Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil ook meer ruimte dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Doen
[..]
TJ en ik hebben meer ruimte dan dat
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
En dit is al sinds ik een klein muckie ben mijn droomhuis
Klopt wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ook meer ruimte dus.
Ten oosten van Utrecht staan wel betaalbare huizen, heb ik al gezien. Eensgezinswoning met 4 kamers voor een bedrag waarvoor je hier een tweekamerappartement hebt... hooguit.
Daar woonden de ouders van mijn klasgenootjesquote:
Daarom heb ik ook besloten om toch maar te huren, het huis waar ik nu in zit zou ik nooit kunnen betalen, omdat je als alleenverdiener niet zoveel los krijgt bij de bankquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ook meer ruimte dus.
Ten oosten van Utrecht staan wel betaalbare huizen, heb ik al gezien. Eensgezinswoning met 4 kamers voor een bedrag waarvoor je hier een tweekamerappartement hebt... hooguit.
Jullie hebben lekker veel ruimtequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt wel ja
En wat vindt je van de ruimte die Toek en ik hebben dan?
Wij wachten tot de buurvrouw weggaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook besloten om toch maar te huren, het huis waar ik nu in zit zou ik nooit kunnen betalen, omdat je als alleenverdiener niet zoveel los krijgt bij de bank
dat is een leuke hutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar woonden de ouders van mijn klasgenootjes
Hij was pianostemmer en had dus zijn werkruimte aan huis
De mensen die er na hun in hebben gezeten, hebben het wel wat gemoderniseerd waardoor het een stuk lichter is geworden
Dan trekken jullie dat deel erbij ofzo?quote:
ik zou alleen al afknappen op die omschrijving in caps lockquote:
EN dan?quote:
Herkenbaar... alleen zit ik nu ook al boven de grens voor sociale huurwoningen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook besloten om toch maar te huren, het huis waar ik nu in zit zou ik nooit kunnen betalen, omdat je als alleenverdiener niet zoveel los krijgt bij de bank
Ja, wij hadden net mazzel, dat we er introkken toen de regelgeving nog niet zo strak was, nu zouden we dit huis ook niet meer krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... alleen zit ik nu ook al boven de grens voor sociale huurwoningen....
Dus dat wordt de hoofdprijs betalen als ik wil huren, met andere woorden: meer geld in een bodemloze put storten dan wat ik aan maximale hypotheekmaandlasten kan krijgen. Maar ik wil wel iets gaan kopen, alleen als ik aan de andere kant van het land meer huis krijg voor hetzelfde bedrag, dan wordt dat toch een optie om eens serieus naar te kijken.
zo fijn is dat hehquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... alleen zit ik nu ook al boven de grens voor sociale huurwoningen....
Dus dat wordt de hoofdprijs betalen als ik wil huren, met andere woorden: meer geld in een bodemloze put storten dan wat ik aan maximale hypotheekmaandlasten kan krijgen. Maar ik wil wel iets gaan kopen, alleen als ik aan de andere kant van het land meer huis krijg voor hetzelfde bedrag, dan wordt dat toch een optie om eens serieus naar te kijken.
Ik ben vooral emotioneel gebonden aan mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, wij hadden net mazzel, dat we er introkken toen de regelgeving nog niet zo strak was, nu zouden we dit huis ook niet meer krijgenMaar ben je niet erg gebonden aan je omgeving, dat je eventueel naar goedkopere oorden zou kunnen verhuizen?
En dat vindt Muck goed denk je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft Toek extra ruimte voor een tafelvoetbaltafel!
Hebben ze alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat vindt Muck goed denk je?
Ik zet in op de kinderkamer
Ah, die binding ben ik inmiddels al weer even kwijt.. Nu vooral gebonden door werk aan mn huidige woonplaats en mn sociale leven is hier ook wel diepgeworteld trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vooral emotioneel gebonden aan mijn woonplaats.
mijn werk is in de detachereing en een sociaal leven heb ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, die binding ben ik inmiddels al weer even kwijt.. Nu vooral gebonden door werk aan mn huidige woonplaats en mn sociale leven is hier ook wel diepgeworteld trouwens
Werk zit sowieso al 60 km verderop of zo, lekker centraal, dus ik kan 120 km naar het oosten zonder veel extra reistijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, die binding ben ik inmiddels al weer even kwijt.. Nu vooral gebonden door werk aan mn huidige woonplaats en mn sociale leven is hier ook wel diepgeworteld trouwens
in PeZu-Stad, is alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld, naast water zijn er kranen voor bier, wijn en koffie maar dan goede.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In PeZustad hebben ze wel betaalbare huizen.
Gaan we daar met de hele KSC wonenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)cht-52/fotos/#foto-1
maar jij hebt nog rekening te houden met wokkinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn werk is in de detachereing en een sociaal leven heb ik niet
quote:
Als ze er een 0 vanaf halen op het eind, is het verkochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
en de kleine wokjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar jij hebt nog rekening te houden met wokkin
jah! verkocht!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
* Barreltje doet niet zo lullig over een 0-tje meer of minderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze er een 0 vanaf halen op het eind, is het verkocht.
als we dan toch aan het showen zijn:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah! verkocht!
[..]
* Barreltje doet niet zo lullig over een 0-tje meer of minder
oooh wauwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als we dan toch aan het showen zijn:
http://www.funda.nl/koop/(...)6-rijksstraatweg-66/
is wel een leuk huisje hier in de buurt
ik heb ook een leuke voor jullie gevondenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als we dan toch aan het showen zijn:
http://www.funda.nl/koop/(...)6-rijksstraatweg-66/
is wel een leuk huisje hier in de buurt
die is ook errug leuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze er een 0 vanaf halen op het eind, is het verkocht.
welke jullie??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ook een leuke voor jullie gevonden
Welke jullie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ook een leuke voor jullie gevonden
Zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
http://www.funda.nl/koop/venlo/huis-47724700-wilhelminapark-8/
Enige nadeel, das wel in Limburg.
Oh, helemaal binnen budgetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)an-arkelweg-2/fotos/
Jep, op een kwartiertje fietsen van mn huidige huisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
die is ook errug leuk!
en wat meer in de buurt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik ook een huis uit mijn dorp laten zien![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)orpsstraat-69/fotos/
Ik zou daar best kunnen wonenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
http://www.funda.nl/koop/venlo/huis-47724700-wilhelminapark-8/
Enige nadeel, das wel erg dicht bij mijn ouders.
Je weet van dat real estate abroadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, helemaal binnen budget![]()
Al weet ik natuurlijk niet hoe rijk hij is
mooi huis, alleen ik heb niet van zulke groene vingers... dus doe het toch maar nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik ook een huis uit mijn dorp laten zien![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)orpsstraat-69/fotos/
Ja, Portugal toch?quote:
Ik ben al begonnen met sparen. Jij ook?quote:
Hmmhmm.quote:
Ik stuurde je mn nagellak foto toch?quote:
Oh nee!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
ging ik echt dik vet een tas bestellen..is 'ie uitverkocht
huur ik wel een bovenkamer ofzoquote:
Nagellakjes verkopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik stuurde je mn nagellak foto toch?
Denk je dat ik kan sparen?
Noooooooquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nagellakjes verkopen![]()
* MPG marktplaats en V&A aanzwengelt
Gezelligquote:
quote:
dat is een leuk pandjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wie komt er naast mij wonen?
http://www.funda.nl/koop/(...)60-annevillelaan-68/
En heule leuke van de H&M...quote:
hmm als ik in de zomer in de buurt fiets laat ik het ff wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wie komt er naast mij wonen?
http://www.funda.nl/koop/(...)60-annevillelaan-68/
neem wel een hond meequote:
Kan die met mijne spelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm als ik in de zomer in de buurt fiets laat ik het ff weten
[..]
neem wel een hond mee
OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
ST, wilde je nog in Haarlem wonen?
http://www.funda.nl/koop/(...)endriklaan-16/fotos/
haha is goedquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
geen fok smiley in je email typen wok![]()
dat werkt niet
Ja, met zo'n zomers jurkje aan en een glaasje zelfgemaakte citroenlimonade in mijn handquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met zo'n zomers jurkje aan en een glaasje zelfgemaakte citroenlimonade in mijn hand
Ja, en nog betaalbaar ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:41 schreef Joysa het volgende:
http://www.funda.nl/koop/venlo/huis-83303342-pontanusstraat-33/
Hier zou ik ook best kunnen wonen, aan de maas
het was dezequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
welke was het?![]()
maar ik heb wel weer genoeg huizen gezien zo, ga nog maar even verder met het graven in de voltooid verleden tijd
wat voor 1 ?quote:
humor... daar maakt een niet-fokker inderdaad helemaal niks vanquote:
welke? Lego trein of modeltrein?quote:
thomas?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
humor... daar maakt een niet-fokker inderdaad helemaal niks van
[..]
welke? Lego trein of modeltrein?
Als ik door het interieur heen kijk lijkt het me ook wel watquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat.
http://www.funda.nl/koop/(...)at-103/fotos/#foto-1
alleen nogal prijzigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik door het interieur heen kijk lijkt het me ook wel wat
Dat probleem hebben zo veel huizen op Fundaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Congratsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de cadeaus die vandaag op kantoor op me stonden te wachten
de banken stoelen tafels etc zeggen me wel wat, maar alle tierelantijntjes etc.. brr!1 drukte!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel leuk af en toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat probleem hebben zo veel huizen op Funda.
Strakke inrichtingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de banken stoelen tafels etc zeggen me wel wat, maar alle tierelantijntjes etc.. brr!1 drukte!
dat zijn ze allemaalquote:
Autch... alle kiezen in je wang geprent?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Even te lomp de hoorn van de telefoon er af gehaald. Ram ik hem zo tegen mijn wang aanPijn..
Doosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Even te lomp de hoorn van de telefoon er af gehaald. Ram ik hem zo tegen mijn wang aanPijn..
Dank je. Ja dinsdag was ik echt jarig, maar vandaag kwam ik pas voor het eerst op kantoor. Normaal werk ik er ook woensdag, maar toen moest ik naar het ziekenhuis.quote:
heb ik hier altijd met de headset opzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zoietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Autch... alle kiezen in je wang geprent?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZoietsEn mijn collega maar lachen....
![]()
Ja euh.. ik had ook een headset; maar laten we het er op houden dat ik daar ook iets te lomp voor ben
BAM BAM BAMBAMquote:
Wauwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Barreltje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)28-toussaintkade-21/
met je eigen balzaal
leuk voor onze hondenquote:
Met bijbehorende droomprijzenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal
daarom zijn het ook DROOM huizen
quote:
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarmingquote:
hier ligt al ie de hele dag in zn mandje, volgens mij heeft ie niet veel ruimte nodigquote:
gfquote:
Uiteraard ! Zo slaapt mijn hond in bed en ik in zijn mandquote:
Zelf bier meenemen zeker ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarming
Dat zou ik ook doen... als ik het geld had om zo'n huis te kopen, had ik ook wel geld over om een leuk feestje voor de KSC te geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarming
Die van ons die rent nog al vaak rond enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
hier ligt al ie de hele dag in zn mandje, volgens mij heeft ie niet veel ruimte nodig
Doe ik ook soms. Ga ik in zijn mand liggen, komt hij echt zo kijken van: wtf doe jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard ! Zo slaapt mijn hond in bed en ik in zijn mand
tuurlijk nietquote:
nee, maar hoor het net op de radioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef Panda72 het volgende:
hebben jullie dit gelezen
Gooier waxinelichthouder moet naar Pieter Baan Centrum
Uitgegeven: 18 maart 2011 13:38
Laatst gewijzigd: 18 maart 2011 13:45
DEN HAAG - De man die op Prinsjesdag een waxinelichthouder naar de Gouden Koets gooide moet nader psychisch onderzocht worden.
© NU.nl/Anneke VisserDe rechtbank in Den Haag heeft vrijdag beslist dat Erwin L. geobserveerd moet worden in het Pieter Baan Centrum (PBC). Pas daarna kan de rechtbank een afgewogen oordeel geven over de eventuele schuld van de 30-jarige man en over zijn toerekeningsvatbaarheid.
De 30-jarige L. gooide de kaarsenhouder op 21 september naar het rijtuig waarmee koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima de traditionele rijtoer door de hofstad maakten. De verdachte heeft gezegd dat hij dat deed omdat hij vindt dat Beatrix niet rechtmatig op de troon zit.
Hier normaal ook, maar de luiheid van mij is door gegaan naar het beestje denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van ons die rent nog al vaak rond enzo
lekker actief haha
een engelse cockers spaniel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
Wat voor hondjes hebben jullie dan?
Hondjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Sammyquote:
dat dusquote:
noem je little drumgirl nu sammy of ... ?quote:
Oeh, die heeft wel energie jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een engelse cockers spaniel.
[ afbeelding ]
Meet Sammy
ik ben ook wat confusedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
noem je little drumgirl nu sammy of ... ?
Dat is geen hond gekkiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruising tussen dwergkees en vlinderhondje
da kloptquote:
Das toch geen hondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruising tussen dwergkees en vlinderhondje
dan lag het niet aan mij hahaquote:
Oh hij lijkt heel klein maar dat is niet zoquote:
quote:
geloof ik meteenquote:
Dat heeft Thijs ook heel lang gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
MiniDuck noemt zulke honden ook stug een poes
Wat heb je nou aan een poes. Honden zijn veel slimmer. Heb je ooit wel eens een blindegeleidepoes, een hulppoes, een drugspoes, een reddingspoes of een poes die bommen opspoort gezien.quote:
Samson in de sneeuwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Een Welsh corgi pembroke (Samson):
[ afbeelding ]
Ik heb katten die groter zijn manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh hij lijkt heel klein maar dat is niet zo
(ofja 5 kilo is nou ook niet groot te noemen)
hij kijkt er wel naar maar doet er weinig mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geloof ik meteen![]()
houd 'ie ook zo van eendjes?
Liehiefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, die zijn wel tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dan leuk is, is het gezicht van de baasjes... die zijn daar meestal dan niet zo blij meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heeft Thijs ook heel lang gedaan
hondje is beste vriendjes met kattenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb katten die groter zijn man
Pehehe dan heeft ie geen pootjes meer iddquote:
whihihihi, sufkop!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij kijkt er wel naar maar doet er weinig mee.
hij dacht afgelopen week alleen dat hij een eekhoorn achterna kon in een boom
je zag hem tegen de boom aan springen, naar boven kijken ...
en daarna ging hij voor de boom liggen blaffen haha
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij kijkt er wel naar maar doet er weinig mee.
hij dacht afgelopen week alleen dat hij een eekhoorn achterna kon in een boom
je zag hem tegen de boom aan springen, naar boven kijken ...
en daarna ging hij voor de boom liggen blaffen haha
ook liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
duckiequote:
Ik liet het hem ook vooral zeggen bij van die ouwe taarten die van die hondjes met vlechtjes en strikjes erin bij zich haddenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat dan leuk is, is het gezicht van de baasjes... die zijn daar meestal dan niet zo blij mee
quote:
ik moest hem 3 keer roepen voor hij weer kwamquote:
jack rusell: verrekte adhd hondjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jack Russel![]()
[ afbeelding ]
maar Duitse herders vind ik ook tof:
[ afbeelding ]
Bordeauxdogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en hondenals ik later genoeg tijd en ruimte heb wil ik n bulmastiff of n bordeauxdog
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik liet het hem ook vooral zeggen bij van die ouwe taarten die van die hondjes met vlechtjes en strikjes erin bij zich hadden![]()
Nee. Overigens ben ik ook nog nooit op m'n smoel gegaan over een kattendrolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een poes. Honden zijn veel slimmer. Heb je ooit wel eens een blindegeleidepoes, een hulppoes, een drugspoes, een reddingspoes of een poes die bommen opspoort gezien.
Liehiefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jack Russel![]()
[ afbeelding ]
maar Duitse herders vind ik ook tof:
[ afbeelding ]
of het hondje een jasje hadden aangetrokkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik liet het hem ook vooral zeggen bij van die ouwe taarten die van die hondjes met vlechtjes en strikjes erin bij zich hadden![]()
En ze zijn nog slim ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jack rusell: verrekte adhd hondjes
die beesten kunnen echt hoog springen
Maar katten zijn liever en leuker!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een poes. Honden zijn veel slimmer. Heb je ooit wel eens een blindegeleidepoes, een hulppoes, een drugspoes, een reddingspoes of een poes die bommen opspoort gezien.
Honden kunnen dat allemaal wel.![]()
Maar ik vind ze beiden leuk hoor honden en poesen.
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of het hondje een jasje hadden aangetrokken
ik heb er 2quote:
plus gene uitlaten, geen geblafquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar katten zijn liever en leuker!
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij toch ook vooral een dominantiekwestiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ze zijn nog slim ook.![]()
De vorige honden van mijn ouders haalden de bal wel op, maar dan moest je daarna de bal afpakken. De Jack Russel die ze hebben snapt het spel wel en die legt de bal keurig voor je voeten neer.
Ik ook niet maar ze graven wel in de tuin die poezen. Nadat ze gescheten hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Overigens ben ik ook nog nooit op m'n smoel gegaan over een kattendrol
quote:
katten springen tenminste niet tegen je op als je in het bos looptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze graven wel in de tuin die poezen. Nadat ze gescheten hebben.En als je dan plantjes gaat planten grijp je zo met je hand in een drol.
cavia'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
van die bibberende excuusjes voor hondjes...jezusmina man, cavia's zijn stoerder!
En bijten niet in je hand als je als vijfjarig jochie de eendjes aan het voeren bent en ze je brood afpakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
katten springen tenminste niet tegen je op als je in het bos loopt
Nou...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bijten niet in je hand als je als vijfjarig jochie de eendjes aan het voeren bent en ze je brood afpakken.
We hebben haar net zo opgevoed en ik durf echt wel te stellen dat ze slimmer is dan die andere twee die we ooit hadden. Als de bal niet dicht genoeg bij me ligt tikt ze hem met haar snuit naar mijn voet toe.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch ook vooral een dominantiekwestie
ja, en echt gigantischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bordeauxdog![]()
Een Boerboel is ook mooi
ja dus datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bijten niet in je hand als je als vijfjarig jochie de eendjes aan het voeren bent en ze je brood afpakken.
Nou, mijn hand heeft toch vaker door een kat open gelegen dan door een hond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kat krijgt nooit een boterham én een kinderhand in een keer in zijn mond... die akelige Duitse herder destijds echter... en zijn baas maar lachenquote:
Niet altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
van die bibberende excuusjes voor hondjes...jezusmina man, cavia's zijn stoerder!
Ja, ik bedoelde ook die ene die de bal niet loslietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
We hebben haar net zo opgevoed en ik durf echt wel te stellen dat ze slimmer is dan die andere twee die we ooit hadden. Als de bal niet dicht genoeg bij me ligt tikt ze hem met haar snuit naar mijn voet toe.![]()
Het is een echt een hond voor luie mensen.![]()
Alleen moet je ze op warme dagen tegen zichzelf beschermen want JR's rennen door tot ze er dood bij neer vallen.
Dat ligt niet aan de hond maar aan de baas.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kat krijgt nooit een boterham én een kinderhand in een keer in zijn mond... die akelige Duitse herder destijds echter... en zijn baas maar lachen.
Nou....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kat krijgt nooit een boterham én een kinderhand in een keer in zijn mond... die akelige Duitse herder destijds echter... en zijn baas maar lachen.
Mwa, ben ik het niet mee eens. Het karakter van de hond speelt ook echt wel mee hoor. En ik ben daarna ook jarenlang echt bang geweest voor honden. Nu niet meer, maar ik hoef er echt geen in huis te hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de hond maar aan de baas.
Mijn halfbroertje heeft destijds leren lopen met de hond. Hij gebruikte de hond die we toen hadden als steun en de hond vond dat prima.
Uiteindelijk deden die twee dat wel, maar niet uit zichzelf. Je moest echt een commando geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook die ene die de bal niet losliet
Dat hangt van de opvoeding af mijn Golden Retriever DolcevanGaWafWaf heeft dat nooit gedaan. Zij deed nooit een vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Dus. Wat ik net al zei.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Uiteindelijk deden die twee dat wel, maar niet uit zichzelf. Je moest echt een commando geven.Deze brengt van pup af aan al de bal naar je toe en gooit hem voor je neer.
ik ben een kee rgebeten door zon golden retreiverquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hangt van de opvoeding af mijn Golden Retriever DolcevanGaWafWaf heeft dat nooit gedaan. Zij deed nooit een vlieg kwaad.
Ik denk dat ik er eentje heb die het zou kunnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een uit de kluiten gewassen kat als een tijger lukt het wel.
toch niet piep?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er eentje heb die het zou kunnen
QFT!quote:
nee johquote:
Tuurlijk, maar het zegt niet altijd alles. Een werkgever van mij had een Rotweiller, normaal niet echt de liefste honden, maar deze was echt heel lief. Daar zat geen kwaad in. En ik denk dat je zelfs een pitbull wel zo kunt opvoeden dat hij niet snel bijt. Maar goed, wel in de gaten houden, het blijft een pitbull.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ben ik het niet mee eens. Het karakter van de hond speelt ook echt wel mee hoor. En ik ben daarna ook jarenlang echt bang geweest voor honden. Nu niet meer, maar ik hoef er echt geen in huis te hebben.
Die heeft een grote bek?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er eentje heb die het zou kunnen
Ja en een goede vriendin van mij daar is een kater boven op haar hoofd gesprongen en hij zette zijn nagels in haar voorhoofd gillen dat zij deed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben een kee rgebeten door zon golden retreiver
Oh noes!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Sippe zieke Thijs ligt al 2,5 uur in bed
Dan had ze het gewoon verdiendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en een goede vriendin van mij daar is een kater boven op haar hoofd gesprongen en hij zette zijn nagels in haar voorhoofd gillen dat zij deed.
Rottweilers zijn enorm lief, de baasjes verpesten dat gewoon heel vaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het zegt niet altijd alles. Een werkgever van mij had een Rotweiller, normaal niet echt de liefste honden, maar deze was echt heel lief. Daar zat geen kwaad in. En ik denk dat je zelfs een pitbull wel zo kunt opvoeden dat hij niet snel bijt. Maar goed, wel in de gaten houden, het blijft een pitbull.
Bij een kater heb je meestal last van je hoofd hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en een goede vriendin van mij daar is een kater boven op haar hoofd gesprongen en hij zette zijn nagels in haar voorhoofd gillen dat zij deed.
Geen hoewaa nu he mamaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
de meeste aanvallen door honden zijn door golden retreivers, ik heb buiten op straat nog nooit ene kat een mens zien bijten, honden daartegen zatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Arme Thijsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, hoiquote:
Nietquote:
Ja hoor dat kan best. Maar mijn hond die was echt heel lief.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste aanvallen door honden zijn door golden retreivers, ik heb buiten op straat nog nooit ene kat een mens zien bijten, honden daartegen zat
ligt gewoon heel veel aan de opvoedingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan best. Maar mijn hond die was echt heel lief.
Ja dat klopt want ik ben ook heel liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt gewoon heel veel aan de opvoeding
Ja dat dusquote:
ooh, heeeeel gezondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
als kleine wok hadden we ooit een doberman pincer te logeren, een teefje.
ik was haar pup, weet je hoe leukniemand mocht aan mij komen
Zelfzekerheid, nooit slechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat klopt want ik ben ook heel lief
dankjequote:
moeder boos op mij, hond tussen mij en mijn moeder met de tanden blootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, heeeeel gezond![]()
mijn vader en zijn broertje en zusje sliepen altijd bovenop hun Boxer
Eigenlijk gaat dat altijd het zelfde, hoesten, nachtje brak, zetpil of 2, vochtige handdoeken met vicks/luuf oid en daarna gaat het meestal wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
hoe is het met Koen en het hoesten, mop?
OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moeder boos op mij, hond tussen mij en mijn moeder met de tanden bloot![]()
gelukkig was ik niet zo een rauwdouwer vroeger
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk gaat dat altijd het zelfde, hoesten, nachtje brak, zetpil of 2, vochtige handdoeken met vicks/luuf oid en daarna gaat het meestal wel.
Ah, bij mij ook... alleen niet zo heftigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan mij helaas ook niet... allergie.
Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nog steeds vind de huisarts verder onderzoek niet nodig?
dat gaat niet lekker he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat dat altijd het zelfde, hoesten, nachtje brak, zetpil of 2, vochtige handdoeken met vicks/luuf oid en daarna gaat het meestal wel.
Ja zolang het niet elke week voorkomt is het niet 'belangrijk'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat gaat niet lekker he?
zouden ze niet eens verder gaan kijken?
Ja, okee..maar het is wel kutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.
Maar goed als we er zo door komen dan is dat eigenlijk ook wel prima.
Al doende leert men he?
Die staat standaard al schuin (boxkleed onder zijn matrasje)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, okee..maar het is wel kut![]()
Helpt het ook iets als je zijn bed een beetje schuin zet?
terwijl hij misschien "gewoon" astma heeft en het met flexotide o.i.d voorkomen kan worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.
Maar goed als we er zo door komen dan is dat eigenlijk ook wel prima.
Al doende leert men he?
Ah, anders mocht je mijn dingen lenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die staat standaard al schuin (boxkleed onder zijn matrasje)
dingen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, anders mocht je mijn dingen lenen
ja dingenquote:
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terwijl hij misschien "gewoon" astma heeft en het met flexotide o.i.d voorkomen kan worden.
Ga danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
bwoooh nu komt er ook nog regen aan. Ik wil naar huisssssssss
in amstelveen regent het al een tijdjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier regent het al... en ik had al weinig zin om te gaan sporten... misschien ga ik wel gewoon wéér niet... dat beviel me vorige week ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
COPD dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....
het is hier alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mja je kan dus ook chronische bronchitis krijgen als je vaak iets op je longen heb ne je loopt er te lang mee doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....
Maar hoe langer je niet gaat, hoe moeilijker het ook gaat worden om wel weer te gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier regent het al... en ik had al weinig zin om te gaan sporten... misschien ga ik wel gewoon wéér niet... dat beviel me vorige week ook wel.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
http://www.buienradar.nl/
het wordt er niet beter op
dat klinkt nog engerquote:
Nergens last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
plassne stampenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
mja uhm ik trek wel aan de bel als het TE erg is hoor... maar als de dokter het niet nodig vind dan zal hij daar wel gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je kan dus ook chronische bronchitis krijgen als je vaak iets op je longen heb ne je loopt er te lang mee door
Dat is het hem nou net... ik heb even absoluut geen motivatie om te gaan, en zit er hard aan te denken om gewoon helemaal te stoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar hoe langer je niet gaat, hoe moeilijker het ook gaat worden om wel weer te gaan.
Astma is rot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat klinkt nog enger
* Barreltje heeft inspannings astma en vroegah had ik bronchitis.. daar ben ik gelukkig overheen gegroeit
Ik heb nog steeds astma en af en toe slaat er virus op mijn longen en heb ik ineens een bronchitis te pakken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat klinkt nog enger
* Barreltje heeft inspannings astma en vroegah had ik bronchitis.. daar ben ik gelukkig overheen gegroeit
Dees:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handigmaar gelukkig komt het niet elke week voor, evengoed dank je wel
dokters zijn soms te makkelijk i smijn ervaring dus vandaar den bezorgdheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja uhm ik trek wel aan de bel als het TE erg is hoor... maar als de dokter het niet nodig vind dan zal hij daar wel gelijk in hebben
Je motivatie:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het hem nou net... ik heb even absoluut geen motivatie om te gaan, en zit er hard aan te denken om gewoon helemaal te stoppen.
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je motivatie:
1. Van niet gaan word je snel dik
2. Ook als je nu niet gaat en er een leeuw achter je aankomt je niet kunt ontsnappen omdat die leeuw sneller is en als je wel ging trainen je wel kon ontsnappen
3. Het is goed voor de spijsvertering
4. Alle vrouwen zullen stijl achterover slaan als jij langs ze loopt in de gym door je goddelijke lichaam, train je niet lachen ze je uit.
5. mensen gaan respect voor je krijgen.
6. Je maakt indruk op je collega's
7. Je krijgt weer een geweldig gevoel over jezelf.
En? Overtuigt?
oh die zijn handigquote:
Ja en als moeder ben je niet bezorgdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
dokters zijn soms te makkelijk i smijn ervaring dus vandaar den bezorgdheid
8. als je nu niet gaat, ga je waarschijnlijk de volgende keer ook niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Dat was 4 jaar geleden mijn motivatie om te gaan sporten, maar:
1. Daar had het niet echt effect op. Ik viel niet veel af en er kwam niet veel bij.
2. Ik heb geen safariplannen.
3. Zie 1.
4. Welke vrouwen? Er zitten daar alleen maar mannen en een enkele vrouw die buiten mijn interessecategorie valt.
5. Niks van gemerkt.
6. Niet meer dan anders.
7. Dat valt ook wel mee.
Dat heb ik ook gehad toen ik klein was, en daaruit ontwikkelde zich vervolgens mijn astma.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
De eerste keer was het het ergst maar toen zat het tegen pseudokroep aan ...
jaquote:
Thijs hoest soms ook ineens heel veel, met slapeloze nachten enzo, dan helpt flixotide echt wel goed (of dat andere wat we hebben om de boel wat open te zetten)quote:Ja en als moeder ben je niet bezorgd![]()
De eerste keer was het het ergst maar toen zat het tegen pseudokroep aan ...
En verder hoest hij overdag alleen maar... hij is niet benauwd (wat bij astma wel zo is toch?)
Als ik toch stop, dan hoort dat erbij hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
8. als je nu niet gaat, ga je waarschijnlijk de volgende keer ook niet.
Ventolin? Dat gooit de longen echt wijd open.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Thijs hoest soms ook ineens heel veel, met slapeloze nachten enzo, dan helpt flixotide echt wel goed (of dat andere wat we hebben om de boel wat open te zetten)
Dan nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik toch stop, dan hoort dat erbij he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |