abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94285618
Weer wat wijzer over hoe medicatie te gebruiken als drug! :')

'We can't stop here! This is bat-country!'
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94285663
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Angststoornissen zijn juist heel goed te behandelen. Inderdaad is cognitieve therapie daar vaak de aangewezen behandeling voor eventueel in combinatie met medicatie.
De mildere gevallen inderdaad wel. Ik zal me nuanceren: als cognitieve therapie niet voldoende effect heeft gehad, doet een SSRI niet zoveel bij een angststoornis als bij een depressie.
En daarna is het het alleen symptoombestrijding met benzo's (iets wat je totaal niet wil).

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
Fear and loathing in Las Vegas:

[..]

Toffe film! White rabbit :s)
  Vis een optie? vrijdag 18 maart 2011 @ 12:26:23 #53
70532 loveli
N
pi_94285707
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me veel herinneren van die film, maar geen wit konijn... :?

Nog maar eens kijken.
crap in = crap out
pi_94285752
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan me veel herinneren van die film, maar geen wit konijn... :?

Nog maar eens kijken.
Jefferson Airplane - White Rabbit, het nummer dat 'ie draait als ie aan het trippen is van de LSD in bad...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94285780
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef V1z0R het volgende:
Weer wat wijzer over hoe medicatie te gebruiken als drug! :')

'We can't stop here! This is bat-country!'
Medicijnen zijn toch ook drugs, zeker de dingen die op je hersenen werken.

Goh, die film heb ik al lang niet gezien... :o
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:28:21 #56
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94285783
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De mildere gevallen inderdaad wel. Ik zal me nuanceren: als cognitieve therapie niet voldoende effect heeft gehad, doet een SSRI niet zoveel bij een angststoornis als bij een depressie.
En daarna is het het alleen symptoombestrijding met benzo's (iets wat je totaal niet wil).

[..]

daar kan ik me bij aansluiten :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:29:22 #57
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94285828
off to school :W
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? vrijdag 18 maart 2011 @ 12:29:58 #58
70532 loveli
N
pi_94285845
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jefferson Airplane - White Rabbit, het nummer dat 'ie draait als ie aan het trippen is van de LSD in bad...
Ow ja!
crap in = crap out
pi_94286047
Nou ehh, ik ga maar eens langs de apotheek }) en de lidl.
:W
pi_94286134
Kan die film wel dromen :')

quote:
Alright listen to me. In a few hours, she'll probably be sane enough to work herself into some kind of towering Jesus-based rage at the hazy recollection of being seduced by some kind of cruel Samoan who fed her liquor and LSD, dragged her to a Vegas hotel room and then savagely penetrated every orifice in her little body with his throbbing, uncircumcised member.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:41:49 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94286283
Ik vond Fear and Loathing geen drol aan, geloof ik :'). Maar dat vond ik ook van The Big Lebowski.Dus.

De enige film die ik kan dromen is Ciske de rat. Man, wat heb ik die vaak gezien vroeger (elk weekend ofzo :@)
Niet meer actief op Fok!
pi_94286378
@ Vizor: Nieuwe baan is tof! Wel heel erg van het work hard - play hard en daar moet ik nog aan wennen :')

@ Tink: Beterschap voor je kindjes :Y

@ XM: Was je tandvleesontsteking toch geen tandvleesontsteking? /dingen gemist heeft :?

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan, 2 kg zwaarder dan normaal }:| Ik geef de schuld aan het Franse eten en het vliegen O-) Komende dagen maar weer goed opletten op wat ik eet.

Lijstje van vandaag:

O: havermoutpap
T: stukje rambol en plakjes ham
L: 2 roggebrood, 1 met sandwichspread en 1 met ham
T: 1/2 komkommer
D: mijn man maakt pasta met tonijn en groente :9 O+
S: fitness
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_94286903
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Fear and Loathing geen drol aan, geloof ik :'). Maar dat vond ik ook van The Big Lebowski.Dus.

De enige film die ik kan dromen is Ciske de rat. Man, wat heb ik die vaak gezien vroeger (elk weekend ofzo :@)
'Voor jou tien anderen, vuile temeier!' :')
Ook een van mijn favoriete films! Maar daar zijn er een heleboel van :D

Kwam gisteren nog een DVD tegen met Fargo, die al zo'n poos niet meer gezien... Is al weer duidelijk welke film ik van het weekend ga kijken dus. :+
Heb dit weekend nu toch niets in de planning.
Fargo, The Shining en Kevin & Perry go large... leuk lijstje voor het weekend!

Leuk dat je nieuwe baan tof is aurum! En die mindset daar raak je vanzelf wel aan gewend :Y
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:57:36 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94286949
Perry O+

:+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94286974
Het vogelbekdier? :P

Ow ennuh, Harry Enfield _O_
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:00:25 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94287054
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef V1z0R het volgende:
Het vogelbekdier? :P
M'n nijn!

Die gisteravond Tamina's hoofd weer volledig afgelebberd heeft O+ *warme pluizige gevoelens* :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:03:19 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94287152
Zo, ik heb ruzie met mijn zus :'). Lekker dan (over dat issue van gisteren).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:12:00 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94287473
beterschap voor je kinderen Tink.

Drugs, het enige wat ik gedaan heb is blowen, daar heb ik nog wel eens zin in maar ja, rook niet meer :')

Vervelend Vik en nu?

Granny smith zijn in de aanbieding bij de Lidl, net even wat gehaald, ze zijn huge maar wel ontzettend lekker :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94287529
Ruzie, of onenigheid?

:o Granny Smith's, thx voor de tip uniek!

M'n afspraak van 13:00 is er nog steeds niet }:|
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:13:25 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94287536
En nu? Geen idee. Komt wel weer goed, ooit :). Enorme bitchfight met kutopmerkingen over en weer, alleen is zij daar helemaal niet goed in en ik wel, dus ik vermoed dat zij nu ķf chagrijnig is ķf zit te huilen. Heb ik nog nooit gehad met deze zus :o (wel met de andere)
Niet meer actief op Fok!
pi_94287597
tijdens het opruimen en sorteren van m'n spullen kwam ikook een stapel brieven tegen, die familie naar me geschreven had toen ik in Alaska woonde, bijna 10 jaar geleden. Ook brieven van m'n oma, die twee jaar geleden overleden is. Soms mis ik haar behoorlijk!
pi_94287768
Ahw *knuf* Jagar, wel mooi dat je die brieven nog hebt!
pi_94287942
iets van een lijstje..

O: yoghurt met muesli
L: broodje casellerrib, kom kerriesoep met kip
T: meloen
D: spruitjes met spekjes, cashewnoten en kaas, een stukje koe
T: zin in iets warms, custard of griesmeelpudding denk ik.

Ben mijn inspiratie een beetje kwijt, saaiheid sluipt in de lijstjes, gelukkig straks die afspraak met de dietist :) tijd voor nieuwe impulsen.

Wat de zaak met de gemeente betreft.. ben eea aan het onderzoeken en opzetten en lijntjes aan het uitgooien. Wordt een heel project, maar met de juiste mensen moet aan te tonen zijn dat het menselijker en toch betaalbaar kan. Over een paar maanden verwacht ik concreet eea online te hebben, ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
pi_94289502
Goed dat je niet bij de pakken neer zit Marmar!

Lijstje:
O: dubbele boterham pure chocoladevlokken
S: Evy 21 (10, 10, 12 minuten)
B: boodschappen
T: stukjes appel
L: twee plakjes roggebrood met oude kaas
T: peer
D: kipfilet in mosterdcurry met witte rijst en naans (die ik zo ga maken!)
T: griekse yoghurt met appel/peercompote

Heb voor m'n D alleen nog gember nodig.... Ben dat net vergeten met de boodschappen }:| Weet niet of ik nog wel zin heb om nog terug te gaan in de miezer :@
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:06:07 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94289881
Weer thuis. Nog niks wijzer. Kies reageerde minder heftig dan dinsdag. Dus, we tillen het maar weer over het weekend.

Ik ben er wel klaar mee eigenlijk :{.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')