abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94483716
Oh ik hoefde vanmiddag trouwens maar 5 of 10 minuten te lopen en ik vond het al afschuwelijk heet met die doek om. Respect voor je 20 min enkele reis Huup.

Ik vond eigenlijk dat Dottir al heel veel spuugde, maar voeden met handdoeken etc is wel een stuk erger. Poeh.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94483766
Dat vind ik best een hartverscheurende opmerking, Jore! :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94483812
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Echt alweer? Poeh, ik zat vanmiddag nog te denken dat dat vast nog niet kon en me af te vragen hoe lang dat nog zou duren.
Bij mij dus 9 maanden :)

ah gos Lieuwe jungske -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94483833
Ik vond het eigenlijk wel lief schattig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94483964
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel lief schattig.
is het ook, maar tegelijk sneu.

Aandoenlijk is het woord!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94483977
Ik heb verder geen pijn maar wel vandaag met de verloskundige er nog over gebeld. Ze hield het voor nu op menstruatie en als het niet minder wordt contact met de huisarts opnemen van de week.

Huup, wat een dag! Maar alles goed met beide dames?

We gebruiken speen S van difrax, kleiner is er niet. Ik denk toch dat ik inderdaad weer meer boertjes tussendoor moet laten doen maar soms wordt hij dan zo giftig omdat hij vooral nu nu nu meer meer meer wil.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94484366
Er is wel een kleinere DML. De slow flow van medela past ook op de difrax fles. Ilse drinkt er ook uit. Ik heb hem gekocht bij de thuiszorgwinkel.
*poef* nu is het weg
pi_94484469
Ah oké bedankt voor de tip. Ik ga eerst weer meer boeren tussendoor proberen want voorheen had hij dit helemaal niet. Als dat niet werkt ga ik voor een andere speen.
Toch nuttig zo'n forum al vindt Mr.DML het maar een hoop onzin :P
The way you rock'n'roll
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:05:23 #259
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94484523
Ik heb gelukkig mijn menstruatie nog niet terug. Bij Bram was ik precies 4 weken na het stoppen met de borstvoeding weer ongesteld. Dat was dus met 8 weken.

Eline heeft vannacht flink gespookt. Na de laatste voeding (half 1) wilde ze niet terug in bed, dus maar lekker bij ons genomen. Ze kwam toen om 2 uur, half 4, half 5, half 7 en 7 uur weer. Dat waren dus alweer 5 voedingen in 1 nacht. Ik was blij dat J. vrij was vandaag, zodat ik wat langer kon blijven liggen vanochtend.

Vandaag lekker naar de speeltuin geweest met de kindjes, Eline vindt het heerlijk om buiten te zijn.

pi_94484539
Deze is het
*poef* nu is het weg
pi_94484700
Het is even puzzelen, DML. Het is misschien ook zo dat je hem pas voedt op het moment dat hij al erge honger heeft? In dat geval zou het kunnen helpen om te beginnen met voeden net voordat hij honger heeft. Dan is hij misschien minder giftig tussendoor als je even pauze neemt.

Kinderen hebben net als volwassenen wat tijd nodig om de prikkel 'hey, ik ben verzadigd!' te krijgen. Bij Ivan moesten we altijd erg ons best doen om hem tevreden te laten zijn met een fles, anders dronk hij ook teveel. We plopten er bijvoorbeeld meteen een speen in na de fles en dan was hij na een minuut of 5 rustig en bleek hij gewoon verzadigd.

Ik heb ook wel eens gelezen dat sommige ouders iets vaker een flesje gaven maar dan met iets minder erin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 22-03-2011 21:15:12 ]
pi_94484747
ahw puppeke <3 O+ dat lachje!

DML alles was prima hoor, we moesten vorige week, bezoek stelde weinig voor omdat we de week ervoor al bij de kinderarts waren geweest.
Nu moeten we over twee weken weer en de dag erna mogen we naar de kinderarts.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94484881
Wat een heerlijk meisje, Sugarsnap! Had ze iets in te halen? Het is nog te vroeg voor regelen, toch?

Ik weet niet of ik er al eens naar heb gevraagd, maar waarom ben je indertijd bij Bram gestopt met de borstvoeding? (Als je daar antwoord op wilt geven, hoor.)
pi_94485090
Wat een mooi meisje Sugarsnap!!O+

Ik werd een week of 4 na het stoppen met de bv weer ongesteld. Nu alweer voor de derde keer. Het lijkt steeds erger te worden :{
*poef* nu is het weg
pi_94485197
DML de langzaamste die wij destijds konden vinden was de Dr Brown met de desbetreffende fles erbij. Erg onhandig ding maar werkte super. Bij andere merken was de alles binnen 5 minuten leeg met een hoop voeding terug en veel lucht en bij die een stuk minder en toch echt een kwartiertje mee bezig.

Wij zijn na 2,5 maand naar de Tommee Tippee overgestapt. Daar dronk ze ook netjes langzaam uit, hele fijne fles vond ik dat.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_94485307
Regelen kan altijd hoor, daar is het nooit te vroeg of te laat voor. En wat is ze heerlijk aan het genieten O+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:20:03 #267
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94485394
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een heerlijk meisje, Sugarsnap! Had ze iets in te halen? Het is nog te vroeg voor regelen, toch?

Ik weet niet of ik er al eens naar heb gevraagd, maar waarom ben je indertijd bij Bram gestopt met de borstvoeding? (Als je daar antwoord op wilt geven, hoor.)
Ik durf niet te zeggen wat het was. Naar mijn idee had ze niets in te halen, het zou maar zo een regelnachtje geweest kunnen zijn.

Bij Bram ben ik toendertijd gestopt omdat ik dacht dat hij niet genoeg had aan mijn voeding. Ik wist niets van regeldagen en clusteren :@ Achteraf superveel spijt van gehad (en nu nog wel, nu het zo lekker loopt bij Eline)
pi_94485479
Sugarsnap wat een leuk meisje heb je daar.

Het is niet dat Puck de fles binnen 5 minuten leeg heeft hoor. Hij doet er zeker wel een kwartier over maar dat komt ook omdat hij tussendoor geluiden aan het maken is en eens even op adem moet komen en eens rond kijkt enz.
De fles en de hoeveelheid ging eigenlijk gewoon goed tot een paar dagen geleden dus ik zoek het probleem daarin niet echt eigenlijk.
The way you rock'n'roll
pi_94485859
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Jore het volgende:
Regelen kan altijd hoor, daar is het nooit te vroeg of te laat voor. En wat is ze heerlijk aan het genieten O+
True!

Die van mij doet helemaal niet aan regelen, in ieder geval niet zoals ik van Ivan ben gewend.

Fijn dat je nu bij Eline een soort van herkansing krijgt, Sugarsnap!
pi_94490542
Wat heeft Julian een leuke lach zeg! En Eline met d'r tongetje!
Ik zie dat Eline geen muts heeft, doet iedereen al zonder muts?? Ik was vandaag zonder muts gegaan namelijk en toen zei iemand er iets van....
Hij had wel een petje op in het begin,maar die had hij van z'n hoofd af getrokken.
Maar goed, ik vond het wel kunnen zonder muts, maar zo'n opmerking maakt me dan toch onzeker.

Badstof poncho's,hihi, misschien is dat wel een hit!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:49:58 #271
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94491109
Eline draagt al een hele tijd geen mutsje meer. Ze heeft het snel warm, net als haar broer. Vandaag had ze een tuinbroekje aan, romper met lange mouwen, sokjes en voor buiten slofjes en vestje (gebreid door oma :D) en ze was thuis behoorlijk warm
pi_94491188
we bekijken per keer wat ze op dr hoofd heeft. Als ze de jas aan heeft waar een capuchon op zit dan heeft ze met dit weer geen muts op in de wagen. In de draagdoek wel. Dan lijkt ze meer wind te vangen.

Toch vind ik het met dit weer wel lastig hoor. Wat aan te trekken enzo. Vandaag had ze een romper met lange mouwen aan en een shirtje met korte eroverheen. Dan ook nog een zomerjasje. In de wandelwagen ligt ze ook nog in een warme voetenzak.
*poef* nu is het weg
pi_94492564
Ah, dan doe ik het toch goed. Hij ligt idd nog in de voetenzak en heeft een vestje met capuchon aan.
En hij heeft het ook warm genoeg, dus ik kan weer rustig wandelen.
pi_94493742
Ik doe Jelle nog elke keer een mutsje op. Vind het ook best lastig soms wat ik hem moet aantrekken..maar had ik bij Lotte ook ;)
pi_94497913
Ik had Dottir gister in een romper met lange mouwen en een shirtje in de doek. De broek had ik uit voorzorg al uitgetrokken. Ze zat er nog geen kwartier in of ze voelde al wat plakkerig en ging haar hoofd vrij vechten (voor frisse lucht denk ik dan). Geen muts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')