Wat heb je nou aan een poes. Honden zijn veel slimmer. Heb je ooit wel eens een blindegeleidepoes, een hulppoes, een drugspoes, een reddingspoes of een poes die bommen opspoort gezien.quote:
Samson in de sneeuwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Een Welsh corgi pembroke (Samson):
[ afbeelding ]
Ik heb katten die groter zijn manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh hij lijkt heel klein maar dat is niet zo
(ofja 5 kilo is nou ook niet groot te noemen)
hij kijkt er wel naar maar doet er weinig mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geloof ik meteen![]()
houd 'ie ook zo van eendjes?
Liehiefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, die zijn wel tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dan leuk is, is het gezicht van de baasjes... die zijn daar meestal dan niet zo blij meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heeft Thijs ook heel lang gedaan
hondje is beste vriendjes met kattenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb katten die groter zijn man
Pehehe dan heeft ie geen pootjes meer iddquote:
whihihihi, sufkop!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij kijkt er wel naar maar doet er weinig mee.
hij dacht afgelopen week alleen dat hij een eekhoorn achterna kon in een boom
je zag hem tegen de boom aan springen, naar boven kijken ...
en daarna ging hij voor de boom liggen blaffen haha
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij kijkt er wel naar maar doet er weinig mee.
hij dacht afgelopen week alleen dat hij een eekhoorn achterna kon in een boom
je zag hem tegen de boom aan springen, naar boven kijken ...
en daarna ging hij voor de boom liggen blaffen haha
ook liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
duckiequote:
Ik liet het hem ook vooral zeggen bij van die ouwe taarten die van die hondjes met vlechtjes en strikjes erin bij zich haddenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat dan leuk is, is het gezicht van de baasjes... die zijn daar meestal dan niet zo blij mee
quote:
ik moest hem 3 keer roepen voor hij weer kwamquote:
jack rusell: verrekte adhd hondjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jack Russel![]()
[ afbeelding ]
maar Duitse herders vind ik ook tof:
[ afbeelding ]
Bordeauxdogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en hondenals ik later genoeg tijd en ruimte heb wil ik n bulmastiff of n bordeauxdog
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik liet het hem ook vooral zeggen bij van die ouwe taarten die van die hondjes met vlechtjes en strikjes erin bij zich hadden![]()
Nee. Overigens ben ik ook nog nooit op m'n smoel gegaan over een kattendrolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een poes. Honden zijn veel slimmer. Heb je ooit wel eens een blindegeleidepoes, een hulppoes, een drugspoes, een reddingspoes of een poes die bommen opspoort gezien.
Liehiefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jack Russel![]()
[ afbeelding ]
maar Duitse herders vind ik ook tof:
[ afbeelding ]
of het hondje een jasje hadden aangetrokkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik liet het hem ook vooral zeggen bij van die ouwe taarten die van die hondjes met vlechtjes en strikjes erin bij zich hadden![]()
En ze zijn nog slim ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jack rusell: verrekte adhd hondjes
die beesten kunnen echt hoog springen
Maar katten zijn liever en leuker!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een poes. Honden zijn veel slimmer. Heb je ooit wel eens een blindegeleidepoes, een hulppoes, een drugspoes, een reddingspoes of een poes die bommen opspoort gezien.
Honden kunnen dat allemaal wel.![]()
Maar ik vind ze beiden leuk hoor honden en poesen.
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of het hondje een jasje hadden aangetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |