quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin.
En ik doe het lekker tochquote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin.
Ja van het liggen. Ik dacht eerst dat de kat steeds op haar plek lag, maar dat waren haar haartjes. Leyla slaapt ook steeds vaker op haar buik. Zeker als ze onrustig is.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef huuphuup het volgende:
van het liggen of gewoon uitgevallen?
Amélie had zo'n ligplek, die lag altijd heen en weer te wiebelen, als Elin zo doorgaat met buikslapen zal ze wel niet zo'n plek krijgen denk ik.
haha dat had ik bij Amélie ook, daar kon ik het ook mee overheen kammenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah heeft alleen haartjes achter die zijn wel lang, maar ik zou zo een ligplek zonde vinden maar volgens mij kan ik het niet voorkomen. Jaël had dat ook maar die had verder zoveel en al lang haar dat ik die kale plek daar redelijk onder kon verbergen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, wat is dat toch met moeders afbeelden met een glas wijn?
Stelletje zuipschuiten, das toch gewoon een kopje thee!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja, ik denk dat als je eenmaal kinderen hebt sneller naar de wijn grijpt ofzo. Het liefst in elke situatie, tijdens het kolven, tijdens het dragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |