Zelf bier meenemen zeker ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarming
Dat zou ik ook doen... als ik het geld had om zo'n huis te kopen, had ik ook wel geld over om een leuk feestje voor de KSC te geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarming
Die van ons die rent nog al vaak rond enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
hier ligt al ie de hele dag in zn mandje, volgens mij heeft ie niet veel ruimte nodig
Doe ik ook soms. Ga ik in zijn mand liggen, komt hij echt zo kijken van: wtf doe jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard ! Zo slaapt mijn hond in bed en ik in zijn mand
tuurlijk nietquote:
nee, maar hoor het net op de radioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef Panda72 het volgende:
hebben jullie dit gelezen
Gooier waxinelichthouder moet naar Pieter Baan Centrum
Uitgegeven: 18 maart 2011 13:38
Laatst gewijzigd: 18 maart 2011 13:45
DEN HAAG - De man die op Prinsjesdag een waxinelichthouder naar de Gouden Koets gooide moet nader psychisch onderzocht worden.
© NU.nl/Anneke VisserDe rechtbank in Den Haag heeft vrijdag beslist dat Erwin L. geobserveerd moet worden in het Pieter Baan Centrum (PBC). Pas daarna kan de rechtbank een afgewogen oordeel geven over de eventuele schuld van de 30-jarige man en over zijn toerekeningsvatbaarheid.
De 30-jarige L. gooide de kaarsenhouder op 21 september naar het rijtuig waarmee koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima de traditionele rijtoer door de hofstad maakten. De verdachte heeft gezegd dat hij dat deed omdat hij vindt dat Beatrix niet rechtmatig op de troon zit.
Hier normaal ook, maar de luiheid van mij is door gegaan naar het beestje denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van ons die rent nog al vaak rond enzo
lekker actief haha
een engelse cockers spaniel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
Wat voor hondjes hebben jullie dan?
Hondjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Sammyquote:
dat dusquote:
noem je little drumgirl nu sammy of ... ?quote:
Oeh, die heeft wel energie jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een engelse cockers spaniel.
[ afbeelding ]
Meet Sammy
ik ben ook wat confusedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
noem je little drumgirl nu sammy of ... ?
Dat is geen hond gekkiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruising tussen dwergkees en vlinderhondje
da kloptquote:
Das toch geen hondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruising tussen dwergkees en vlinderhondje
dan lag het niet aan mij hahaquote:
Oh hij lijkt heel klein maar dat is niet zoquote:
quote:
geloof ik meteenquote:
Dat heeft Thijs ook heel lang gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
MiniDuck noemt zulke honden ook stug een poes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |