Kunnen ze dat niet repareren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Met te weinig poepen geen ervaring hier. Dottir perst zich wel steeds een ongeluk en inmiddels heeft ze haar heel bescheiden navelbreukje tot een dikke uitpuilende bult geperst. Ik word daar toch niet zo vrolijk van, kan me niet voorstellen dat t gezond is.
Ze is mooi!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Doe ik mijn lachebekje er ook bij.
[ afbeelding ]
Ik kan de foto niet zien, kaatjejannie.
Mooie ogen, Pipo!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond de echte naam van Ilse zo mooi dat ik hem al aan mijn kat had gegeven. Toen ik een dochter kreeg was 'ie dus al vergeven.
Ik denk eigenlijk dat ik er meer last van heb, maar dat wil ik ook graag zo houden. Krampjespijn is al zielig genoeg zonder dat haar navel dan ook nog echt gaat meedoen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef Sugarsnap het volgende:
Bah, Vanyel, wat naar van dat navelbreukje, heeft Dottir er ook last van?
Dat is kut zeg! Is er bij jullie in de regio veel aanbod?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:28 schreef kaatjejannie het volgende:
Vanmorgen slecht nieuws gehad. De gastouder stopt er over een maand mee. we moeten nu dus heel hard op zoek naar een nieuwe gastouder
Goed in de gaten houden dus, maar dat doe je vastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:44 schreef Pvoesss het volgende:
Mrien het gaat wel met V.
Weer heel erg benauwd moeite met ademhalen en spuugt veel.
Ik wacht het af tot morgen en dan weer naar de arts als ik denk dat het nodig is.
Zijn oortjes gaat wel iets beter heb ik het idee.![]()
Balen KJ en nu?
Nou is zeker z'n haar ook gebleekt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef DJMO het volgende:
Mag Geert ook in de OP ?? 02-03-2011
Ik heb Geert vanmorgen in de Tummytub gehad. hij vond het heerlijk, maar ik had een beetje veel olie in 't water gedaan (dop schoot los) dus hij was zo glibberig als een aal toen ik 'm eruit haalde. Het was overigens spul dat voor zeer droge huidjes is, dus hij zal voorlopig wel een zacht huidje hebben nu denk ik
ik zal 'm wel niet snappen, maar t antwoord is iig neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Nou is zeker z'n haar ook gebleekt?
beetje omslachtig; 't is een dorp verder en op maandagmiddag (onze inllopmiddag) is jan al extra vermoeid en dus klierig, van de psz 's ochtends .. 'k wacht wel tot de meting op 11 april danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
DJMO, da's niet bepaald een precieze meting. Kun je niet naar het weeguurtje op je consultatiebureau als je nieuwsgierig bent?
Je woont vast niet in den haag dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Omdat mijn man en ik beide onregelmatig werken en we dus flexibele opvang nodig hebben. Er is hier wel een kdv met wel 4 flexibele plekken, maar daar moet je al inschrijven als je al overweegt om aan kinderen te gaan beginnen.
Het is misschien wel heel fijn, de geruststelling. En het is voor jou leuk om eens een middagje met Geert alleen te hebben! Dat had ik pas ook met Lena en dat was genieten!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
beetje omslachtig; 't is een dorp verder en op maandagmiddag (onze inllopmiddag) is jan al extra vermoeid en dus klierig, van de psz 's ochtends .. 'k wacht wel tot de meting op 11 april dan(of ik moet oppas vinden voor Jan .. )
ik denk dat ik moet leren om die onzekerheid los te latenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is misschien wel heel fijn, de geruststelling. En het is voor jou leuk om eens een middagje met Geert alleen te hebben! Dat had ik pas ook met Lena en dat was genieten!
Nee, niet in den haag. wel bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Je woont vast niet in den haag dan?
Want dan zou ik nog wel een flexibel kdv weten...
Daar had mijn schoonzus het ook over mijn is zo'n knuffel zwaar genoeg om tegen de kracht van het ploppen op te kunnen zeg maar? Snap je wat ik bedoel?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Heb je al zo'n knuffel geprobeerd waar de speen aan vast kan? Misschien werkt dat?
Niet nu al zorgen over maken! 4 weken is een lánge tijd! Ik begin over 3 weken weer, Lena heeft absoluut geen ritme en ze drinkt bovendien de hele dag door kleine beetjes. Geen idee hoe dat moet straks, maar dat wijst zichzelf wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het zelf nog niet zo'n ramp dat Puck vaak alleen maar wil dat je rond loopt met 'm maar ik moet over 4 weken alweer aan het werk en ik vraag me af hoe het dan moet gaan.
Sterker nog: dat deden ze bij Lena zelfs in het ziekenhuis!quote:Slapen in zijn bed lukt vaak voornamelijk door de speen maar die plopt eruit dus bouwen we vaak een stellage van een knuffel o.i.d. dat de speen tegenhoudt maar ja dat zie ik ze op een kdv niet doen
Ik heb er geen verstand van, maar ik heb van het consultatiebureau begrepen dat dit de periode bij uitstek is voor een kindje om een voorkeur te ontwikkelen. En volgens mij kan het afplatten vrij snel gaan. Ik zou er nu wel energie in steken om de voorkeurskant er wat uit te krijgen. Misschien even met het consultatiebureau bellen voor tips? Huup heeft misschien ook nog wel tips.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow*google aan slingert voor de verhalen over de speenknuffel*
Hoe snel ontstaat een afplatting trouwens? Hij heeft een duidelijke voorkeur voor deze kant en slaapt eigenlijk bijna altijd zoals hier boven maar door die speen draai je ook niet even makkelijk zijn hoofd.
Lena had er ook behoorlijk last van, en Ivan ook. Het was hier binnen 2 weken weg.quote:Troeta, Mex had ook veel baby acne toch? Hoe lang duurde het voordat het weg was? Mijn knap kind onder de pukkels![]()
![]()
Fijn om te horen dat wij niet de enige zijn zonder een ritme nog. Ik zie wel wat de komende 4 weken ons nog brengen dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet nu al zorgen over maken! 4 weken is een lánge tijd! Ik begin over 3 weken weer, Lena heeft absoluut geen ritme en ze drinkt bovendien de hele dag door kleine beetjes. Geen idee hoe dat moet straks, maar dat wijst zichzelf wel.
Het is misschien zelfs wel fijn dat je weer aan het werk gaat. Je zult ontdekken dat de gastouder en de mensen van het kinderdagverblijf dingen ontdekken waar je zelf misschien niet op was gekomen. Misschien hebben ze een schommel, slaapt hij lekker in een hangmat of misschien is er wel een leidster die hem bij zich wil dragen in een draagdoek? Je kunt dat soort dingen vantevoren al bespreken.
[..]
Sterker nog: dat deden ze bij Lena zelfs in het ziekenhuis!En die bleek achteraf helemaal geen speen nodig te hebben. Klaarblijkelijk vonden ze dat gemakkelijker. Bij Lena zou zo'n stellage trouwens absoluut niet werken. Eén beweging met het hoofd opzij en hij is de speen toch weer kwijt?
Lena is vrij beweeglijk in bed. Het hoofd gaat vaak heen en weer en ze wurmt zichzelf net als Ivan telkens onder de deken uit. Het wordt hoog tijd voor een slaapzakje. Gek genoeg houdt ze zichzelf niet wakker met maaiende armen. Wel maf, dat verschil. Die Puckababy ligt hier maar werkeloos in de kast.
Ik draai op het aankleedkussen wel altijd zijn hoofd en let er op als ik 'm ergens neerleg maar ja hardnekkig hè zo'n voorkeur.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik heb van het consultatiebureau begrepen dat dit de periode bij uitstek is voor een kindje om een voorkeur te ontwikkelen. En volgens mij kan het afplatten vrij snel gaan. Ik zou er nu wel energie in steken om de voorkeurskant er wat uit te krijgen. Misschien even met het consultatiebureau bellen voor tips? Huup heeft misschien ook nog wel tips.
Buikoefeningen doen met je kind schijnt ook goed te zijn. Je legt hem op z'n buik, brengt z'n armpjes en handen onder z'n lijfje en laat je vriend proberen om hem naar links en naar rechts te laten kijken.
Ik let er zelf op dat Lena in de draagdoek haar hoofd soms naar links en soms naar rechts heeft. Ik heb soms het idee dat ze een kleine voorkeur heeft voor links. Maar je hebt gelijk, het is niet eenvoudig om zo'n hoofdje de andere kant op te krijgen.
[..]
Lena had er ook behoorlijk last van, en Ivan ook. Het was hier binnen 2 weken weg.
Mijn fysio zei destijds dat het net was als wanneer je zelf ging hardlopen. Je moet steeds iets verder dan je eigenlijk kunt om je conditie op te bouwen. Als je steeds stopt als je buiten adem raakt bouw je niets op. Zo is het ook voor Puck, wil hij die spieren opbouwen dan moet hij een klein beetje over een drempel heen zeg maar, en dat vinden ze niet fijn. Amélie zette het ook heel dramatisch op een brullen om daarna haar hoofd even dramatisch neer te laten storten.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bedje is momenteel een co-sleeper dus ik kan het alleen hooguit andersom opmaken maar ja dat is ook niet ideaal![]()
Fysio zal ik straks even bellen dan. Buikoefeningen moeten we ook maar wat meer mee doen. Hij vindt het niet tof dus dan stop je vaak al snel weer en denkt laat maar.
Wellicht heb je gelijk Claudia maar voorlopig lijkt hij niet de vlotste. Hij lacht nog niet echt, maakt geen geluidjes van plezier of zo, interesse in een mobile o.i.d. heeft hij ook niet. Hij staart voor zich uit en als hij dat zat is zet hij het op een brullen.
Bedankt voor de tips allemaal
Mrien waren de longen schoon?
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef Vanyel het volgende:
Idd leuke site trouwens. Eens kijken wat ze over twee weken allemaal per se moet kunnen om normaal te zijn
ik geloof er niets van, fotoooo!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Vanyel het volgende:
Sorry![]()
Maar tis ook niet alsof Dottir hier met een grote grijns door de kamer huppelt hoor! Is ook gewoon een kleine baby die vrijwel niks kan. Ze heeft welgeteld 2 keer gelachen (beide keren niet naar ons) en is vooral erg geïnteresseerd in alles wat ze ziet. Maar praten ho maar![]()
Een foto van het niet door de kamer huppelend kind?quote:
Betraptquote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een foto van het niet door de kamer huppelend kind?
Jij wil gewoon mijn dochter spieken!
Ach nee, ik wil je niet jaloers makenquote:
try mequote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach nee, ik wil je niet jaloers maken![]()
Huisartsquote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Wat voor wachtkamer, mrien? Fysiotherapeut?
Als ik daar de volgende keer ben wel denk ik, vooralsnog overweeg ik alle melkproducten zelf te schrappen om te kijken of dat effect heeft. Al twijfel ik ook of het wel kma zal zijn. Heb in ieder geval van Stefan Kleintjes een lijst gekregen waar allemaal lactose in zit. Ga ik me eerst even in verdiepenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
succes mrien
ga je je overweging nog bespreken op t cb enzo?
Wat zielig voor zo'n kleintje. Nu maar hopen dat die antibiotica snel helpt!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef mrien het volgende:
Huisarts
Jelle blijkt een oorontsteking te hebben en z'n longen zaten aan 1 kant flink vol. Kuurtje antibiotica dus. Vond huisarts wel verstandig om even goed op te knappen
Dat kraaien doet ze idd. Verder slaat ze wel vaak tegen een knisperbeest aan (met gesloten hand) als ik haar rechtop houd en het ding binnen handbereik leg, maar vastpakken is er hier ook nog niet bij hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het was het kraaien van plezier bij het aaien van een knuffel over haar wang en ik meen het beet pakken van een boekje dat ik bijzonder vond Vanyel.
Ik probeer Puck's aandacht te trekken door mijn tong uit te steken en de O en A klank te maken. Dit had ik in oei ik groei gelezen. Ze zouden dat proberen na te doen. Soms steekt Puck ook wel zijn tong uit maar ja dat doet hij op andere momenten ook dus tja.
maar het gaat niet alleen om lactose toch? mocht het kma zijn? zit je dan niet ook met dingen zoals weipoeder en broodverbeteraar en dat soort toestanden?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef mrien het volgende:
[..]
Als ik daar de volgende keer ben wel denk ik, vooralsnog overweeg ik alle melkproducten zelf te schrappen om te kijken of dat effect heeft. Al twijfel ik ook of het wel kma zal zijn. Heb in ieder geval van Stefan Kleintjes een lijst gekregen waar allemaal lactose in zit. Ga ik me eerst even in verdiepen
En wat zou je dan zoal willen kopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef huuphuup het volgende:
totaaaal offtopic maar Ellevill heeft weer aanbieding en boh! ik zit weer op mn handen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En wat zou je dan zoal willen kopen?
* Vanyel heeft alleen een rekbare doek en zou er wel een geweven bij willen om dat ook eens te proberen@subtiele adviesaanvraag in het verkeerde topic
wat superfijn! Goed zegquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Even heel erg snel ego tussendoor. We hebben net een gespek gehad bij een eventuele nieuwe gastouder, en het klikte. Ze is heel lief tegen Ilse, en we zien het helemaal zitten. We stappen per direct over. Bij deze heb ik ook een beter gevoel dan bij de andere!!
Ja hoor, geef je mailadres maarquote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar het gaat niet alleen om lactose toch? mocht het kma zijn? zit je dan niet ook met dingen zoals weipoeder en broodverbeteraar en dat soort toestanden?
Kun je mij misschien die lijst mailen ofzo? Ik overweeg de lk van ons cb te bellen om erover te overleggen en na te gaan wat handig is.
totaaaal offtopic maar Ellevill heeft weer aanbieding en boh! ik zit weer op mn handen![]()
![]()
Voor Jelle, goed opknappen jungske
Dank je, lief aanbod:)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Vanyel,
Ik heb een geweven draagdoek, die gebruik ik nu niet, zou je best mogen lenen als je dat wil?
zo'n 4 wekenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Troeta, Mex had ook veel baby acne toch? Hoe lang duurde het voordat het weg was? Mijn knap kind onder de pukkels![]()
![]()
hehehe herkenbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank je, lief aanbod:)
Helaas ben ik een beetje een ransbak, ik sleep de uiteinden van mijn eigen doek regelmatig over de grond enzo. Dat risico loop ik liever niet met de spullen van een ander.
Mijn doek was geen aanbiedingsdoek maar ook niet nieuw, maar wel precies wat ik mooi vond. Het is echt de beste 75 euro aan meuk en onzin die ik heb uitgegeven wat babyspul betreft.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Je verkoopt het goed!
We zitten nu te twijfelen of we een aanbiedingsdoek moeten kopen of gewoon eentje die we echt mooi vinden. Het excuus is dan natuurlijk dat we er nog jaaaren mee kunnen doen en het dan dus eigenlijk relatief gezien heus niet zo duur is.
maat 38, niet zeuren ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben 1.74m en draag een maat 38 positiespijkerbroek.![]()
Ik wou nog een bakje cashewnoten nemen, maar daar zie ik nu maar vanaf. Thanks.
Ivan gaat gewoon niet zo vaak in bad.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Troeta het volgende:
Hoe doe jij dat Claudia met Ivan? En andere mama's met kindjes die om 7 uur naar bed gaan?
Ik kan hem nu nog wel s 'middags in badje doen, maar als ik weer werk is dat lastiger.
Ja dat ook ja, je krijgt er vanzelf handigheid in.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Ticootje het volgende:
Wij eten om 6 uur. Half 7 klaar en in bad en rond 7 ligt het hele spul. Routine.
Deze?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Vanyel het volgende:
De koffie. Beetje neutraal, kunnen we er ook allebei mee lopen zonder dat het raar staat.
En Dottir doet het goed in bruin
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin.
En ik doe het lekker tochquote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin.
Ja van het liggen. Ik dacht eerst dat de kat steeds op haar plek lag, maar dat waren haar haartjes. Leyla slaapt ook steeds vaker op haar buik. Zeker als ze onrustig is.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef huuphuup het volgende:
van het liggen of gewoon uitgevallen?
Amélie had zo'n ligplek, die lag altijd heen en weer te wiebelen, als Elin zo doorgaat met buikslapen zal ze wel niet zo'n plek krijgen denk ik.
haha dat had ik bij Amélie ook, daar kon ik het ook mee overheen kammenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah heeft alleen haartjes achter die zijn wel lang, maar ik zou zo een ligplek zonde vinden maar volgens mij kan ik het niet voorkomen. Jaël had dat ook maar die had verder zoveel en al lang haar dat ik die kale plek daar redelijk onder kon verbergen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, wat is dat toch met moeders afbeelden met een glas wijn?
Stelletje zuipschuiten, das toch gewoon een kopje thee!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja, ik denk dat als je eenmaal kinderen hebt sneller naar de wijn grijpt ofzo. Het liefst in elke situatie, tijdens het kolven, tijdens het dragen...
Hoe kom ik er dan weer bij dat dat niet oké is? Het is zeker opletten geblazen dat 'ie niet te groot is zodat een baby erin verstrikt kan raken?quote:
Heel leuk is hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat leuk dat Dottir al enthousiast lacht. Puck moet je eerst een show voor opvoeren en dan wil hij wel lachen maar zonder geluid en vooral maar 1x per show om me niet teveel te verwennen
Jemig, zo heftig?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Jore het volgende:
Silke spuugt trouwens ook om het leven, ik vind teruggeven erg zacht uitgedrukt. Dat zorgt overdag voor best wat onrust, zo slaapt ze korte periodes om weer wakker te worden, te boeren en te spugen etc. Ik zit hier ingepakt in handdoeken te voeden en fantaseer over badstof poncho's voor moeder en kind. 's Nachts slaapt ze heerlijk dus we moeten het maar even uitzingen. Ik voel me af en toe wel een slons want ik ontkom echt niet aan vlekken
oh! ghihiquote:
Echt alweer? Poeh, ik zat vanmiddag nog te denken dat dat vast nog niet kon en me af te vragen hoe lang dat nog zou duren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vandaag precies 6 weken geleden bevallen en ik lijk ook al ongesteld en dan ook nog eens belachelijke hoeveelhedenDus I hear ya Claudia
Bij mij dus 9 maandenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt alweer? Poeh, ik zat vanmiddag nog te denken dat dat vast nog niet kon en me af te vragen hoe lang dat nog zou duren.
Ik durf niet te zeggen wat het was. Naar mijn idee had ze niets in te halen, het zou maar zo een regelnachtje geweest kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een heerlijk meisje, Sugarsnap! Had ze iets in te halen? Het is nog te vroeg voor regelen, toch?
Ik weet niet of ik er al eens naar heb gevraagd, maar waarom ben je indertijd bij Bram gestopt met de borstvoeding? (Als je daar antwoord op wilt geven, hoor.)
True!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Jore het volgende:
Regelen kan altijd hoor, daar is het nooit te vroeg of te laat voor. En wat is ze heerlijk aan het genieten
Dat dus, even het nekje voelen, voelt die lekker warm, dan is het prima. Handjes zijn geen goede graadmeter!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
Tja, het is lastig in te schatten. In de zon is het lekker warm, maar daarbuiten kan het vrij frisjes zijn. En je bent zelf buiten meestal flink in beweging maar een kind niet. Bovendien hangt het van het tijdstip af.
Ik zou alleen al een mutsje opdoen om het hoofdje tegen UV-straling te beschermen, ookal schijnt de zon nog niet zo fel als in de zomer. Als een mutsje te warm is zou ik op een zonnehoedje overgaan.
Maar mijn ervaring is dat sommige kinderen het gauw koud hebben en andere nu eenmaal niet. Gewoon goed observeren en voelen aan je kind. Ik denk dat de meeste mensen geneigd zijn hun kind te dik in te pakken.
We moeten toch maar weer eens minimeeten, zo te lezen is Bientje nu duidelijk groter dan Anne (die woog precies 7 kg vorige week), leuk voor de vergelijkingsfoto's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |