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat de tentamenresultaten van een vak pas over 6 weken i.p.v. 4 bekend zullen zijn door het groot aantal deelnemers (260). Dan moet er alweer ingeschreven zijn voor de her.
Daarom heb ik dus een hekel aan groepswerkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
We moesten in periode 2 een paper schrijven. Samen met een studiegenoot gedaan. Hij haalt normaal ook goede cijfers voor essays en zulks.
Dus: werk verdeeld en uiteraard OP de deadline ingeleverd
Maar het bleek onvoldoende, en dan vooral / alleen zijn deelzelf zo stom geweest om 'er op te vertrouwen dat het wel goed zou zijn zo', ..
máár nu zit ik het te verbeteren, zijn deel. Want HIJ heeft geen tijd.. terwijl ik 'm al weeeeeeken aan het vragen ben het te doen. En nu is vrijdag de deadline en tsja... ik weet dat het toch anders niet (goed) gebeurd was![]()
en nu zit ik ladingen blabla, 100-en herhalingen van 'however' en 'in conclusion' weg te werkenwat een hèl, had ik het toen maar doorgelezen.
Verdeling was:
Abstract --> ik --> foutloos
Inleiding --> ik --> foutloos
Eerste paragraaf --ik --> foutloos
Zijn deel --> één grote zooi
Laatste deel --> ik......
niet nagekekenwant hij was gestopt bij zijn deel
![]()
het was 'te erg'
!
Als het allemaal perfect loop is er niets aan de hand. Maar als je met ongemotiveerde en incapabele mensen in een groepje wordt gedrukt dan is het echt een hel. Vooral als je studiepunten er van afhangen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb ook erg succesvol groepswerk gehad hoorlaatst nog weer een 8,5 binnengeharkt
Ja, maar toch... Zijn deel, dat mag hij oplossen en je eventueel om raad vragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, was er zelf ook schuldig aan door het niet na te lezen![]()
true, maar zo 'stom' als ik ben weet ik dan wel weer dat 't geheel beter word als ik het dan maar zelf doequote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar toch... Zijn deel, dat mag hij oplossen en je eventueel om raad vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon NSB'enquote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef Marurk het volgende:
wat een k*twijf in mijn groepje, serieus.Morgen dus presentatie maar het k*tkind moet vandaag na het onderwijs meteen naar haar werk om daar tot 1 uur 's nachts te werken, en dus ''kan ze niet meewerken aan de presentatie''. Kortom, ik moet dus met iemand anders al het werk doen en zij doet niks en incasseert straks hetzelfde cijfer.
Heb gewoon zin om haar flink te naaien op de een of andere manier.
Opgehoepeld met zulk kansloos volk.
![]()
![]()
Ik ookquote:
Zorgen dat de docent je mag en het niet 'recht op de man af' vertellen, maar tussen neus en lippen door.quote:
Rest groepje achter je krijgen, naar leraar gaan en zeggen dat ze geen hol heeft uitgevoerd en je dat terug wilt zien in haar cijferquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Het had me toch wat leeswerk gescheeld als ik op m'n 12de gewoon fulltime de tuin in was gegaan om te werken
Vroeger...
Haha. Lekker met toastjes/chips en guacamole aan je verslag werken!quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef Californium het volgende:
Homemade Guacamole
Oja.. Ik ging aan mijn verslag werken
Daar kunnen onze zolderkamerhuidjes toch niet tegen johquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef no1uknow het volgende:
Je mag verdomme in de zon zitten en dat weiger je?!
ik verbrand zo snelquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef no1uknow het volgende:
Je mag verdomme in de zon zitten en dat weiger je?!
Jeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef Marurk het volgende:
Zo, ben met al m'n werk klaar voor deze week en het paasweekend hoef ik ook niets te doen!
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef Marurk het volgende:
Zo, ben met al m'n werk klaar voor deze week en het paasweekend hoef ik ook niets te doen!
Zoiets had ik ook vorig blok. Maandag rond 17.00 uur kregen we de opdracht, donderdag om 09.00 uur moest er een presentatie worden gegeven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. briljant..
vanmiddag college 1 van vak X
donderdagochtend college 2 van vak X
Vorige week aangekondigd: "Donderdag moet je vóór het college begint een essay ingeleverd hebben, de stof voor dit essay wordt besproken in college 1! Dus houd er rekening mee dat je de hele woensdag aan je essay bezig bent!"
Je zal maar meer dan 5 ECTS per semester doen zeg, of een baan hebben.. of erger nog: beide..
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb vanmiddag vrij, zodat ik eens rustig aan school kan werken.
En dat ga ik dus ook doen!!!
Gehaald met een 6,0quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef luckass het volgende:
Wat een hel van een tentamen zojuist zeg. Het was echt veel te veel en omdat ik 1 vraag helemaal moest herstellen heb ik maar 60% kunnen maken. Volgende periode dus 14 ECTS aan oude vakken, en ik had nog wel een rustige periode ingepland
Mooie cijfers!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nu 5 van de 6 cijfers terug: 6.5, 7.4, 7.5, 7.5, 7.7
Nu de laatste nogen dat is een her!
Blame it on the weather!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb echt zelden zó weinig zin.
Kan mezelf gewoon niet motiveren. Waarom ben ik zo lui???
Over 3 weken moet mijn scriptie klaar zijn!
Goed idee. alhoewel ik zit alleen maar binnen nutteloos te internetten. Informatie vergaren over de meest uiteenlopende onderwerpen waar ik op dit moment eigenlijk niks aan heb maar wel ineens erg in geinteresseerd ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |