Nee tenzij je bewust voor een kater hebt gezorgd zodat je vandaag niet voldoende geconcentreerd aan je studie kon werken.quote:
Same here.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Hallo, ben ik ook weer. Morgen take-home tentamens inleveren, 3 stuks. 1 op 90%, 2 op 50% en 3 net aan 50%. Zal wel weer nachtwerk worden, maar ik kan nu niet eens de motivatie vinden om bezig te zijn, mondjesmaat doe ik wat. Frustrerend
quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef luckass het volgende:
Veel te laat begonnen natuurlijk. Door tot een uurtje of 2 4/5 en dan om 9 uur knallen.
Jezus, dat jij 's nachts kan werkenquote:Op maandag 11 april 2011 03:36 schreef Marurk het volgende:
Nog bezig en nog steeds niet klaar. En moet over 4 uurtjes al weer op.
En done, ging wel goed. Nu nog volgende tentamens.quote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef themole het volgende:
Straks 1 tentamen dat wel moet gaan lukken.Vervolgens nog wat lastigere tentamens.
ja, ben al helemaal rood aan 't worden: zit op balkon te studerenquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En, gelukt? Ik ga even koffie zetten en dan echt beginnen.
Hier om mij heen is het ook een grote bende aan papier en afwas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Californium het volgende:
voor mijn zijn tentamenweken slecht voor huishouden en nachtrust! Tis 1 grote teringbende qua afwas en moet nodig weer stofzuigen en dweilen! overal liggen papieren en overal in de slaapkamer ligt was... Tijdens dit soort weken is dat niet prioriteit..
En qua nachtrust ook niet! Ga ik alleen maar liggen piekeren over wat ik allemaal nog moet kennen enzo
Ga lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Help! Ik heb gewoon zin om iets te gaan doen, maar ik weet niet wat
Is dat triest of niet?
Wat doe je hier, ga genieten van je vrijheid!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Mijn tentamens beginnen "pas" eind mei... Als ik dan nu ga leren, dan is het dan weer weg
Mijn prioriteiten liggen ook niet bij het huishouden, maar dat is mijn manier van SOGen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Californium het volgende:
voor mijn zijn tentamenweken slecht voor huishouden en nachtrust! Tis 1 grote teringbende qua afwas en moet nodig weer stofzuigen en dweilen! overal liggen papieren en overal in de slaapkamer ligt was... Tijdens dit soort weken is dat niet prioriteit..
En qua nachtrust ook niet! Ga ik alleen maar liggen piekeren over wat ik allemaal nog moet kennen enzo
Ik wel & ik heb nog helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
geniet ervan
ik beloon mezelf niet, heb niet zo goed geleerd![]()
Ik krijg net te horen dat de tentamenresultaten van een vak pas over 6 weken i.p.v. 4 bekend zullen zijn door het groot aantal deelnemers (260)quote:
Bij ons moet je je vaak al inschrijven voor de her als het normale tentamen nog moet komenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat de tentamenresultaten van een vak pas over 6 weken i.p.v. 4 bekend zullen zijn door het groot aantal deelnemers (260). Dan moet er alweer ingeschreven zijn voor de her.
Daarom heb ik dus een hekel aan groepswerkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
We moesten in periode 2 een paper schrijven. Samen met een studiegenoot gedaan. Hij haalt normaal ook goede cijfers voor essays en zulks.
Dus: werk verdeeld en uiteraard OP de deadline ingeleverd
Maar het bleek onvoldoende, en dan vooral / alleen zijn deelzelf zo stom geweest om 'er op te vertrouwen dat het wel goed zou zijn zo', ..
máár nu zit ik het te verbeteren, zijn deel. Want HIJ heeft geen tijd.. terwijl ik 'm al weeeeeeken aan het vragen ben het te doen. En nu is vrijdag de deadline en tsja... ik weet dat het toch anders niet (goed) gebeurd was![]()
en nu zit ik ladingen blabla, 100-en herhalingen van 'however' en 'in conclusion' weg te werkenwat een hèl, had ik het toen maar doorgelezen.
Verdeling was:
Abstract --> ik --> foutloos
Inleiding --> ik --> foutloos
Eerste paragraaf --ik --> foutloos
Zijn deel --> één grote zooi
Laatste deel --> ik......
niet nagekekenwant hij was gestopt bij zijn deel
![]()
het was 'te erg'
!
Als het allemaal perfect loop is er niets aan de hand. Maar als je met ongemotiveerde en incapabele mensen in een groepje wordt gedrukt dan is het echt een hel. Vooral als je studiepunten er van afhangen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb ook erg succesvol groepswerk gehad hoorlaatst nog weer een 8,5 binnengeharkt
Ja, maar toch... Zijn deel, dat mag hij oplossen en je eventueel om raad vragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, was er zelf ook schuldig aan door het niet na te lezen![]()
true, maar zo 'stom' als ik ben weet ik dan wel weer dat 't geheel beter word als ik het dan maar zelf doequote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar toch... Zijn deel, dat mag hij oplossen en je eventueel om raad vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |