Zoiets had ik ook vorig blok. Maandag rond 17.00 uur kregen we de opdracht, donderdag om 09.00 uur moest er een presentatie worden gegeven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. briljant..
vanmiddag college 1 van vak X
donderdagochtend college 2 van vak X
Vorige week aangekondigd: "Donderdag moet je vóór het college begint een essay ingeleverd hebben, de stof voor dit essay wordt besproken in college 1! Dus houd er rekening mee dat je de hele woensdag aan je essay bezig bent!"
Je zal maar meer dan 5 ECTS per semester doen zeg, of een baan hebben.. of erger nog: beide..
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb vanmiddag vrij, zodat ik eens rustig aan school kan werken.
En dat ga ik dus ook doen!!!
Gehaald met een 6,0quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef luckass het volgende:
Wat een hel van een tentamen zojuist zeg. Het was echt veel te veel en omdat ik 1 vraag helemaal moest herstellen heb ik maar 60% kunnen maken. Volgende periode dus 14 ECTS aan oude vakken, en ik had nog wel een rustige periode ingepland
Mooie cijfers!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nu 5 van de 6 cijfers terug: 6.5, 7.4, 7.5, 7.5, 7.7
Nu de laatste nogen dat is een her!
Blame it on the weather!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb echt zelden zó weinig zin.
Kan mezelf gewoon niet motiveren. Waarom ben ik zo lui???
Over 3 weken moet mijn scriptie klaar zijn!
Goed idee. alhoewel ik zit alleen maar binnen nutteloos te internetten. Informatie vergaren over de meest uiteenlopende onderwerpen waar ik op dit moment eigenlijk niks aan heb maar wel ineens erg in geinteresseerd ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |