Van dattum! Arme kiddies.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Beterschap!
Hoop dat jullie snel![]()
![]()
gezond zijn
Het is wel waarschijnlijk dat het dan lekkerder gaat ja! Soms als ik een week niet ben geweest gaat het die keer erna echt lekker. Het allerlekkerst ging het na een vakantie in de bergen, toen had ik hier ineens veel meer lucht dan normaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
O hai.
Hardlopen ging ruk, maar ik heb de 5k wel afgemaakt. Ga nu 2 rustdagen inlassen en kijken of dat verschil uitmaakt, want de laatste keer dat het heel goed ging, was ook na 2 rustdagen. Ik had echt moeite met ademhalen dit keer. En ik vind m'n nieuwe rondje irritant en stom. Echt balen dat ze met de weg bezig zijn op mijn route
.
Ik denk dat 4 keer per week 5 km ook nog wat teveel gevraagd isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is wel waarschijnlijk dat het dan lekkerder gaat ja! Soms als ik een week niet ben geweest gaat het die keer erna echt lekker. Het allerlekkerst ging het na een vakantie in de bergen, toen had ik hier ineens veel meer lucht dan normaal.
Wat je ook kan doen: 2x per week 5 km. en dan 1x iets verder; 7 of 8 of zo. Dan hou je er nog een beetje uitdaging in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat 4 keer per week 5 km ook nog wat teveel gevraagd is. Dus nu toch maar op 3 keer houden dan
. Het is mij in het verleden ook al opgevallen dat het na een paar dagen niet lopen niet slechter gehad - zoals ik verwachtte - maar juist beter.
Ik bedoelde dat ze misschien lasthad van een terugkerende katerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze een kater had, hoefde ze zich geen zorgen te maken over huisdieren.
ik las in-gee-rend (als in intrigerendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aiai, m'n ex-huisdier is terug![]()
Net terug van rennen, ging best prima. Vooraf ingerend zonder muziek (bleek 900 meter), daarna in 36 minuten (waarvan 32 rennen), 5,8 km = 9,66 km/h.![]()
Beterschap voor de kindjes van Tink en Mo moet dan maar iets nemen wat v1zor niet verklapt heeft
Misschien kan je een betablokker nemen van te voren? Puff? Zou dat wat zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ga ik de verwijzing voor mijn spiraaltje halen![]()
Van alleen een briefje ophalen krjig ik al een steen in mijn maag![]()
Hoe ga ik dit ooit doen
Ik was al weer 'beneden' maar het werkte nog even door, zeg maar. En ik wist wel dat topsporters op hoogte gingen trainen, maar had niet verwacht dat ik het als gewone sporter ook zo goed zou merken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Props voor de rennende dames
Co, op hoogte wordt je bloed rijker in rode bloed cellen waardoor je beter presteert. EPO veroorzaakt dit effect ook, waardoor het dus illegaal is. Maar op hoogte trainen of in een compressiekamer slapen mag wel...
Vandaar ook de vele records tijdens de OS in Mexico Stad.
Beterschap voor TinkKids!
Heb wel eens gehoord dat vrouwen het effect ook sterker merken dan mannen omdat het lichaam van vrouwen van nature minder efficiënt met zuurstof omgaat dan die van mannen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was al weer 'beneden' maar het werkte nog even door, zeg maar. En ik wist wel dat topsporters op hoogte gingen trainen, maar had niet verwacht dat ik het als gewone sporter ook zo goed zou merken.
Hm... die past niet in mijn straatje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Perruche het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-kans-diabetes.html
Montignac ken ik niet, maar wel de diabetes solution van Dr. Bernstein. Daar ben ik wel fan van.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Dat druist toch helemaal tegen de resultaten in wat je ziet bij bijvoorbeeld het montignac dieet
Gelukkig alleen op het plaatje. De echte is niet meer teruggekomen sinds ik 'm in december netjes heb buitengezetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze misschien lasthad van een terugkerende kater. Maar het gaat dus om een muis
Thanks. Oxazepam zou inderdaad wel eens een optie kunnen zijn. Een middagje suf zijn neem ik dan maar voor lief.. Ik heb wel wat vriendinnetjes die dokter zijn en die vast wel iets kunnen regelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig alleen op het plaatje. De echte is niet meer teruggekomen sinds ik 'm in december netjes heb buitengezet![]()
bètablocker kan, maar wordt in de praktijk vooral gebruikt bij mensen die zenuwachtig zijn voor hun eigen optreden. Als er een lastig onderzoek moet gebeuren, waar mensen zenuwachtig voor zijn, krijgen sommige mensen een oxazepam mee, maar daar word je weer duf van.
Dit zijn trouwens allemaal middelen die je niet zo bij de apotheek meeneemt, dus dat moet allemaal overlegd worden met de gynaecoloog.
*Sommige mensen voelen zich wat rustig/suffig van NSAID's, dus de naproxen die je krijgt om in te nemen voor het plaatsen zou ook best wel eens the trick kunnen doen.
^^ Of eiwitten die afkomstig zijn uit kipnuggets, om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over diabetes bij een eiwitrijk dieet:
Ik vraag me af of er hier geen sprake is van een confounder. Tenzij je echt aan bodybuildersvoer zit, zullen de eiwitrijke producten die je eet, gemiddeld ook meer vet bevatten (kaas, vlees...). Vet is een bekende boosdoener in het ontstaan van diabetes, en ik lees niet duidelijk (in het nu.nl bericht) dat ze daarvoor gecorrigeerd hebben.
Dat pammen verslavend zijn weet ik wel ja. Innemen moet dan ook altijd onder toezicht van een arts.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
*insert voorvoegsel*-zepam is toch een heel veel voorkomende medicijnverslaving van vrouwen?
Ja joh, maar dat gaat dan als slaappillen voor langere tijd, of mensen die voor hun angststoornis 3dd een -pam voorgeschreven kregen voor een fikse periode.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
*insert voorvoegsel*-zepam is toch een heel veel voorkomende medicijnverslaving van vrouwen?
Deze groep dus:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
I know, maar ik moest denken aan een onderzoek waaruit naar voren kwam dat dat de meest voorkomende medicijnverslaving was onder vrouwen.quote:
Ik ben niet tegen het gebruik van deze middelen, maar wel onder ontzettend goede monitoring, en op een zeer duidelijke indicatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
I know, maar ik moest denken aan een onderzoek waaruit naar voren kwam dat dat de meest voorkomende medicijnverslaving was onder vrouwen.
In principe is het een 'downer', maar bij sommige mensen (ouderen, mensen die niet gewend zijn en een hoge dosering nemen), kunnen er tegengestelde reacties optreden inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Als je benzo's opsnuift wordt je er toch high van?
Ik was inderdaad niet van plan gelijk een hele vrachtwagen vol te bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat gaat dan als slaappillen voor langere tijd, of mensen die voor hun angststoornis 3dd een -pam voorgeschreven kregen voor een fikse periode.
Cali zal één pilletje krijgen denk ik
Het is echt geen heroïne(je bent niet met één keer gebruik verslaafd).
quote:Afhankelijk geworden van benzodiazepinen vanwege de leegte in het bestaan, of juist vanuit het verlangen naar georganiseerde rust in een overvol programma. De afhankelijkheid is zowel psychisch als fysiek. De jaren gaan voorbij in een geruststellende, versuffende mist. Zonder vervelende gevoelens, maar ook zonder kleur
Ritalin is speed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef V1z0R het volgende:
Jawel!Collega is ze aan het ophalen!
Maar zelfde als een Ritalin dus...
Nee! Ritalin (methylfenidaat) is bij ADHD-loze mensen een pepper, eerder vergelijkbaar met speed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef V1z0R het volgende:
Jawel!Collega is ze aan het ophalen!
Maar zelfde als een Ritalin dus...
Angststoornissen zijn juist heel goed te behandelen. Inderdaad is cognitieve therapie daar vaak de aangewezen behandeling voor eventueel in combinatie met medicatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het gebruik van deze middelen, maar wel onder ontzettend goede monitoring, en op een zeer duidelijke indicatie.
Iemand die al een paar weken zeer slecht slaapt, kan uit dat patroon geraken door een week elke dag/ om de dag, met afbouw met hulp te slapen... Dat is prima, maar je moet daarna zeer voorzichtig zijn met verder voorschrijven.
Angststoornissen komen veel voor, inderdaad veel bij vrouwen. Ze zijn lastig te behandelen, de eerste keus is cognitieve therapie (maar daar moet je voor open staan en actief mee bezig zijn), antidepressiva (SSRI) en tenslotte benzodiazepinen. Zoals in je link staat, officieel de benzo's niet langer dan twee maanden. In de praktijk zullen deze mensen best vaak voor langere tijd dit voorgeschreven krijgen, en dus inderdaad medicijnverslaafd zijn.
quote:We had two bags of grass, seventyfive pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine, a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether and two dozen amyls.
De mildere gevallen inderdaad wel. Ik zal me nuanceren: als cognitieve therapie niet voldoende effect heeft gehad, doet een SSRI niet zoveel bij een angststoornis als bij een depressie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Angststoornissen zijn juist heel goed te behandelen. Inderdaad is cognitieve therapie daar vaak de aangewezen behandeling voor eventueel in combinatie met medicatie.
Toffe film! White rabbitquote:
Kan me veel herinneren van die film, maar geen wit konijn...quote:
Jefferson Airplane - White Rabbit, het nummer dat 'ie draait als ie aan het trippen is van de LSD in bad...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan me veel herinneren van die film, maar geen wit konijn...![]()
Nog maar eens kijken.
Medicijnen zijn toch ook drugs, zeker de dingen die op je hersenen werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef V1z0R het volgende:
Weer wat wijzer over hoe medicatie te gebruiken als drug!
'We can't stop here! This is bat-country!'
daar kan ik me bij aansluitenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De mildere gevallen inderdaad wel. Ik zal me nuanceren: als cognitieve therapie niet voldoende effect heeft gehad, doet een SSRI niet zoveel bij een angststoornis als bij een depressie.
En daarna is het het alleen symptoombestrijding met benzo's (iets wat je totaal niet wil).
[..]
Toffe film! White rabbit
Ow ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jefferson Airplane - White Rabbit, het nummer dat 'ie draait als ie aan het trippen is van de LSD in bad...
quote:Alright listen to me. In a few hours, she'll probably be sane enough to work herself into some kind of towering Jesus-based rage at the hazy recollection of being seduced by some kind of cruel Samoan who fed her liquor and LSD, dragged her to a Vegas hotel room and then savagely penetrated every orifice in her little body with his throbbing, uncircumcised member.
'Voor jou tien anderen, vuile temeier!'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Fear and Loathing geen drol aan, geloof ik. Maar dat vond ik ook van The Big Lebowski.Dus.
De enige film die ik kan dromen is Ciske de rat. Man, wat heb ik die vaak gezien vroeger (elk weekend ofzo)
M'n nijn!quote:
Ik wil niet zeuren ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: -
T: 2 eierkoeken met rozijnen
L: bakje kwark met wat muesli
T: -
D: afbakpizza
Puik.
Lol oh jemig, dus we zijn achterbaksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er geen zin in op het moment. Sorry
Btw: LIF Feedback topic.
LIF FBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zin om te rellen, maar waar?. Ben in een villeine bui vandaag en dat wil ik niet op jullie afreageren
.
LIF FBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zin om te rellen, maar waar?. Ben in een villeine bui vandaag en dat wil ik niet op jullie afreageren
.
boh, lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
LIF FB*GMTA
Ik ga naanbroodjes proberen te maken
Ik kan het me levendig indenken, maar je zou toch ooit moeten gaan overwegen serieus werk te maken van echt écht ECHT meer groente. Je leeft razend ongezond. Daar krijgt je lichaam problemen mee. Met klachten enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er geen zin in op het moment. Sorry
Razend ongezond? Dat valt ook wel weer mee. In principe bestaat mijn dagelijkse lijstje uit zuivel, brood, fruit en een normale avondmaaltijd, mét groenten. Zie hier slechtere lijsten voorbij komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan het me levendig indenken, maar je zou toch ooit moeten gaan overwegen serieus werk te maken van echt écht ECHT meer groente. Je leeft razend ongezond. Daar krijgt je lichaam problemen mee. Met klachten enzo.
Herkenbaar. Alleen zo jammer dat je je van slecht eten alleen maar nog kutter voelt. Maar goed, ik doe het dus ook. Soms heb je gewoon echt geen energie om betere keuzes te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk bij mezelf wel eens dat ik 'me kut voelen' soms zie als een excuus om ook kut te mogen eten. Zeg niet dat dat bij XM zo is, maar het zóu kunnen.
Ik zie eigenlijk niemand met structureel zulke slechte lijsten. Je eet altijd te weinig en voor zover ik zie veel te weinig groente. Misschien heb je een heel klein beetje vooruitgang geboekt op het gebied van de totale hoeveelheid in de afgelopen twee(?) jaar, dat wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Razend ongezond? Dat valt ook wel weer mee. In principe bestaat mijn dagelijkse lijstje uit zuivel, brood, fruit en een normale avondmaaltijd, mét groenten. Zie hier slechtere lijsten voorbij komen.
En toch vind ik het ook te makkelijk. XM kiest ws voor de pizza, omdat ze geen zin heeft om te koken, maar dan kan Duvel toch ook iets klaar maken? Ik zou niet echt staan te juichen om iets als pizza als ik kiespijn had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen zo jammer dat je je van slecht eten alleen maar nog kutter voelt. Maar goed, ik doe het dus ook. Soms heb je gewoon echt geen energie om betere keuzes te maken.
"Wacht maar tot je zelf kinderen hebt"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Jaja, ik snap m'n zus ook wel hoor(precies om wat jij zegt). Maar ik vind het irritant dat ik nergens iets van mag zeggen want "zo deed jij vroeger ook." Ja hadden m'n ouders me maar harder aan moeten pakken, denk ik dan
.
Maar ik weet gewoon dat mijn zus niet zo thuis is in internetdingetjes, dus ik probeer haar hier en daar een beetje op de hoogte te houden en te waarschuwen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toch vind ik het ook te makkelijk. XM kiest ws voor de pizza, omdat ze geen zin heeft om te koken, maar dan kan Duvel toch ook iets klaar maken? Ik zou niet echt staan te juichen om iets als pizza als ik kiespijn had.
In die opmerking zit overigens meer waarheid dan leuk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
"Wacht maar tot je zelf kinderen hebt"
Ik zou liever iets vloeibaars nemen. Yoghurt met fruit ofzo! Toen mijn verstandskies eruit ging moest ik echt niet aan brood oid denkenquote:
Tenenkrommendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
"Wacht maar tot je zelf kinderen hebt"
oi, wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Perruche het volgende:
Wat ga je doen vaaaaizor?
Hier ging het brandalalarm net afvanwege mij
quote:
Huhu... wentelteefjes gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oi, wat heb je gedaan?
Lijstje:
S: 35 minuten hardlopen
O: yoghurt met ananas en muesli
L: halve quiche lorraine, beschuit met hagelsag, nog wat stukjes ananas
T: 2 knackebrod met kaas
R: 2.5 uur terug naar Bremen
D: geen idee, de Duutser beslist. Hij had het over belegde broodjes ofzo.
T: ik vermoed wat schoolkrijtjes. Of een hele zak. waarom had ik die dingen ook al weer gekocht?
Ik ook niet. Snap dan ook de 'zin in rellen' niet, net zo min als ik snap dat het hernoemen van een topic naar inhoud achterbaks isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
* uniekhoorn houdt niet van rellen
Vitamine-tekort slaat (bij mij in ieder geval) als eerste op binnenkant mond en tandvlees. Dus dat geeft wel een beetje te denken. Ik weet dat bij jou je aandoening ook een factor is, maar dat wat je eet zal zeker ook van invloed zijn. Er zit wel (bijna) altijd groenten in je lijstje, maar het is meestal niet erg veel. Het gaat om een beetje als onderdeel van een hartige taart oid en je eet redelijk vaak een salade als avondmaaltijd en in sla zit nu eenmaal weinig meer dan water. 200 gram per dag is echt het minimum! Ik haal dat overigens ook niet iedere dag bij de avondmaaltijd, dus ik stop er overdag vaak nog wat bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Razend ongezond? Dat valt ook wel weer mee. In principe bestaat mijn dagelijkse lijstje uit zuivel, brood, fruit en een normale avondmaaltijd, mét groenten. Zie hier slechtere lijsten voorbij komen.
Augurkjes met ham!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
, dus ik stop er overdag vaak nog wat bij.
Had een afspraak met de relatie van een hogeschool om 13:00, kwam om 13:25 binnen wandelen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Perruche het volgende:
Wat ga je doen vaaaaizor?
Hier ging het brandalalarm net afvanwege mij
Oh ja, ik had een beetje op je lijstjes gelet de laatste tijd en ze zijn wel okee. Het enige waar je nog wat zou kunnen verbeteren is je broodbeleg, da's niet helemaal geweldig soms en op sommige dagen is je avondeten wat te zwaar. Dus misschien dat dat veranderen zou helpen om af te vallen ipv gelijk te blijven! En suggestie voor broodbeleg; probeer eens geroosterd brood met (light) mayo, sambal (badjak) en dan alleen rauwkost en dat kan heel verschillend zijn: van alleen tomaat met ui tot komkommer, zakje rauwkost, of gewone sla. En wat daar soms ook weer echt lekker bij is, is avocado!!! Als ik weer KH's mag over iets meer dan een week, ga ik dat weer als lunch doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Augurkjes met ham!Dat behoort nu tot mijn bijna-dagelijkse-Ttje
En ik grijp meestal wel een paar worteltjes! Tikt niet hard aan maar alle beetjes helpen
![]()
Ik eet nu een uitsmijter met ham en kaas
Thanks a buncho!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, ik had een beetje op je lijstjes gelet de laatste tijd en ze zijn wel okee. Het enige waar je nog wat zou kunnen verbeteren is je broodbeleg, da's niet helemaal geweldig soms en op sommige dagen is je avondeten wat te zwaar. Dus misschien dat dat veranderen zou helpen om af te vallen ipv gelijk te blijven! En suggestie voor broodbeleg; probeer eens geroosterd brood met (light) mayo, sambal (badjak) en dan alleen rauwkost en dat kan heel verschillend zijn: van alleen tomaat met ui tot komkommer, zakje rauwkost, of gewone sla. En wat daar soms ook weer echt lekker bij is, is avocado!!! Als ik weer KH's mag over iets meer dan een week, ga ik dat weer als lunch doen.
Dat had ik laatst met m'n paspoort! I blame the pixies!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben spullen bij elkaar aan het zoeken voor de vakantie. Al zoekende naar een hoofdlampje heb ik al de bijkeuken, schuur, kastjes/lades opgeruimd. Jammer dat het hoofdlampje nog niet gelocaliseerd is
. Ik zou echt niet meer weten waar ik nog kan zoeken.
Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel gram is een 'grote bak'?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
lunch = grote bak Griekse Yoghurt met walnootjes en wat honing geworden overigens
Oi. Ik moet mijn hoofdlampje ook maar eens gaan zoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben spullen bij elkaar aan het zoeken voor de vakantie. Al zoekende naar een hoofdlampje heb ik al de bijkeuken, schuur, kastjes/lades opgeruimd. Jammer dat het hoofdlampje nog niet gelocaliseerd is
. Ik zou echt niet meer weten waar ik nog kan zoeken.
Could be, could be indeedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met m'n paspoort! I blame the pixies!
Een pot, 500 gram.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel gram is een 'grote bak'?
Da's ook best fijn om te weten hoe je precies gelijk blijft!! Want da's nog het moeilijkste in feite, afvallen kan iedereen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks a buncho!
Ja ik weet dat het de afgelopen tijd niet ideaal was met mn hagelslag en zware maaltijdenDruk = weinig inspiratie
Al klinkt dat broodje op de sambal na (ik heb lage pittigheidstolerantie
) erg lekker
![]()
Ik ga weer eens mn best doenVoor de zoveelste keer, harhar. Achja ik word iig ook niet dikker
![]()
Ikea-soepschaal ofzo.. de grote bak waar het uit komt is een liter, denk dat ik tussen de 200 en 250 ml eruit heb gescheptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel gram is een 'grote bak'?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb overigens wel andere dingen gevonden die handig zijn op vakantie:
American Express creditcard van van vriendje
oplaadbare batterijen
garmin gps-ding
120 euro
wereldstekker
...
Ja da's ook wel zo! Ik blijf dus momenteel op gewicht met relatief normaal/genoeg/soms veel? eten met af en toe ongezonde uitschieters met cola en chocola ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's ook best fijn om te weten hoe je precies gelijk blijft!! Want da's nog het moeilijkste in feite, afvallen kan iedereen!![]()
Over die sambal: badjak is echt veeeeel minder scherp dan oelek en het gaat om een klein mespuntje door de mayo. Je zou het kunnen proberen......
Wel jammer dat het zonder die mayo niet lekker is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:56 schreef V1z0R het volgende:
Laat trouwens de mayo weg bij het beleg wat Co noemde en je hebt een 'negatieve calorie'-beleg!
Ik ben nog steeds verknocht aan broodjes geprakte avocado met zout/peper/uiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef MarMar het volgende:
Broodje advokado met een klein snufje peper at ik wel eens vaker, maar zal dat ook eens gaan proberen met de sambal, klinkt goed
Hoeft voor mij geen mayo bij dan iig.
lol ah well, manlief houdt van knoflook, dus die moet niet zeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verknocht aan broodjes geprakte avocado met zout/peper/uiJammer alleen dat je er zo van uit je bakkes gaat stinken
Dan kun je ook net zo goed een fatsoenlijke D etenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft de afgelopen anderhalve week voornamelijk gekookt en ik heb op dit moment geen heftige kiespijn. Dus.
En sigme, ik zal de hoeveelheid groente eens wat preciezer aanduiden.
Zet je er nog één bij. Niks mis met twee S'enquote:
Wat een lucky shot!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef Phaidra het volgende:
Ik word net gebeld: "Het is tijd voor uw cv-ketel onderhoud. Komt het uit als we over 15 min. even langskomen?" Wtf!Dus nu is er een dude naar de cv-ketel aan het kijken. Service hey! Gelukkig had ik al een halve dag opruimen achter de rug
.
Ja, best wel! Hopelijk kijkt 'ie niet stiekem op de slaapkamer, want daar is het een stukje minder netjesquote:
Dat is in ieder geval een gezonde cravingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:27 schreef _aurum_ het volgende:
met al dat geklets over sambal heb ik ineens trek in kipfilet met sambal.
En bedankt
Ja ik lette ff niet goed opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht juist dat jullie de titels zoals ze zijn ook wilden behouden?
Je editte al
Kinderen blijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef MarMar het volgende:
Veranderingetje in lijstje:
Manlief is druk bezig met schilderen van de kamer van de jongste en heeft niet zoveel zin in/ tijd voor koken, dat wordt dus een ritje snackbar voor hem en de kids en voor mij een stoommaaltijd kabeljauw van de AH.
Morgen spruitjes
haha jepquote:
Vodka zonder hunk. Toch anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Ach, nog 15min. dan lekker naar huis! Moet ik wel redden...
Onderweg een flesje:
[ afbeelding ]
ophalen
Ik haal 'm toch op!quote:
Zit je nu naar het kleine huis op de prairie te kijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Michael Landon. Zonde dat 'ie dood is.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit je nu naar het kleine huis op de prairie te kijken?
Ik mocht dat thuis nooit zien, wegens te melodramatisch. Maar toen ik in Frankrijk woonde werd het altijd tussen de middag uitgezonden en aangezien ik toen 2 uur vrij had altijd........ik ken al die figuren alleen met Franse stem.quote:
Doos, kleding zit op paspoppen gespeld zodat het mooi staat. Alleen denk ik niet dat jij met spelden in je bips wilt lopen omdat dat jurkje dan niet opeens een vormloos vod is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
nee..
ben zélfs de Miss Etam nog ingelopen![]()
en de Promiss
maar NIETS NIETS NIETS was of leuk, of geschikt voor mensen met 'een ander lichaam'
en ik haat die paspoppen waarop alles altijd leuk staat
Veel eigen vormen doet het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Doos, kleding zit op paspoppen gespeld zodat het mooi staat. Alleen denk ik niet dat jij met spelden in je bips wilt lopen omdat dat jurkje dan niet opeens een vormloos vod is.
ik ben niet jaloers op paspoppen, ik vind het stom dat ze niet laten zien hoe iets er écht uit zietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Iedereen die jaloers is op een paspop, ga er eens heen met een meetlint en meet tailleomtrek en beenomtrek ofzo.
Oh, wat ga je eten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarom zei ik: zelfs de promissverder alles al gehad wat hier zat, van SPS tot WE tot C&A, Didi, OPEN23 (of andersom), en nog iets waarvan ik de naam niet meer weet
![]()
H&M is wel prima, maar dat gaat me nu niet meer helpen, want moet straks uit eten
Moet niet hoor, ik wil ook best in jouw plaats gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarom zei ik: zelfs de promissverder alles al gehad wat hier zat, van SPS tot WE tot C&A, Didi, OPEN23 (of andersom), en nog iets waarvan ik de naam niet meer weet
![]()
H&M is wel prima, maar dat gaat me nu niet meer helpen, want moet straks uit eten
Ik denk nooit meh Dat laat ik aan die schatjes van Sigme over.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet jaloers op paspoppen, ik vind het stom dat ze niet laten zien hoe iets er écht uit zietwant ze spelden 't idd heel mooi op zo'n ding, en dan denk je 'meh, best leuk!', dan calculeer je al je eigen lichaam erbij in en dan schat je in 'meh, ja' of 'meh, nee', maar bij 'meh, ja' wordt het iets te vaak 'BAH, NEE!' als je het aan hebt
Dat is iets om trots op te zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dit jaar nog helemaal niks aan kleren gekocht, zelfs geen ondergoed.
whut? Sjesus, dat is schrikken! Hoe gaat het met ze? En met het huis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Ewelina het volgende:
En dan hoor je dat iemand het huis van je ex-schoonouders in brand heeft gestoken. Christus.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Ewelina het volgende:
En dan hoor je dat iemand het huis van je ex-schoonouders in brand heeft gestoken. Christus.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Ewelina het volgende:
Jahah!! Meer geld voor andere dingen, zoals reizen en zulks!quote:
Niemand is gewond, huis is compleet afgefikt en onbewoonbaar. Dus ze moeten op zoek naar andere woonruimte en bivakkeren nu even in een hotel. Herstel duurt maanden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
whut? Sjesus, dat is schrikken! Hoe gaat het met ze? En met het huis?
Ja, gezien de kooplust van andere Slankies wel jaquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk nooit meh Dat laat ik aan die schatjes van Sigme over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]Welke Boegie was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet helemaal mijn muziek om het mildly te poeten.![]()
Weet ik niet, donderdag hoor ik meer (dan komt ex langs).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
Jee Ewelina, huisbrand! En dan nog aangestoken ook? Een loslopende gek of een gerichte actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach co, ik zit vanaf vanavond tot en met zondag in een Landal-park met m'n gehele schoonfamilie.Oh! Dat klinkt ook weinig aanlokkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik ga nu in bad met boek, ook fijn. Ik ben er al overheen......
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach co, ik zit vanaf vanavond tot en met zondag in een Landal-park met m'n gehele schoonfamilie.Ik ook, in oktober of decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik vind dat altijd wel leuk, van vrijdagavond t/m zaterdagavond, that is. Zondagochtend kan ik ze wel weer schieten.
Niet meer actief op Fok!
Jullie doen vast weer andere afgrijselijke dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, ik ben blij dat wij dat soort dingen niet doen
t/m zondagavond dus...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie doen vast weer andere afgrijselijke dingen.
En zo erg is het dus niet, mits het niet te lang duurt.
= langquote:
ja, elk jaar kerst bij een andere oom/tantequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie doen vast weer andere afgrijselijke dingen.
En zo erg is het dus niet, mits het niet te lang duurt.
Ach, trek gewoon een kloffie van 10 jaar geleden aan en een beetje arrogant gezicht erbij, en iedereen denkt dat je Oud Geld bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
mn oude kleren zijn stom, zitten helemaal niet mooi en m'n haar zit afgrijselijkhopelijk maakt het eten alles goed
De bassist natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke Boegie was dat?
Het is niet helemaal mijn muziek om het mildly te poeten.
Werkt hier ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach, trek gewoon een kloffie van 10 jaar geleden aan en een beetje arrogant gezicht erbij, en iedereen denkt dat je Oud Geld bent
Ja, eigen schuld, als je er zo uitziet kijken mensen helemaal niet meer naar je regenlaarzenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Werkt hier ook.
Jammer genoeg heeft er dan weer niemand hier genoeg smaak (of kennis) om mijn rétedure regenlaarzen op waarde te schatten. Niet van die suffe leren ANWB-laarzen, maar hele sjieke handgemaakte groene regenlaarzen.
Schapen bevallen niet, die lammerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, eigen schuld, als je er zo uitziet kijken mensen helemaal niet meer naar je regenlaarzenElk voordeel heb z'n nadeel
![]()
Hoe is het met het toekomstige lamsvlees? Die bonte zag er heel aaibaar uit, maar dat mag zeker niet? En moest je dan helpen met de bevalling, of viel het er helemaal vanzelf uit?
Ik vind het mooi hoe jij beesten inderdaad gewoon als beesten beschouwt en er niet koetsjie-koetsjie-week van wordtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef sigme het volgende:
Ik ben pietluttig fanatiek in het bestrijden van antropomorf vermenselijken van beesten.
Nou.... mijn ervaring is toch een beetje anders. Het gebeurt toch af en toe dat je een lam moet draaien omdat het verkeerd ligt. Tenminste, dat heb ik geleerd op de cursus 'lammeren' die ik gevolgd heb en mijn oma en opa moesten ook af en toe helpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef sigme het volgende:
Deze schapen zijn heel primitief, die doen gewoonlijk alles zelf. Helpen met aflammeren komt eigenlijk nooit voor, .....
Zijn dat lesbische lammetjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... mijn ervaring is toch een beetje anders. Het gebeurt toch af en toe dat je een lam moet draaien omdat het verkeerd ligt. Tenminste, dat heb ik geleerd op de cursus 'lammeren' die ik gevolgd heb en mijn oma en opa moesten ook af en toe helpen.
Geen potlammetjes gelukkig?
Bij dit soort schapen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... mijn ervaring is toch een beetje anders.
Geen potlammetjes. Eénmaal eentje gehad die we met de fles misschien hadden kunnen redden, maar dat is ons toen niet gelukt.quote:Het gebeurt toch af en toe dat je een lam moet draaien omdat het verkeerd ligt. Tenminste, dat heb ik geleerd op de cursus 'lammeren' die ik gevolgd heb en mijn oma en opa moesten ook af en toe helpen.
Geen potlammetjes gelukkig?
Neu. Bij schapen in het algemeen. Maar ik kan me nu inderdaad herinneren dat jij een speciaal soort schaap hebt.quote:
Volgens mij zit VMW even in een stroomversnelling van vervelende dingen, maar ik hoop dat ze binnenkort weer de rust heeft om mee te posten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier trouwens enig idee hoe het met VMW gaat? Sinds het overlijden van haar vader heeft ze hier eigenlijk niet meer gepost.
Oh ja, de meeste schapenrassen hebben in het algemeen behoorlijk moeite met lammeren. Fokken voor meer vlees en/of meer melk levert bijna per definitie aflammerproblemen op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neu. Bij schapen in het algemeen. Maar ik kan me nu inderdaad herinneren dat jij een speciaal soort schaap hebt.
Hier was het druilerig vandaag, dus ik wilde al gaan vragen waar jij bent dan, maar het kwartje viel alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! het was hier echt prachtig mooi weer vandaagveel rondgelopen, boodschappen gedaan, simkaart gekocht, en handdoeken en een fleecedeken en een superleuk jurkje.
Vanavond koken en eten met huisgenote en verder lekker thuis bankhangen en een film kijken ofzo.
/egopost, ik ga nu even bijlezen
Ik denk veel groenten (avocado's?) en eieren, maar ik wil ook weer niet te vet uitkomen. Lastigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Vegetarisch lijkt me dat inderdaad best lastig, LB!
Eet je ook geen vis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk veel groenten (avocado's?) en eieren, maar ik wil ook weer niet te vet uitkomen. Lastig
nope, geen rijst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Zoiets lukt me ook nog wel om mee te nemen naar mijn werk, denk ik.
Kan sushi trouwens ook? Zit wel rijst in..
Dit moet ik lezen als "nope, sushi mag niet"?quote:
tenzij je de rijst eruit peutertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit moet ik lezen als "nope, sushi mag niet"?
Ja! Heel goed begrepen! Geen sushi, maar dus wel sashimi!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit moet ik lezen als "nope, sushi mag niet"?
Dat vind ik ook heerlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Heel goed begrepen! Geen sushi, maar dus wel sashimi!!
Zeewier met vissssquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
tenzij je de rijst eruit peutertmaar dan hou je weinig over.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef Goodbye het volgende:
Dekbedovertrek gekocht vandaagVan katoensatijn, heerlijk materiaal!
[ afbeelding ]
Oei dat klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo vanuit een bomvol Landal. We zijn van huisje gewisseld wegens onenigheid tussen de oorspronkelijke huisgenoten.
Wat goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:00 schreef Chicolate het volgende:
Ik zie net dat ik voor een superleuk vak (leukste vak van mijn hele bachelor, richting waarin ik me later wil gaan specialiseren) hele hoge cijfers gehaald heb.
verwijs je nu naar het liedje van nirvana? Want dan klopt je quote nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef MarMar het volgende:
It's okay to eat fish cause they don't have any feet
Wow mooi dat wil ik ook nog eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef Goodbye het volgende:
Dekbedovertrek gekocht vandaagVan katoensatijn, heerlijk materiaal!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |