abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94446116
Ik verheug me er al op! Tis idd die met die wijn.

Huup, sorry maar toch: dat hááár!
Lief
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94446224
Nou, inderdaad hè, dat haar! Maar ik durf er niks meer over te zeggen, want dan zie ik huup al met haar ogen rollend achter het beeldscherm zitten. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:23:02 #203
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94446282
Huup!! Tis net een cavia met zoveel haartjes!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:23:22 #204
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94446297
Ik zeg niets!
pi_94446327
Ik hoop dat ze daar eens een filmpje van post :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94446369
Ik vind dit echt leuk om mee te lezen, maar het onderwerp, onze kleine babytjes ontgaat me af en toe een beetje ;)

Ow het gaat over Huup haar lieve baby, ik heb het onderwerp weer :P

En ja dat haar echt gaaf!
Ik vind het stiekem best jammer dat Sarah veeeeel minder haar heeft dan Jaël...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 21 maart 2011 @ 22:24:33 #207
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94446388
Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin.
pi_94446441
_O-
pi_94446513
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin. Ik mag niets zeggen over de haartjes van elin.
_O-

zeker gezopen? :+
je mag dr wel een keertje komen aaien hoor :7
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 maart 2011 @ 22:26:49 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94446548
Nog niet. (gezopen). Aaien, yes please!
  maandag 21 maart 2011 @ 22:27:08 #211
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94446568
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
En ik doe het lekker toch :6 Huup, je hoeft vast niet zo lang als ik te wachten met knipjes en wat een heerlijk sn oetje heeft Elin O+
pi_94446593
Huup dat haar!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94446779
jullie zijn erg :D
maar vooruit, van jullie kan ik t hebben :+

ik ben benieuwd of ze net zo'n verwaaide coupe krijgt als Amélie af en toe had...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 maart 2011 @ 22:31:09 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94446859
Ik vond al dat leyla veel haar had, maar die geeft een heel kaal achterhoofd nu.
pi_94447126
van het liggen of gewoon uitgevallen?

Amélie had zo'n ligplek, die lag altijd heen en weer te wiebelen, als Elin zo doorgaat met buikslapen zal ze wel niet zo'n plek krijgen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94447341
Sarah heeft alleen haartjes achter die zijn wel lang, maar ik zou zo een ligplek zonde vinden maar volgens mij kan ik het niet voorkomen. Jaël had dat ook maar die had verder zoveel en al lang haar dat ik die kale plek daar redelijk onder kon verbergen :D
pi_94447665
ooohhhhh wat een mooie meid! O+ O+

hmm, denk dat het hier dan ook weekeinden en vrije dagen in bad word.Wij eten vaak pas om half 8 omdat m'n vriend dan pas klaar is met werken.
We zullen idd wel een manier vinden, maar moest even wennen, zo stil een avond zonder baby
  maandag 21 maart 2011 @ 22:49:20 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94447992
quote:
Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef huuphuup het volgende:
van het liggen of gewoon uitgevallen?

Amélie had zo'n ligplek, die lag altijd heen en weer te wiebelen, als Elin zo doorgaat met buikslapen zal ze wel niet zo'n plek krijgen denk ik.
Ja van het liggen. Ik dacht eerst dat de kat steeds op haar plek lag, maar dat waren haar haartjes. Leyla slaapt ook steeds vaker op haar buik. Zeker als ze onrustig is.
pi_94448136
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah heeft alleen haartjes achter die zijn wel lang, maar ik zou zo een ligplek zonde vinden maar volgens mij kan ik het niet voorkomen. Jaël had dat ook maar die had verder zoveel en al lang haar dat ik die kale plek daar redelijk onder kon verbergen :D
haha dat had ik bij Amélie ook, daar kon ik het ook mee overheen kammen :P

net zo oud, maar ze had een stuk meer (en donkerder!) haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94448234
Wauw prachtig hoor Huup en dat de rest je zo plaagt is pure jaloezie ;)
pi_94448661
Ilse heeft ook zo'n kale plek. Vind het niet zo erg denk ik.
*poef* nu is het weg
  maandag 21 maart 2011 @ 23:15:23 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94449702
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, wat is dat toch met moeders afbeelden met een glas wijn?
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja, ik denk dat als je eenmaal kinderen hebt sneller naar de wijn grijpt ofzo. Het liefst in elke situatie, tijdens het kolven, tijdens het dragen...
Stelletje zuipschuiten, das toch gewoon een kopje thee!!! :D

Mijn dochter heeft de kraamhulp doen gillen gisteren! :D Ze heeft zich (9 dagen oud) namelijk van haar rug naar haar buik gedraaid. Ze lag op het aankleedkussen slechts een heel ietsiepietsiebeetje schuin en HOP! daar ging ze. We stonden elkaar echt aan te kijken, zo van 'WTF!??!'.

Ze heeft er dan ook een diplomaatje voor gekregen :D

Voor de rest gaat het goed, de borstvoeding komt nu eindelijk goed op gang. We zijn er nog niet, maar per voeding pakt ze in elk geval een borst en kolf ik de andere af en geef haar dat dan in een flesje. Ze is te moe om de tweede borst aan te pakken maar wil de inhoud later wel uit een flesje.

Vandaag zijn we voor het eerst samen wezen wandelen, klein rondje naar de supermarkt maar dat ging heel goed. Morgen een stukje verder en zo telkens uitbreiden.

We hebben net heerlijk met haar geknuffeld, zij alleen in haar luiertje op onze blote bovenlijven. Heerlijk, wat intens genieten! O+

Volgens mij heeft ze een regeldagje (dag 10) want ze meldt zich vaker dan normaal... Ik hoor haar nu ook al weer een beetje knorren terwijl ze voor middernacht gepland staat ;) .

En MamaPurk, door jouw nickname noem ik mijn meisje nu om de haverklap 'klein Purkje' :D..
pi_94450086
Wat knap TM, draaien :o
En klein Purkje O+ (weet je wie Purk is? is het varkentje uit sesamstraat)
Ik noem mijn Sarah soms Saar.. Terwijl we eigenlijk niet wilden gaan afkorten, maar het klinkt zo lief O+
Ze is trouwens de hele avond al wat onrustig en dan beweegt alles aan dat kleine lijfje, zo schattig O+
  maandag 21 maart 2011 @ 23:24:58 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94450225
Ik kwam er vandaag door mijn zusje pas achter dat dat het varkentje uit Sesamstraat is inderdaad ;). Het klinkt gewoon zo schattig 'Dag mijn lieve kleine purkje' O+ .

Pfffff ik heb spijt dat ik om half niet niet ben gaan slapen. Nu is het de moeite niet meer om dat voor de volgende voeding (ca. middernacht) nog te gaan doen..
  maandag 21 maart 2011 @ 23:27:54 #225
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94450407
Oh ja, Purkje is vandaag geslaagd voor

*O*
Hopelijk gaat ze die oortjes in de toekomst nog vaak en goed gebruiken ;) .

[ Bericht 24% gewijzigd door twentemeisje op 21-03-2011 23:38:52 ]
pi_94450440
Ja zo denk ik ook, ik had om 9 uur al naar bed gemoeten, maar ja nu moet ze zo de laatste fles dus daar wacht ik nog even op maar nu is ze net weer in slaap gevallen...

*O* voor de gehoortest van Saar *O*

Sarah is vandaag gewogen en weegt gewoon al 4 kilo :o
pi_94456251
Hallo zeg Saar, doe eens ff normaal met rollen!
En voor de gehoortest *O*

Goed zo Sarah, goed groeien

Jelle vind de antibiotica lekker gelukkig, mierzoet spul hoor. Hij moet er 4ml van hebben en dat is best veel. Heb er gelukkig een spuitje bij gekregen
pi_94456401
Wat tof dat omrollen. Leuk als ze het blijft doen.
pi_94458154
Lange tijd niet geweest, maar wat een heerlijke, prachtige kinderen zijn er weer voorbij gekomen dit topic. En fijn om te lezen dat het over het algemeen prima gaat met iedereen!

Met mijn kleine binkie ook alles prima, vandaag precies 4 maanden en deze week weer veel nieuwe dingen voor de eerste keer. Gericht grijpen naar speelgoed, in het grote bad samen met mama, een paar hapjes geprakte banaan die er prima inging, vandaag babyzwemmen, zo leuk allemaal!
Bij mijn vorige bezoek aan het cb 5 weken terug wilde Julian niet z'n hoofdje optillen tijdens de check. Meteen werd gezegd dat als ie dat bij het volgende bezoek niet zou doen, ik naar een kinderfysio met hem zou moeten. Niet teveel van aangetrokken, want hij heeft z'n eigen tempo, en sinds 2 weken doet hij het dan ook telkens als ik hem op z'n buikje leg.
Verder kletst ie heel veel, supergezellig klinkt dat, kan er echt van genieten als ik s'ochtends wakker wordt en hem hoor brabbelen door de babyfoon. Zuigen op z'n handjes, kwijlen en bellenblazen doet hij ook veel momenteel. En rechtop zitten zodat ie alles kan zien is het helemaal tegenwoordig.
En over het algemeen zitten we in een ritme. Alleen op het kdv heeft ie s'middags ff een huilmomentje, maar dat is denk ik even z'n manier van alle prikkels verwerken, verder gaat het daar ook prima.
En ik ging van de week zelf even met hem op de weegschaal, die gaf 7,6 kilo schoon aan de haak aan! Benieuwd hoe het maandag op het cb zal zijn.
Dat was weer een update, en na al die andere mooie baby's kan ik de mijne natuurlijk niet achterlaten!

Back in business.
pi_94458694
Wat een schatje shirley! Fijn dat alles goed bij jullie gaat!

Jelle heeft een mega nacht gemaakt vannacht, om 19:15 sliep hij (wederom na veel huilen, toen pcm gegeven omdat hij pijn leek te hebben) tot 09:00 vanmorgen, met 3 voedingen er tussen. Erg fijn en voor hem ook zo nodig.
pi_94474176
Mooie kindjes TM en Shirley O+

Mrien, fijn dat Jelle zo goed heeft geslapen vannacht.

Wij hebben vandaag een goed dagje. Niet teveel gehuil. Even in de box wat rond liggen kijken en zelfs in slaap vallen.
Ik leek een lach te ontwaren op mijn ge-ooooh en aaaaahhh naar hem. En hij stak nu zeker weten zijn tong uit toen ik de mijne uit stak.

Hij heeft alleen al een paar dagen dat er een enorme golf melk uit komt als je 'm rechtop houdt voor een boertje. Daarna drinkt hij vrolijk weer verder. Maar goed, na zo'n golf is zijn shirtje drijfnat dus dan maar weer een schoon shirt. En hij had bij de nacht- en vroege ochtendvoeding al respectievelijk zichzelf onder geplast tijdens verschonen en een doorlek luier dus ik ben maar aan het wassen geslagen :P

Jumbo huismerk luiers zijn het dus niet voor ons. Al een paar keer nu 's nachts dat hij was door gelekt.
The way you rock'n'roll
pi_94474392
Hee, die golven hebben we hier ook, niet eens speciaal als we haar rechtop houden maar gewoon op allerlei momenten na de voeding, maar niet na elke voeding dus het is elke keer weer een verrassing.
Die de helft van de tijd niet alleen haar raakt, maar ook mij...

Wel lekker dat je een rustige dag had. Zie je wel dat t niet zoveel scheelt :6
Dottir begon hier gister heel enthousiast te lachen. Ze moet nog wel ff oefenen voor het er een beetje acceptabel uitziet hoor.
pi_94480333
Ja ik bleef ook niet gespaard vannacht met die golven. Het was een waar omkleedfestijn dus.

En vanmiddag kwam zo'n golf op het aankleedkussen dus dan loopt het zo lekker naar één punt precies onder hem. Het zat allemaal in zijn haren. Dus hup kind snel even in bad. En terwijl ik de zure melklucht uit zijn haren poets vond meneer het nodig om het bad te voorzien van zure urinelucht :P dus het was echt een heeeel korte baddersessie.

Wat leuk dat Dottir al enthousiast lacht. Puck moet je eerst een show voor opvoeren en dan wil hij wel lachen maar zonder geluid en vooral maar 1x per show om me niet teveel te verwennen ;)
The way you rock'n'roll
pi_94480990
Wat naar zeg, dat teruggeven van voeding. Dat is hier nog nooit gebeurd. Ivan gaf héél soms een mondje terug. Denk je dat Puck ziek wordt, DML? Of drinkt 'ie te snel of te veel? Nou ja, wel meer baby's schijnen er last van te hebben.

Lena is flink aan het gymnastieken hier. Ze is echt bezig met d'r beentjes in de lucht gooien. Heel schattig om te zien! Ik moet alleen echt eens een slaapzakje regelen, want ze blijft ook niet onder de dekens liggen. Vanaf wanneer mag een slaapzak ook alweer?
pi_94481151
Vanaf dag 1 :s)
pi_94481231
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef Jore het volgende:
Vanaf dag 1 :s)
Hoe kom ik er dan weer bij dat dat niet oké is? Het is zeker opletten geblazen dat 'ie niet te groot is zodat een baby erin verstrikt kan raken?

Nou, ga ik meteen op zoek!
pi_94481271
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat leuk dat Dottir al enthousiast lacht. Puck moet je eerst een show voor opvoeren en dan wil hij wel lachen maar zonder geluid en vooral maar 1x per show om me niet teveel te verwennen ;)
Heel leuk is het :) We moeten er wel hard voor werken hoor, maar tis het wel waard. En het geluid komt niet gelijk met het beeld, ik weet niet of dat wel echt bij het lachen hoort eigenlijk. Maar tis wel plezier!

Plas in bad hebben we hier gelukkig nog niet gehad.
pi_94481385
Lena heeft mij vandaag ondergeplast.
pi_94481595
Silke spuugt trouwens ook om het leven, ik vind teruggeven erg zacht uitgedrukt. Dat zorgt overdag voor best wat onrust, zo slaapt ze korte periodes om weer wakker te worden, te boeren en te spugen etc. Ik zit hier ingepakt in handdoeken te voeden en fantaseer over badstof poncho's voor moeder en kind. 's Nachts slaapt ze heerlijk dus we moeten het maar even uitzingen. Ik voel me af en toe wel een slons want ik ontkom echt niet aan vlekken ;(
pi_94481646
Ik zit middenin een strip Cerazette en lijk nu alweer ongesteld te zijn. Waar heb ik dit aan verdiend? :'(
pi_94481784
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Jore het volgende:
Silke spuugt trouwens ook om het leven, ik vind teruggeven erg zacht uitgedrukt. Dat zorgt overdag voor best wat onrust, zo slaapt ze korte periodes om weer wakker te worden, te boeren en te spugen etc. Ik zit hier ingepakt in handdoeken te voeden en fantaseer over badstof poncho's voor moeder en kind. 's Nachts slaapt ze heerlijk dus we moeten het maar even uitzingen. Ik voel me af en toe wel een slons want ik ontkom echt niet aan vlekken ;(
Jemig, zo heftig? :{ Arm meisje. En arme jij.
pi_94482437
Ilse spuugt ook erg veel. Ik zit ook altijd onder de melkvlekken. Ik trek altijd als ik weg moet, pas op het laatste moment mijn goede kleren aan. Als Ilse in de Maxi Cosi of kinderwagen zit/ligt zeg maar. Als ik haar in de Bondolino draag moet ik ook steeds mijn en haar jas wassen.
*poef* nu is het weg
pi_94482440
Aan een braaf, niet spugend kind >:)

Silke draagt al heel lang een slaapzakje 's nachts, ik heb er twee in maat 50-62 van badstof (oude collectie de Hema). Ideaal vind ik, ze valt 's avonds vaak op schoot in slaap en dan is ze al lekker warm en hoef ik niet te klooien met kruikjes. Volgens mij is het vooral belangrijk dat het hoofdgat en de armgaten niet te groot zijn zodat het kind niet in de slaapzak kan verdwijnen. Ze past er nu bijna niet meer in helaas.
pi_94483114
Pfoe Jore dat is wel heftig zeg.

Ik denk te veel en te snel Claudia. Nog niet over nagedacht dat hij het ook zou doen als hij ziek wordt maar hij lijkt niks onder de leden te hebben.

Vandaag precies 6 weken geleden bevallen en ik lijk ook al ongesteld en dan ook nog eens belachelijke hoeveelheden }:| Dus I hear ya Claudia
The way you rock'n'roll
pi_94483323
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft mij vandaag ondergeplast.
oh! ghihi :D

Elin deed dat op het cb :') had ik dat al verteld? volgens mij niet.

ik moest lopend (goed 20 mins. enkele reis), met Elin in de doek en Amélie in de wagen, maar had me enorm vergist in de temperatuur. Dus het zweet liep echt over mn rug :r vervolgens halverwege de heenweg spuugt Elin zo hoppa dr voeding terug naar waar ie vandaan kwam }:| en op het cb plast ze me van onder tot boven he-le-maal onder -O-
En toen moesten we nog naar binnen bij de arts :P

Op de terugweg heb ik dus bij het aankleden mn shirt uitgedaan en haar zo in de doek geknoopt. Had mn positiebroek nog aan dus dat was covered, beetje strategisch knopen en de jas eroverheen. Ging best. Manman wat een gedoe zeg :') volgende keer stop ik wel een hemdje in mn tas voor mezelf ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94483445
Stom hè, zo snel alweer ongesteld? Ik geef volledige borstvoeding, dus ik had het niet echt verwacht. Nou ja, ik mag niet klagen, want Lena slaapt min of meer door en daar zal het wel mee te maken hebben.

Wat voor speen hebben jullie op de fles, DML? En hoelang doet hij over de fles? Ik zou eventueel een speen teruggaan als dat kan en wat meer pauzes tijdens het voeden nemen. Maar misschien zeg ik nu dingen die ja allang bedacht had.
pi_94483475
Och gats Silke arm ding toch -O-
Vervelend zeg, voor jou en vooral voor haar. blegh.

Zeg bloedende dames... houden jullie wel in de gaten of het bloeden niet erger wordt naarmate je veel doet ofzo? en of je er geen enorme buikpijn bij hebt? Zeker met 6 weken kan het op zich ook nog van de bevalling zijn toch? Ik had het in elk geval na de eerste wel nog met 6 weken. Ook niet leuk maar daarna kwam de menstruatie pas weer terug nadat Amélie 9 maanden oud was. en daarna was ik weer zwanger :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94483515
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vandaag precies 6 weken geleden bevallen en ik lijk ook al ongesteld en dan ook nog eens belachelijke hoeveelheden }:| Dus I hear ya Claudia
Echt alweer? Poeh, ik zat vanmiddag nog te denken dat dat vast nog niet kon en me af te vragen hoe lang dat nog zou duren.
pi_94483642
OMG, huup, jij had dus niet bepaald je dag... Ivan heeft me wel eens ondergespuugd toen hij in de ringsling zat en ik onderweg was naar een minimeeting bij Twinkly. -O-

Goed punt trouwens, dat het ook nog gewoon van de bevalling kan zijn. Ik ben er vrij zeker van dag het hier gewoon een menstruatie is geweest en ik denk dat dit een doorbraakbloeding is. Schijnt bij Cerazette voor te kunnen komen.
pi_94483677
Oh, dat had mij ook kunnen overkomen.
Lieuwe heeft het ook al door, die beschermde laatst z'n broodje met een 'Kilke niet spuzen!' . Nee hoor jongen, ze laat je broodje wel met rust :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')