De mildere gevallen inderdaad wel. Ik zal me nuanceren: als cognitieve therapie niet voldoende effect heeft gehad, doet een SSRI niet zoveel bij een angststoornis als bij een depressie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Angststoornissen zijn juist heel goed te behandelen. Inderdaad is cognitieve therapie daar vaak de aangewezen behandeling voor eventueel in combinatie met medicatie.
Toffe film! White rabbitquote:
Kan me veel herinneren van die film, maar geen wit konijn...quote:
Jefferson Airplane - White Rabbit, het nummer dat 'ie draait als ie aan het trippen is van de LSD in bad...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan me veel herinneren van die film, maar geen wit konijn...![]()
Nog maar eens kijken.
Medicijnen zijn toch ook drugs, zeker de dingen die op je hersenen werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef V1z0R het volgende:
Weer wat wijzer over hoe medicatie te gebruiken als drug!
'We can't stop here! This is bat-country!'
daar kan ik me bij aansluitenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De mildere gevallen inderdaad wel. Ik zal me nuanceren: als cognitieve therapie niet voldoende effect heeft gehad, doet een SSRI niet zoveel bij een angststoornis als bij een depressie.
En daarna is het het alleen symptoombestrijding met benzo's (iets wat je totaal niet wil).
[..]
Toffe film! White rabbit
Ow ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jefferson Airplane - White Rabbit, het nummer dat 'ie draait als ie aan het trippen is van de LSD in bad...
quote:Alright listen to me. In a few hours, she'll probably be sane enough to work herself into some kind of towering Jesus-based rage at the hazy recollection of being seduced by some kind of cruel Samoan who fed her liquor and LSD, dragged her to a Vegas hotel room and then savagely penetrated every orifice in her little body with his throbbing, uncircumcised member.
'Voor jou tien anderen, vuile temeier!'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Fear and Loathing geen drol aan, geloof ik. Maar dat vond ik ook van The Big Lebowski.Dus.
De enige film die ik kan dromen is Ciske de rat. Man, wat heb ik die vaak gezien vroeger (elk weekend ofzo)
M'n nijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |