quote:Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef Vanyel het volgende:
Idd leuke site trouwens. Eens kijken wat ze over twee weken allemaal per se moet kunnen om normaal te zijn
ik geloof er niets van, fotoooo!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Vanyel het volgende:
Sorry![]()
Maar tis ook niet alsof Dottir hier met een grote grijns door de kamer huppelt hoor! Is ook gewoon een kleine baby die vrijwel niks kan. Ze heeft welgeteld 2 keer gelachen (beide keren niet naar ons) en is vooral erg geïnteresseerd in alles wat ze ziet. Maar praten ho maar![]()
Een foto van het niet door de kamer huppelend kind?quote:
Betraptquote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een foto van het niet door de kamer huppelend kind?
Jij wil gewoon mijn dochter spieken!
Ach nee, ik wil je niet jaloers makenquote:
try mequote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach nee, ik wil je niet jaloers maken![]()
Huisartsquote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Wat voor wachtkamer, mrien? Fysiotherapeut?
Als ik daar de volgende keer ben wel denk ik, vooralsnog overweeg ik alle melkproducten zelf te schrappen om te kijken of dat effect heeft. Al twijfel ik ook of het wel kma zal zijn. Heb in ieder geval van Stefan Kleintjes een lijst gekregen waar allemaal lactose in zit. Ga ik me eerst even in verdiepenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
succes mrien
ga je je overweging nog bespreken op t cb enzo?
Wat zielig voor zo'n kleintje. Nu maar hopen dat die antibiotica snel helpt!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef mrien het volgende:
Huisarts
Jelle blijkt een oorontsteking te hebben en z'n longen zaten aan 1 kant flink vol. Kuurtje antibiotica dus. Vond huisarts wel verstandig om even goed op te knappen
Dat kraaien doet ze idd. Verder slaat ze wel vaak tegen een knisperbeest aan (met gesloten hand) als ik haar rechtop houd en het ding binnen handbereik leg, maar vastpakken is er hier ook nog niet bij hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het was het kraaien van plezier bij het aaien van een knuffel over haar wang en ik meen het beet pakken van een boekje dat ik bijzonder vond Vanyel.
Ik probeer Puck's aandacht te trekken door mijn tong uit te steken en de O en A klank te maken. Dit had ik in oei ik groei gelezen. Ze zouden dat proberen na te doen. Soms steekt Puck ook wel zijn tong uit maar ja dat doet hij op andere momenten ook dus tja.
maar het gaat niet alleen om lactose toch? mocht het kma zijn? zit je dan niet ook met dingen zoals weipoeder en broodverbeteraar en dat soort toestanden?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef mrien het volgende:
[..]
Als ik daar de volgende keer ben wel denk ik, vooralsnog overweeg ik alle melkproducten zelf te schrappen om te kijken of dat effect heeft. Al twijfel ik ook of het wel kma zal zijn. Heb in ieder geval van Stefan Kleintjes een lijst gekregen waar allemaal lactose in zit. Ga ik me eerst even in verdiepen
En wat zou je dan zoal willen kopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef huuphuup het volgende:
totaaaal offtopic maar Ellevill heeft weer aanbieding en boh! ik zit weer op mn handen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |