Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nog steeds vind de huisarts verder onderzoek niet nodig?
dat gaat niet lekker he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat dat altijd het zelfde, hoesten, nachtje brak, zetpil of 2, vochtige handdoeken met vicks/luuf oid en daarna gaat het meestal wel.
Ja zolang het niet elke week voorkomt is het niet 'belangrijk'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat gaat niet lekker he?
zouden ze niet eens verder gaan kijken?
Ja, okee..maar het is wel kutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.
Maar goed als we er zo door komen dan is dat eigenlijk ook wel prima.
Al doende leert men he?
Die staat standaard al schuin (boxkleed onder zijn matrasje)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, okee..maar het is wel kut![]()
Helpt het ook iets als je zijn bed een beetje schuin zet?
terwijl hij misschien "gewoon" astma heeft en het met flexotide o.i.d voorkomen kan worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.
Maar goed als we er zo door komen dan is dat eigenlijk ook wel prima.
Al doende leert men he?
Ah, anders mocht je mijn dingen lenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die staat standaard al schuin (boxkleed onder zijn matrasje)
dingen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, anders mocht je mijn dingen lenen
ja dingenquote:
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terwijl hij misschien "gewoon" astma heeft en het met flexotide o.i.d voorkomen kan worden.
Ga danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
bwoooh nu komt er ook nog regen aan. Ik wil naar huisssssssss
in amstelveen regent het al een tijdjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier regent het al... en ik had al weinig zin om te gaan sporten... misschien ga ik wel gewoon wéér niet... dat beviel me vorige week ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
COPD dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....
het is hier alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mja je kan dus ook chronische bronchitis krijgen als je vaak iets op je longen heb ne je loopt er te lang mee doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....
Maar hoe langer je niet gaat, hoe moeilijker het ook gaat worden om wel weer te gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier regent het al... en ik had al weinig zin om te gaan sporten... misschien ga ik wel gewoon wéér niet... dat beviel me vorige week ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |