Arme Thijsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Sippe zieke Thijs ligt al 2,5 uur in bed
Ja, hoiquote:
Nietquote:
Ja hoor dat kan best. Maar mijn hond die was echt heel lief.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste aanvallen door honden zijn door golden retreivers, ik heb buiten op straat nog nooit ene kat een mens zien bijten, honden daartegen zat
ligt gewoon heel veel aan de opvoedingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan best. Maar mijn hond die was echt heel lief.
Ja dat klopt want ik ben ook heel liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt gewoon heel veel aan de opvoeding
Ja dat dusquote:
ooh, heeeeel gezondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
als kleine wok hadden we ooit een doberman pincer te logeren, een teefje.
ik was haar pup, weet je hoe leukniemand mocht aan mij komen
Zelfzekerheid, nooit slechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat klopt want ik ben ook heel lief
dankjequote:
moeder boos op mij, hond tussen mij en mijn moeder met de tanden blootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, heeeeel gezond![]()
mijn vader en zijn broertje en zusje sliepen altijd bovenop hun Boxer
Eigenlijk gaat dat altijd het zelfde, hoesten, nachtje brak, zetpil of 2, vochtige handdoeken met vicks/luuf oid en daarna gaat het meestal wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
hoe is het met Koen en het hoesten, mop?
OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moeder boos op mij, hond tussen mij en mijn moeder met de tanden bloot![]()
gelukkig was ik niet zo een rauwdouwer vroeger
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk gaat dat altijd het zelfde, hoesten, nachtje brak, zetpil of 2, vochtige handdoeken met vicks/luuf oid en daarna gaat het meestal wel.
Ah, bij mij ook... alleen niet zo heftigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan mij helaas ook niet... allergie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |