Ik wil niet zeuren ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: -
T: 2 eierkoeken met rozijnen
L: bakje kwark met wat muesli
T: -
D: afbakpizza
Puik.
Lol oh jemig, dus we zijn achterbaksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er geen zin in op het moment. Sorry
Btw: LIF Feedback topic.
LIF FBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zin om te rellen, maar waar?. Ben in een villeine bui vandaag en dat wil ik niet op jullie afreageren
.
LIF FBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zin om te rellen, maar waar?. Ben in een villeine bui vandaag en dat wil ik niet op jullie afreageren
.
boh, lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
LIF FB*GMTA
Ik ga naanbroodjes proberen te maken
Ik kan het me levendig indenken, maar je zou toch ooit moeten gaan overwegen serieus werk te maken van echt écht ECHT meer groente. Je leeft razend ongezond. Daar krijgt je lichaam problemen mee. Met klachten enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er geen zin in op het moment. Sorry
Razend ongezond? Dat valt ook wel weer mee. In principe bestaat mijn dagelijkse lijstje uit zuivel, brood, fruit en een normale avondmaaltijd, mét groenten. Zie hier slechtere lijsten voorbij komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan het me levendig indenken, maar je zou toch ooit moeten gaan overwegen serieus werk te maken van echt écht ECHT meer groente. Je leeft razend ongezond. Daar krijgt je lichaam problemen mee. Met klachten enzo.
Herkenbaar. Alleen zo jammer dat je je van slecht eten alleen maar nog kutter voelt. Maar goed, ik doe het dus ook. Soms heb je gewoon echt geen energie om betere keuzes te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk bij mezelf wel eens dat ik 'me kut voelen' soms zie als een excuus om ook kut te mogen eten. Zeg niet dat dat bij XM zo is, maar het zóu kunnen.
Ik zie eigenlijk niemand met structureel zulke slechte lijsten. Je eet altijd te weinig en voor zover ik zie veel te weinig groente. Misschien heb je een heel klein beetje vooruitgang geboekt op het gebied van de totale hoeveelheid in de afgelopen twee(?) jaar, dat wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Razend ongezond? Dat valt ook wel weer mee. In principe bestaat mijn dagelijkse lijstje uit zuivel, brood, fruit en een normale avondmaaltijd, mét groenten. Zie hier slechtere lijsten voorbij komen.
En toch vind ik het ook te makkelijk. XM kiest ws voor de pizza, omdat ze geen zin heeft om te koken, maar dan kan Duvel toch ook iets klaar maken? Ik zou niet echt staan te juichen om iets als pizza als ik kiespijn had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen zo jammer dat je je van slecht eten alleen maar nog kutter voelt. Maar goed, ik doe het dus ook. Soms heb je gewoon echt geen energie om betere keuzes te maken.
"Wacht maar tot je zelf kinderen hebt"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Jaja, ik snap m'n zus ook wel hoor(precies om wat jij zegt). Maar ik vind het irritant dat ik nergens iets van mag zeggen want "zo deed jij vroeger ook." Ja hadden m'n ouders me maar harder aan moeten pakken, denk ik dan
.
Maar ik weet gewoon dat mijn zus niet zo thuis is in internetdingetjes, dus ik probeer haar hier en daar een beetje op de hoogte te houden en te waarschuwen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toch vind ik het ook te makkelijk. XM kiest ws voor de pizza, omdat ze geen zin heeft om te koken, maar dan kan Duvel toch ook iets klaar maken? Ik zou niet echt staan te juichen om iets als pizza als ik kiespijn had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |