Doosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Even te lomp de hoorn van de telefoon er af gehaald. Ram ik hem zo tegen mijn wang aanPijn..
Dank je. Ja dinsdag was ik echt jarig, maar vandaag kwam ik pas voor het eerst op kantoor. Normaal werk ik er ook woensdag, maar toen moest ik naar het ziekenhuis.quote:
heb ik hier altijd met de headset opzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Even te lomp de hoorn van de telefoon er af gehaald. Ram ik hem zo tegen mijn wang aanPijn..
Zoietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Autch... alle kiezen in je wang geprent?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZoietsEn mijn collega maar lachen....
![]()
Ja euh.. ik had ook een headset; maar laten we het er op houden dat ik daar ook iets te lomp voor ben
BAM BAM BAMBAMquote:
Wauwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Barreltje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)28-toussaintkade-21/
met je eigen balzaal
leuk voor onze hondenquote:
Met bijbehorende droomprijzenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal
daarom zijn het ook DROOM huizen
quote:
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarmingquote:
hier ligt al ie de hele dag in zn mandje, volgens mij heeft ie niet veel ruimte nodigquote:
gfquote:
Uiteraard ! Zo slaapt mijn hond in bed en ik in zijn mandquote:
Zelf bier meenemen zeker ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarming
Dat zou ik ook doen... als ik het geld had om zo'n huis te kopen, had ik ook wel geld over om een leuk feestje voor de KSC te geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, als ik zon huis kan kopen, nodig ik jullie allemaal uit voor een housewarming
Die van ons die rent nog al vaak rond enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
hier ligt al ie de hele dag in zn mandje, volgens mij heeft ie niet veel ruimte nodig
Doe ik ook soms. Ga ik in zijn mand liggen, komt hij echt zo kijken van: wtf doe jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard ! Zo slaapt mijn hond in bed en ik in zijn mand
tuurlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |