Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nog steeds vind de huisarts verder onderzoek niet nodig?
dat gaat niet lekker he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat dat altijd het zelfde, hoesten, nachtje brak, zetpil of 2, vochtige handdoeken met vicks/luuf oid en daarna gaat het meestal wel.
Ja zolang het niet elke week voorkomt is het niet 'belangrijk'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat gaat niet lekker he?
zouden ze niet eens verder gaan kijken?
Ja, okee..maar het is wel kutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.
Maar goed als we er zo door komen dan is dat eigenlijk ook wel prima.
Al doende leert men he?
Die staat standaard al schuin (boxkleed onder zijn matrasje)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, okee..maar het is wel kut![]()
Helpt het ook iets als je zijn bed een beetje schuin zet?
terwijl hij misschien "gewoon" astma heeft en het met flexotide o.i.d voorkomen kan worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope... verder mag ik afkloppen want hij heeft dan geen koorts, en ook al een hele tijd niet gehad. Behalve dat bijna elk virusje wat heerst op zijn luchtwegen slaat.
Maar goed als we er zo door komen dan is dat eigenlijk ook wel prima.
Al doende leert men he?
Ah, anders mocht je mijn dingen lenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die staat standaard al schuin (boxkleed onder zijn matrasje)
dingen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, anders mocht je mijn dingen lenen
ja dingenquote:
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terwijl hij misschien "gewoon" astma heeft en het met flexotide o.i.d voorkomen kan worden.
Ga danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
bwoooh nu komt er ook nog regen aan. Ik wil naar huisssssssss
in amstelveen regent het al een tijdjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier regent het al... en ik had al weinig zin om te gaan sporten... misschien ga ik wel gewoon wéér niet... dat beviel me vorige week ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
COPD dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....
het is hier alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mja je kan dus ook chronische bronchitis krijgen als je vaak iets op je longen heb ne je loopt er te lang mee doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind astma zo 'zwaar' klinken....
Maar hoe langer je niet gaat, hoe moeilijker het ook gaat worden om wel weer te gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier regent het al... en ik had al weinig zin om te gaan sporten... misschien ga ik wel gewoon wéér niet... dat beviel me vorige week ook wel.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
http://www.buienradar.nl/
het wordt er niet beter op
dat klinkt nog engerquote:
Nergens last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
plassne stampenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
mja uhm ik trek wel aan de bel als het TE erg is hoor... maar als de dokter het niet nodig vind dan zal hij daar wel gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je kan dus ook chronische bronchitis krijgen als je vaak iets op je longen heb ne je loopt er te lang mee door
Dat is het hem nou net... ik heb even absoluut geen motivatie om te gaan, en zit er hard aan te denken om gewoon helemaal te stoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar hoe langer je niet gaat, hoe moeilijker het ook gaat worden om wel weer te gaan.
Astma is rot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat klinkt nog enger
* Barreltje heeft inspannings astma en vroegah had ik bronchitis.. daar ben ik gelukkig overheen gegroeit
Ik heb nog steeds astma en af en toe slaat er virus op mijn longen en heb ik ineens een bronchitis te pakken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat klinkt nog enger
* Barreltje heeft inspannings astma en vroegah had ik bronchitis.. daar ben ik gelukkig overheen gegroeit
Dees:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handigmaar gelukkig komt het niet elke week voor, evengoed dank je wel
dokters zijn soms te makkelijk i smijn ervaring dus vandaar den bezorgdheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja uhm ik trek wel aan de bel als het TE erg is hoor... maar als de dokter het niet nodig vind dan zal hij daar wel gelijk in hebben
Je motivatie:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het hem nou net... ik heb even absoluut geen motivatie om te gaan, en zit er hard aan te denken om gewoon helemaal te stoppen.
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je motivatie:
1. Van niet gaan word je snel dik
2. Ook als je nu niet gaat en er een leeuw achter je aankomt je niet kunt ontsnappen omdat die leeuw sneller is en als je wel ging trainen je wel kon ontsnappen
3. Het is goed voor de spijsvertering
4. Alle vrouwen zullen stijl achterover slaan als jij langs ze loopt in de gym door je goddelijke lichaam, train je niet lachen ze je uit.
5. mensen gaan respect voor je krijgen.
6. Je maakt indruk op je collega's
7. Je krijgt weer een geweldig gevoel over jezelf.
En? Overtuigt?
oh die zijn handigquote:
Ja en als moeder ben je niet bezorgdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
dokters zijn soms te makkelijk i smijn ervaring dus vandaar den bezorgdheid
8. als je nu niet gaat, ga je waarschijnlijk de volgende keer ook niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Dat was 4 jaar geleden mijn motivatie om te gaan sporten, maar:
1. Daar had het niet echt effect op. Ik viel niet veel af en er kwam niet veel bij.
2. Ik heb geen safariplannen.
3. Zie 1.
4. Welke vrouwen? Er zitten daar alleen maar mannen en een enkele vrouw die buiten mijn interessecategorie valt.
5. Niks van gemerkt.
6. Niet meer dan anders.
7. Dat valt ook wel mee.
Dat heb ik ook gehad toen ik klein was, en daaruit ontwikkelde zich vervolgens mijn astma.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
De eerste keer was het het ergst maar toen zat het tegen pseudokroep aan ...
jaquote:
Thijs hoest soms ook ineens heel veel, met slapeloze nachten enzo, dan helpt flixotide echt wel goed (of dat andere wat we hebben om de boel wat open te zetten)quote:Ja en als moeder ben je niet bezorgd![]()
De eerste keer was het het ergst maar toen zat het tegen pseudokroep aan ...
En verder hoest hij overdag alleen maar... hij is niet benauwd (wat bij astma wel zo is toch?)
Als ik toch stop, dan hoort dat erbij hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
8. als je nu niet gaat, ga je waarschijnlijk de volgende keer ook niet.
Ventolin? Dat gooit de longen echt wijd open.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Thijs hoest soms ook ineens heel veel, met slapeloze nachten enzo, dan helpt flixotide echt wel goed (of dat andere wat we hebben om de boel wat open te zetten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |