De dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Zou vandaag beginnen met leren.
Ja.
Niet gelukt
Ik weet dus ook echt niet wat ik moet leren voor het tentamen van vrijdag. Eigenlijk weet ik al best veel, volgens mij moet ik die toets nog kunnen halen zonder iets te doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb vrijdag een herkansing en bij alles wat ik lees denk ik 'logisch, wist ik al..', dat kan geen goed teken zijn
Verrassend genoeg maak ik mijn tentamens soms beter als ik minder ervoor doe.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef luckass het volgende:
Gisteren twee tentamens binnengekopt, even SOGgen en morgen nummer 3 proberen.
Hangt een beetje van 't moment af. Tijdens een diehard beta tentamen kan ik soms in een zo'n mood komen dat alles lukt, zoals gisteren. Als het niet lukt ga ik ook wel hard afquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Verrassend genoeg maak ik mijn tentamens soms beter als ik minder ervoor doe.
Dat lijkt me echt lekker! Wij krijgen de uitslag meestal pas na 4 weken (20 werkdagen), heel af en toe is er een vakgroep die ietsje sneller is, maar dan wacht je er alsnog 3,5 week op..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
tentamen van gisteren was vanmiddag al nagekeken en verwerkt bij de administratie![]()
retesnel!
6,5, niet heel tevreden, vond dat 't beter ging, en met mij nog veel mensen die rond dit cijfer hebben gescoord en dachten wat hoger (rond de 7,5/8) te hebben... ach ja.. weer 'n herkansing minder
Balenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef luckass het volgende:
Vandaag 34% gehaald. Bachelor maar een kwartaal uitstellen, 24 ECTS in het laatste kwartaal lijkt me wat te hoog gegrepen
.
We hadden ook totaal geen oefenmateriaal voor het vak, niemand had echt een idee van wat we konden verwachten. En dan blijkt het niveau ineens veel hoger te liggen als bij de colleges.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Balen
Anyway, ben nu een college aan het doornemen van 180 (!) slides.Er komt gewoon geen einde aan, en ik moet nog een paar andere colleges en artikelen doornemen voor morgenvroeg. Te veel uitgesteld dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |