Dat hebben wij ook wel vaker, dat je totaal niet weet wat je kan verwachten in het tentamen. Voor het tentamen van morgen weet ik dat eigenlijk ook niet. Dus ben benieuwd hoe het gaat... alles leren is in ieder geval echt niet te doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef luckass het volgende:
[..]
We hadden ook totaal geen oefenmateriaal voor het vak, niemand had echt een idee van wat we konden verwachten. En dan blijkt het niveau ineens veel hoger te liggen als bij de colleges.
En 180 slides in één college?
Ik had er vorig blok 1 van 313 slide's, allemaal stampvol tekst, dan denk je de avond voor het tentamen 'oh, nog 1 powerpoint doornemen!'quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook wel vaker, dat je totaal niet weet wat je kan verwachten in het tentamen. Voor het tentamen van morgen weet ik dat eigenlijk ook niet. Dus ben benieuwd hoe het gaat... alles leren is in ieder geval echt niet te doen.
En ja, serieus 180 slides in één college.Bijna 90 pagina's PDF met 2 dia's per pagina.
Maar goed, de andere colleges waren gelukkig niet zo lang...
Ben dus nog wel even bezig, helaas.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had er vorig blok 1 van 313 slide's, allemaal stampvol tekst, dan denk je de avond voor het tentamen 'oh, nog 1 powerpoint doornemen!'
Dus jij moet ook nog veel leren nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Californium het volgende:
Zo! tentamen 1 van de 4 gehad! weet niet hoe het ging, 1 van de 6 vragen iig volledig verkloot, op de andere 5 vragen ook wat puntjes misgelopen, maar het kan niet heel erg slecht zijn! Morgen nummer 2: geen idee wat ik moet verwachten...Vorige keer had ik echter zonder te leren 20 punten van de 80...En heb 40 punten nodig...Dus met een beetje geluk kan ik dat halen!
Maar snel weer even ophouden met SOGgen!
Yep...Nog tot morgenvroeg half 10... Ben nog aan het twijfelen hoeveel uur slaap ik mezelf gun..quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dus jij moet ook nog veel leren nu?Dan ben ik in ieder geval niet alleen.
Ik mag na het tentamen meteen verslagen gaan schrijven, dus heb ook nog veel werk.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Yep...Nog tot morgenvroeg half 10... Ben nog aan het twijfelen hoeveel uur slaap ik mezelf gun..En zodra ik morgen klaar ben mag ik gelijk door voor mijn tentamens maandag en dinsdag...
Ik mag dinsdag na mijn laatste tentamen nog 2 verslagen gaan schrijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik mag na het tentamen meteen verslagen gaan schrijven, dus heb ook nog veel werk.
Laat maar weten hoe laat je gaat slapen, dat motiveert mij om ook door te werken. Anders stop ik misschien te vroeg.
Weet niet of zoiets bij mij gaat werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag dinsdag na mijn laatste tentamen nog 2 verslagen gaan schrijven![]()
![]()
Ik zal wel even laten weten hoelaat ik ga slapen.. denk dat ik 23.30 aanhoudt en dan morgenvroeg op half 7 ofzo de wekker zet
Oh getsiequote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Marurk het volgende:
Blegh, nog 110 slides in totaal en dan heb ik alle colleges doorgenomen. En dan moet ik eigenlijk nog wat artikelen doorscannen.
Gecondoleerd, bij mij is vandaag alles vrij goed gegaan. Weinig gesogd veel gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Marurk het volgende:
Blegh, nog 110 slides in totaal en dan heb ik alle colleges doorgenomen. En dan moet ik eigenlijk nog wat artikelen doorscannen.
Dank u wel voor dit motiverend en oppeppend bericht.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef themole het volgende:
[..]
Gecondoleerd, bij mij is vandaag alles vrij goed gegaan. Weinig gesogd veel gedaan.
Welterusten!quote:
succes morgen.. Heb de wekker maar om 7 uur gezet... gun ik mezelf nog 30 min extra rust!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Welterusten!
Ik maak dit college nog even af en dan ga ik ook pitten. En dan om half 7 op, jippie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |