Nee tenzij je bewust voor een kater hebt gezorgd zodat je vandaag niet voldoende geconcentreerd aan je studie kon werken.quote:
Same here.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Hallo, ben ik ook weer. Morgen take-home tentamens inleveren, 3 stuks. 1 op 90%, 2 op 50% en 3 net aan 50%. Zal wel weer nachtwerk worden, maar ik kan nu niet eens de motivatie vinden om bezig te zijn, mondjesmaat doe ik wat. Frustrerend
quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef luckass het volgende:
Veel te laat begonnen natuurlijk. Door tot een uurtje of 2 4/5 en dan om 9 uur knallen.
Jezus, dat jij 's nachts kan werkenquote:Op maandag 11 april 2011 03:36 schreef Marurk het volgende:
Nog bezig en nog steeds niet klaar. En moet over 4 uurtjes al weer op.
En done, ging wel goed. Nu nog volgende tentamens.quote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef themole het volgende:
Straks 1 tentamen dat wel moet gaan lukken.Vervolgens nog wat lastigere tentamens.
ja, ben al helemaal rood aan 't worden: zit op balkon te studerenquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En, gelukt? Ik ga even koffie zetten en dan echt beginnen.
Hier om mij heen is het ook een grote bende aan papier en afwas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Californium het volgende:
voor mijn zijn tentamenweken slecht voor huishouden en nachtrust! Tis 1 grote teringbende qua afwas en moet nodig weer stofzuigen en dweilen! overal liggen papieren en overal in de slaapkamer ligt was... Tijdens dit soort weken is dat niet prioriteit..
En qua nachtrust ook niet! Ga ik alleen maar liggen piekeren over wat ik allemaal nog moet kennen enzo
Ga lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Help! Ik heb gewoon zin om iets te gaan doen, maar ik weet niet wat
Is dat triest of niet?
Wat doe je hier, ga genieten van je vrijheid!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Mijn tentamens beginnen "pas" eind mei... Als ik dan nu ga leren, dan is het dan weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |