Herkenbaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij komt dan opeens 1) de zin terug of 2) het idee van "ik moet nu", en dan lukt het wel
Zolang ik a) geen zin heb en/of b) geen druk heb, dan gaat het niets worden
[SOG SC #12] Waar sommige geen zin hebben....
Dat had ik op het HBO ookquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ben er ook weer bij!
Zo dicht bij het einde van mijn opleiding, en zo weinig zin...
Nee, inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Blok is net begonnen dus dan heb je ook helemaal geen druk.
Ja misschien ligt het aan het HBO. Ik heb altijd opgezien tegen afstuderen, en nu heb ik er dus ook totaal geen zin in.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had ik op het HBO ook![]()
[..]
Nee, inderdaad
Het heeft voor mij ook altijd weinig zin om al 3 weken van tevoren te gaan leren ofzo :s
In het hoeveelste jaar zit je nu?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:04 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was het eigenlijk van alles bij elkaar waarom ik er geen zin in had, haha. Ik hoop alleen dat ik dat nu bij WO niet krijg, maar ik vrees het ergste
Oooh dat schiet al op! Einde is in elk geval een beetje in zicht.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef automatic_ het volgende:
3eDus als het goed is heb ik in juli (ofzo) mijn Bachelor diploma en dan nog één jaar mijn Master...
Tis dat nou weer voor dag voor een tentamen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef sanger het volgende:
Zaterdag tentamen. Ben nu bezig met boek 1 van 3
Deeltijdstudiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor dag voor een tentamen.
Je hebt iig een hele dag om er naartoe te levenquote:Morgenavond herkansingIk heb nog nooit 's avonds een tentamen hoeven maken en ik schat ook niet dat dit een groot succes gaat worden
Okee ik hopelijk ook niet danquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb best vaak een tentamen 's avonds, haha. Ik heb er nooit zoveel last van....
Ah oke ja dat kan ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Deeltijdstudie
[..]
Je hebt iig een hele dag om er naartoe te leven![]()
Veel succes iig.
Goed excuusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef fh101 het volgende:
Excuus voor vandaag: Phineas and Ferb marathon...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:24 schreef themole het volgende:
Vandaag heb ik nog een pretdag, vanaf morgen ga ik beginnen.
ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |