quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
geen fok smiley in je email typen wok![]()
dat werkt niet
Ja, met zo'n zomers jurkje aan en een glaasje zelfgemaakte citroenlimonade in mijn handquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met zo'n zomers jurkje aan en een glaasje zelfgemaakte citroenlimonade in mijn hand
Ja, en nog betaalbaar ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:41 schreef Joysa het volgende:
http://www.funda.nl/koop/venlo/huis-83303342-pontanusstraat-33/
Hier zou ik ook best kunnen wonen, aan de maas
het was dezequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
welke was het?![]()
maar ik heb wel weer genoeg huizen gezien zo, ga nog maar even verder met het graven in de voltooid verleden tijd
wat voor 1 ?quote:
humor... daar maakt een niet-fokker inderdaad helemaal niks vanquote:
welke? Lego trein of modeltrein?quote:
thomas?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
humor... daar maakt een niet-fokker inderdaad helemaal niks van
[..]
welke? Lego trein of modeltrein?
Als ik door het interieur heen kijk lijkt het me ook wel watquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat.
http://www.funda.nl/koop/(...)at-103/fotos/#foto-1
alleen nogal prijzigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik door het interieur heen kijk lijkt het me ook wel wat
Dat probleem hebben zo veel huizen op Fundaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Congratsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de cadeaus die vandaag op kantoor op me stonden te wachten
de banken stoelen tafels etc zeggen me wel wat, maar alle tierelantijntjes etc.. brr!1 drukte!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel leuk af en toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat probleem hebben zo veel huizen op Funda.
Strakke inrichtingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de banken stoelen tafels etc zeggen me wel wat, maar alle tierelantijntjes etc.. brr!1 drukte!
dat zijn ze allemaalquote:
Autch... alle kiezen in je wang geprent?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Even te lomp de hoorn van de telefoon er af gehaald. Ram ik hem zo tegen mijn wang aanPijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |