Hier om mij heen is het ook een grote bende aan papier en afwas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Californium het volgende:
voor mijn zijn tentamenweken slecht voor huishouden en nachtrust! Tis 1 grote teringbende qua afwas en moet nodig weer stofzuigen en dweilen! overal liggen papieren en overal in de slaapkamer ligt was... Tijdens dit soort weken is dat niet prioriteit..
En qua nachtrust ook niet! Ga ik alleen maar liggen piekeren over wat ik allemaal nog moet kennen enzo
Ga lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Help! Ik heb gewoon zin om iets te gaan doen, maar ik weet niet wat
Is dat triest of niet?
Wat doe je hier, ga genieten van je vrijheid!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Mijn tentamens beginnen "pas" eind mei... Als ik dan nu ga leren, dan is het dan weer weg
Mijn prioriteiten liggen ook niet bij het huishouden, maar dat is mijn manier van SOGen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Californium het volgende:
voor mijn zijn tentamenweken slecht voor huishouden en nachtrust! Tis 1 grote teringbende qua afwas en moet nodig weer stofzuigen en dweilen! overal liggen papieren en overal in de slaapkamer ligt was... Tijdens dit soort weken is dat niet prioriteit..
En qua nachtrust ook niet! Ga ik alleen maar liggen piekeren over wat ik allemaal nog moet kennen enzo
Ik wel & ik heb nog helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
geniet ervan
ik beloon mezelf niet, heb niet zo goed geleerd![]()
Ik krijg net te horen dat de tentamenresultaten van een vak pas over 6 weken i.p.v. 4 bekend zullen zijn door het groot aantal deelnemers (260)quote:
Bij ons moet je je vaak al inschrijven voor de her als het normale tentamen nog moet komenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat de tentamenresultaten van een vak pas over 6 weken i.p.v. 4 bekend zullen zijn door het groot aantal deelnemers (260). Dan moet er alweer ingeschreven zijn voor de her.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |